Echt niet... Gert begon uit het niets te zeiken over mijn leeftijd (oorlog nog meegemaakt) om er vervolgens ook nog een tenalady opmerking overheen te gooien..quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, God...
Leandra is Gert aan het versieren...
En toen ik een soort vrouwenbonding begon werd ik weggestuurd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet... Gert begon uit het niets te zeiken over mijn leeftijd (oorlog nog meegemaakt) om er vervolgens ook nog een tenalady opmerking overheen te gooien..
Als hij de nadruk op mijn oase gaat leggen dan rest mij uiteraard weinig anders zijn verschrompelde worteltje ook even onder de aandacht te brengen
Zijn dat de bonusaanbiedingen van deze week??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef Nostalgist het volgende:
2 t/m 8 juli
Prijswijzigingen en kennelijke verschrijvingen voorbehouden.
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn dat de bonusaanbiedingen van deze week??
hai Nossiequote:
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jammer... er stond nix bij wat ik nodig had![]()
Buuv !!quote:
Ik PM je wel even een lijstje... of mag het alleen maar uit de bonus zijn??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....![]()
Dat zou nog eens een anti-boycot statement zijn trouwens......quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jammer, ander was ik ze wel even komen brengen....![]()
Tis maar 140 km omrijden...![]()
Als statement naar Gert, lijkt me dat laatste wel gepast.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik PM je wel even een lijstje... of mag het alleen maar uit de bonus zijn??![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een anti-mod statement zijn trouwens......
140 km rijden om een paar AH producten te brengen![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vuige NSB'er... rot op naar Duitsland ofzo
Die post was allang aangepast![]()
In dat geval zal ik de online folder van AH ff doornemen om te kijken wat er nog meer in de bonus isquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als statement naar Gert, lijkt me dat laatste wel gepast.....![]()
Heel gek, hoe er soms volledige topics kunnen verdwijnen ineens.quote:
Typisch hè...quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel gek, hoe er soms volledige topics kunnen verdwijnen ineens.
De boel de boel laten juist....... of je kondigt je bezoek ruim vantevoren aan zodat iemand ruimschoots de tijd heeft de puinhopen onder de bank te schuiven, of je komt onverwachts en dan maakt het niet uit wat voor oorlogsgebied de huiskamer is... maar dit is nasty.... binnen 5 minuten de boel op orde moeten hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ff als een wilde aan het opruimen, onverwacht bezoek wat zich gelukkig wel vlak voor aankomst aankondigd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |