Hoiquote:
Yep, zijn we in geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
En ik Blijdorp. Vandaag wél in de vlindertuin geweest
.
Mooie vlinderfoto's gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zijn we in geweest
Waar gaan we meeten danTussenin is geen optie
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders gewordenquote:
Van die vlinders met 'n speld erdoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders geworden
de vorige keer waren ze behoorlijk beter
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eindquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooie vlinderfoto's gemaakt?
Tussenin geen optie, beetje jammer, zou wel het eerlijkst zijn.
nee echte vlinders maar ze zien er doods uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Van die vlinders met 's speld erdoor. Die blijven wel lekker stil zitten
.
Artisquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eind
Dan Artis maar he
Yep, al viel het vandaag ook goed mee hoorquote:
Zondag hebben we het drukquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zondag schijnt het rond de 23 graden te worden.
Ow.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zondag hebben we het druk. Elk vrij moment (met z'n allen) wordt de laatste tijd zo'n beetje stampvol gepland)
.
We gaan zondag eerst naar de stoelenboeren mijn zus viert haar verjaardag. Verder vermoed ik dat Pat op tijd thuis wil zijn om te klussen...
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow.Leuke drukt is oke. Wat is bijzonder aan een stoelenboer?
En Es, klussen op zondag, mag dat wel.![]()
Je gaat wel graag naar die stoelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...
Er is niks bijzonders aan de stoelenboer, maar wel aan de stoelen.
Wij hebben ontheffing om op zondag te klussen(er is ook geen andere dag 'over', dat scheelt).
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huisquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Ynske het volgende:
Es, heb je net een nieuw huis, dat jullie zo aan t klussen zijn?
lekker kluskriebelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huis.
1 keer in de zoveel tijd krijgen we de kriebels en 'moet' alles anders.
We zijn nog niet eens echt begonnen (nou ja, ik ben een kast aan het schilderen), maar vrijwel al het materiaal is in huis. Ik heb er eigenlijk nu al genoeg van.
Ik met mijn briljante plannen.
Mijn bank gaat bij het grofvuil (hoogste tijd ook) en er komen stoelen voor in de plaats. Anders dan anders stoelen (als het klaar is ga ik wel ff plaatjes spammenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat wel graag naar die stoelen.Hoezo zijn die eigenlijk bijzonder?
Lekker klussen, wat gaat hij dit keer maken?
Mwah, elk jaar behangen gaat eigenlijk best vervelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker kluskriebels
ik heb mijn ouders de afgelopen weken geholpen met hun verhuizing...
voor mij voorlopig geen geklus, ben t lekker zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |