Ja lekker johquote:
Het begint ongeloofwaardig te worden!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Frutsie!quote:
Heeeeeeeeey Frutsquote:
Oooooh gelukkig, ik was even bang dat je een top-baan had gevondenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Fruts, OA, rest..
hai
RWS belde net af omdat ze vonden dat ik te lang op vakantie ging en ze iemand zoeken die ook beschikbaar is in deze vakantie.Dan maar geen vakantiewerk, zoek wel iets als de vakantie voorbij is.
Wat een ballentent...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Fruts, OA, rest..
hai
RWS belde net af omdat ze vonden dat ik te lang op vakantie ging en ze iemand zoeken die ook beschikbaar is in deze vakantie.Dan maar geen vakantiewerk, zoek wel iets als de vakantie voorbij is.
Hoe is het met jouw logé?quote:
Je kunt trouwens wel gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oooooh gelukkig, ik was even bang dat je een top-baan had gevonden [afbeelding]
Erg goed...quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Erg goed...Staat te douchen op dit moment
quote:Ennuh... ze heeft verloren met bowlen![]()
![]()
quote:Gelukkig is ze met andere 'balsporten' wat beter
![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kunt trouwens wel gaan![]()
Ik las in de krant van gisteren een grote kop met de tekst Papiertje niet langer nodig
http://www.tctubantia.nl/hermesinbox/article1611460.ece
Dan weet je hetIk vond het erg leuk met je
![]()
![]()
Je wordt gewoon keihard aan de kant geschoven...quote:
Wel leuk hoor, eerste potje eindigden we met 69-74 ofzo in mijn voordeel. "Jij bent ook niet goed" zegt zequote:
De digitalisering van de maatschappij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Je wordt gewoon keihard aan de kant geschoven...![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel leuk hoor, eerste potje eindigden we met 69-74 ofzo in mijn voordeel. "Jij bent ook niet goed" zegt ze
Ik zeg:"warming up schatje"...
Daarna werd het 62 - 122 ofzoIk mag dit eigenlijk ook niet vertellen
![]()
![]()
Heb je het wel gelezen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De digitalisering van de maatschappij. [afbeelding]
Ik ben overbodig geworden... [afbeelding]
Nee, ik klikte wel maar er kwam niks. Zal wel een multimedia V8.6 pagina zijn waar je T1 verbinding voor nodig hebt.quote:

Eindelijk een zinnige post.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef OA het volgende:Meest gebruikte posticons van OA
Positie, aantal posts, posticon
01. 10299 [afbeelding]
02. 00335 [afbeelding]
03. 00301 [afbeelding]
04. 00213 [afbeelding]
05. 00062 [afbeelding]
06. 00049 [afbeelding]
07. 00037 [afbeelding]
08. 00032 [afbeelding]
09. 00028 [afbeelding]
10. 00024 [afbeelding]
11. 00023 [afbeelding]
12. 00019 [afbeelding]
13. 00015 [afbeelding]
14. 00012 [afbeelding]
15. 00009 [afbeelding]
Wanna touch my chram?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eindelijk een zinnige post. [afbeelding]
Je hoeft ook helemaal niets te veranderen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Irritant aan die tourpoultjes dat je ze vaak moet bijhouden, ik wil gewoon 1 team maken en thats it! Nisk veranderen of wat voor bs dan ook.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft ook helemaal niets te veranderen...![]()
Als jij een team samenstelt en je doet er verder niets aan, eindig je alleen niet zo hoog...![]()
Maar ik heb wel gelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
de meeste poules waaraan ik meedoe zijn dat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Irritant aan die tourpoultjes dat je ze vaak moet bijhouden, ik wil gewoon 1 team maken en thats it! Nisk veranderen of wat voor bs dan ook.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef OA het volgende:
Zullen we de KSC opdoeken?![]()
Het begint hier steeds rustiger te worden...![]()
Dat kapen we gewoon een andere SC en gaan we daar verder!
ik heb mijn teams net KSC genoemd en dan wil jij het opdoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erik is lam en Kuuk is vrij...quote:
Silly me...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[/spoiler]
ik heb mijn teams net KSC genoemd en dan wil jij het opdoeken?
Welke doe jij dan mee?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de meeste poules waaraan ik meedoe zijn dat.
één team, één ploeg, klaar uit
alleen de FOKpoule en Rondemaster moet je aanpassen dacht ik
quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:51 schreef OA het volgende:
Zullen we de KSC opdoeken?![]()
Het begint hier steeds rustiger te worden...![]()
Dat kapen we gewoon een andere SC en gaan we daar verder!
Een andere SC kapen klinkt best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke heb je in gedachten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[/spoiler]
Een andere SC kapen klinkt best goed.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[/spoiler]
Een andere SChapen klinkt best goed.
Euh..welke nietquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh..welke niet
Fok!
rondemaster
telesport telegraaf
tubantia lezerstour
sportdreams
tourtip
tourdefrance.nl
effesport
zoek er nog meer
We kunnen ook gewoon een stad wegkapenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef OA het volgende:
Zullen we even uitzoeken?![]()
[SC] De lounge #639
[Lesbeau] # 138 - Fluwelen Begeerte en verder helemaal niets
[USSC] #488 | Wensen Lynx beterschap!
De Zomer PUB SC [ 2151 ] - Met nachtbrakers, die gaan slapen
Stad & Streek = één grote SC
[DGK SC # 179] Voor al uw boodschappenlijstjes
[POLSC #1257] Moeders, mkb'ers en machomannen
Stage SC # 229 Slapen is voor mietjes!
[R&P SC] Ripley Inc
[FOT SC #50] De mijlpaal!
AKQ Slowchat #189 Druilerig Nederland
Het is mij om het even!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een stad wegkapen. Of anders de lounge of pub?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Het is mij om het even!.
Nog een specifieke stad in gedachten?
Of zullen we gewoon een nieuw topic maken voor een niet bestaande stad...Dat dat onze 2e SC wordt...
![]()
Zou ik er een fixen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef crossover het volgende:
[..]
![]()
Kijken of er iemand achterkomt
Dan moet er wel iemand een mooie OP maken
Het Overloop-topic. Verzin een mooie fantasie-naam. Dat iedereen zich af blijft vragen waar het eigenlijk over gaat. Met een mooie vage OP.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Het is mij om het even!.
Nog een specifieke stad in gedachten?
Of zullen we gewoon een nieuw topic maken voor een niet bestaande stad...Dat dat onze 2e SC wordt...
![]()
En hoe noem je de stad dan?quote:
Nee...quote:
Ja doe esquote:
En mijquote:
Uiteraardquote:
quote:
Het word mooi weer dit weekend! Cheer-up!quote:
best leuk initiatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Serieus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het word mooi weer dit weekend! Cheer-up! [afbeelding]
ik heb het al even achter mijn spoiler gebondenquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sssst!:X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |