abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 21:27:56 #76
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51270930
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn voor iedereen die B wil halen om week lang met een vrachtwagen chauffeur mee te rijden.
En dan ook meteen even andersom
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_51272390
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:27 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

En dan ook meteen even andersom
Wat dan kun je zelf niet schakelen ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:33:21 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51277869
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 9 juli 2007 @ 01:28:18 #79
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51279059
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)
pi_51279143
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan zit de weg nog vol met van die wonderpolen. Je weet wel, die lui die "alles beter en goedkoper kunnen" da Nederlanders. Diploma's en certificeringen hebben ze niet nodig. Wel nog te stom om uit hun ogen te kijken terwijl ze de wet aan hun laars lappen.

Kutpolen
Gelukig jatten die lui alles wat los en vast zit.Paar verhalen die de ronde doen over die "fijne" Oostblok-collega's in dienst bij Nederlandse bedrijven:

- Trailer gaat vrijdag op aluminium wielen naar Polen en komt met stanbdaard wielen terug.

- Oostblokker krijgt een MAN TGA mee. Na het weekend krijgt hij pech. De mpnteur die er bij kwam keek toch raar uit zijn ogen toen hij de cabine kantelde en daar een oud blok van een MAN F2000 Commander aan trof. Hadden ze even in het weekend een blok overgezet.

- Bulktrailers waar ineens de slangen en de losbocht van verdwenen zijn.

Dus die zijn binnenkort wel weer weg.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:35:33 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51285187
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51285688
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 09-07-2007 11:50:31 ]
pi_51291578
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Transportbedrijf Vos leverde veel aan DSM. Totdat Vos polen in dienst begon te nemen. Toen zei DSM "die polen hebben geen benodigde papieren, dus niet meer doen he Vos". Vos bleef echter polen op de vrachtwagen zetten. Toen zei DSM "geen papieren geen werk" en nu mag Vos niet meer werken voor DSM
Niet alleen bij DSM is Vos niet meer welkom. Een vriend van mij werkt ook bij een trnapsortbedrijf dat met bulkauto's rijdt en sinds Vos Polen in dienst heeft hebben ze er heel veel werk bij gekregen.

Het gaat niet voor niets slecht met Vos.
pi_51291683
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:

[..]

verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
En hoe regel je dan de afslagen ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_51292281
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
  maandag 9 juli 2007 @ 15:12:36 #86
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_51292386
Dat is er, in PTA ergens.
pi_51293235
quote:
Op maandag 9 juli 2007 14:49 schreef Jodocus1 het volgende:

[..]

En hoe regel je dan de afslagen ?
ik zei ook niet dat het een waterdicht plan was
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51293800
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef Battle_Bunny het volgende:
Ik stem voor een "vrachwagenchauffeurentopic" zodat iedereen ook een keer DIE kant van de verhalen kan lezen.
Nee, dat kan niet, want we zijn allemaal analfbeten die al rokend en kofiiezettend zich een weg banen over de wegen. Slingerend uiteraard, want natuurlijk moet er af en toe ook even gekeken worden naar die playmate van de maand die in haar blote doos de achterwand van de cabine siert. Verder moeten we ook nog even de laatste cd van Hnk Wijngaard in de cdspeler stoppen en daarnaast moeten we nog even bellen, onderwijl we de vrachtwagen vanaf de linkerbaan zo voor die luxewagen langs knallen teneinde de uitvoegstrook naar het pompstation te bereiken want het is weer tijd voor een balletje mayo. Die behaarde bierbuik onder dat te korte hempje moet wel in shape blijven natuurlijk.

Want ja, zo zijn alle vrachtwagenchauffeurs. Allemaal te dom om te schijten.

pi_51294522
waar de fuck slaat die topic naam nou weer op...
weet je hoe fucking irritant die personenautomobilisten zijn?? nou geloof die kunnen gvd echt geen auto rijden.. zitten ff een paar maandjes op les en roepen kijk mij, ik kan auto rijden... denk dus wel dat iemand die dat voor z'n beroep doet er dus ff heel wat meer verstand van heeft.. en het ergste is nog als je es op die fiets gaat, je krijgt nergens fucking voorang en als je het wel neemt en zo'n auto vollop op de remmen moet omdat ie te hard rijd, begint ie vervolgens weer te kankeren en heb je weer een knokpartij midden op de weg..
pi_51294914
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
pi_51295146
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef Sok41 het volgende:
je moeder is een vrachtwagenchauffeur haeuhauehauaheuaeuaheuaheh fafsdfasDFD
neej me pa wel mongool..
  maandag 9 juli 2007 @ 16:33:55 #92
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51295220
quote:
Op maandag 9 juli 2007 01:28 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Daar zijn de meeste bedrijven al aardig van afgestapt hoor
(motor swaps etc.. you know!)



Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
pi_51295542
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef stonecoldcrazy het volgende:

[..]

neej me pa wel mongool..
Haha, ja ik postte alleen even op hetzelfde niveau van dit topic
  maandag 9 juli 2007 @ 16:56:09 #94
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51296120
kostte zeker niet veel moeite.
  maandag 9 juli 2007 @ 16:58:47 #95
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51296232
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]




Er rijden momenteel nog maar 2500 van die pleurispolen rond in Nederland. En in Polen zelf komen ze er momenteel 30000 te kort, dus dat lost zichzelf wel weer op.
Helaas verdienen die pleurispolen hier toch nog steeds meer dan bij hun in de rimboe?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51296234
quote:
Op maandag 9 juli 2007 16:56 schreef TheThirdMark het volgende:
kostte zeker niet veel moeite.
Och jee !
pi_51297497
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51297677
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:31 schreef BobbyB het volgende:
Er is er weer één gekanteld op de A15, hoe verrassend en dat terwijl er een mooie dure Betuwe route naast ligt waar mensen hun huizen voor uitgezet zijn... jammer dat ie niet gebruikt wordt.

Zal wel weer de zoveelste achterlijke debiel zijn die zonodig moest inhalen en een ruk aan zijn stuur gaf omdat er toch nog een autootje naast reed.
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
pi_51297931
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.

Kortizchtig zijn is leuk, maar jij hebt een betonnen plaat voor je kop, kneus.
Ik zie het anders bijna dagelijks gebeuren. Vrachtwagen rijdt achter collega, hij wil inhalen, maar kan niet, rijdt vervolgens bijna boven op collega en geeft vervolgens een flinke ruk aan het stuur zodat ie kan inhalen.

Ik snap overigens niet waarom jij iedere opmerking over vrachtwagen chauffeurs meteen persoonlijk opvat en er meteen zo heetgebakerd er op reageert (Ik wil niet eens weten hoe jij je agressie in je truckje uit, hopelijk niet zo erg als hier). Als iemand loopt te zeiken over automobilisten ga ik daar toch ook niet op zo'n manier op in? Voel je je aangesproken of zo?

Ik zeg ook verder helemaal nergens dat ze moeten stoppen met werken of dat het allemaal tuig is (ff topic doorlezen met mijn posts?), ik zeg alleen dat ze eens moeten leren rijden, de meesten dan. Dat jij je blijkbaar aangesproken voelt snap ik echt niet tenzij je je natuurlijk ergens van bewust bent...
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:07:57 #100
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51298404
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:38 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk het ook, het is allemaal tuig. Laat ze maar mooi stoppen met werken.Daar heeft iedereen profijt van.
Eensch!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 9 juli 2007 @ 19:21:28 #101
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51300748
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat dan kun je zelf niet schakelen ofzo?
Volgens mij snappen vrachtwagenchauffeurs (groot, lomp, uitzichtloos) ook niet altijd hoe ze zich t.o.v. automobilisten (klein, kwetsbaar) op moeten stellen of denken dat het recht van de sterkste ook een verkeersregel is
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 9 juli 2007 @ 20:38:37 #102
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51303219
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:21 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Volgens mij snappen vrachtwagenchauffeurs (groot, lomp, uitzichtloos) ook niet altijd hoe ze zich t.o.v. automobilisten (klein, kwetsbaar) op moeten stellen of denken dat het recht van de sterkste ook een verkeersregel is
.... Alle vrachtwagenchauffeurs zijn per definite ook gewone automobilisten.. Dus ze weten beter dan een ander hoe het moet.

En ja, ook hier heb je debielen tussen zitten. Maar %ueel gezien lang niet zoveel als bij gewone sjonnies.
pi_51313335
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik zie het anders bijna dagelijks gebeuren. Vrachtwagen rijdt achter collega, hij wil inhalen, maar kan niet, rijdt vervolgens bijna boven op collega en geeft vervolgens een flinke ruk aan het stuur zodat ie kan inhalen.

Ik snap overigens niet waarom jij iedere opmerking over vrachtwagen chauffeurs meteen persoonlijk opvat en er meteen zo heetgebakerd er op reageert (Ik wil niet eens weten hoe jij je agressie in je truckje uit, hopelijk niet zo erg als hier). Als iemand loopt te zeiken over automobilisten ga ik daar toch ook niet op zo'n manier op in? Voel je je aangesproken of zo?

Ik zeg ook verder helemaal nergens dat ze moeten stoppen met werken of dat het allemaal tuig is (ff topic doorlezen met mijn posts?), ik zeg alleen dat ze eens moeten leren rijden, de meesten dan. Dat jij je blijkbaar aangesproken voelt snap ik echt niet tenzij je je natuurlijk ergens van bewust bent...
Nee, ik probeer het allemaal wel netjes en veilig te doen, maar ik word er een beetje schijtziek van dat je in al jouw posts loopt af te geven op alle chauffeurs en beweert dat de meeste niet kunnen rijden. De meeste kunnen dat volgens mij juist prima alleen zitten er een paar van die randjosti's tussen die per direct hun rijbewijs in mogen leveren. Ik heb vaker last van personenauto's dan van vrachtwagens. En dat was ook al zo toen ik alleen nog maar mijn B-rijbewijs had.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 03:09:21 #104
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51313612
mekkeraars over die 5kmh verschil..
"kan hij er evengoed achter blijven! zo'n verschil is het niet!"

uhu.. en de internationale chauffeurs dan?
ff voorhet gemak ze rijden 10uur.. toch 50km meer per dag dan normaal.
en dan x5 of 6.. is 250/300km per week
en ja dat is een verschil...

Ik maak me er niet zo druk om hoor. laat ze inhalen.. vind het natuurlijk wel klote dat ik dan gas los moet laten.. of zelfs remmen.. (want.. ja ik moet toegeven. tis meeestal knipper. en hupsa naar links)

maar goed.. tis meestal maar max 1 minuut dat ze bezig zijn met inhalen..

jullie denken allemaal dat het zoooo'n verschil maakt qua snelheid en de duur van je rit.

Keep in mind.. chauffeurs rijden meestal ook ook hele strakke planning
File's worden niet veroorzaakt door die chauffeurs..
eerder door die paupers die onder de 120 rijden. en het verekken om naar rechts tegaan omdat ze 200m verderop een vrachtauto zien.
en dan gaan de mensen die zich daar aan ergeren er strak op rijden.. en dan remt (vermindert iig vaart) die gene voor hun voor iets. en dan schrikt meneer de bumperklever zich... en die daar achter schrikt nog meer..
Komt er dus op neer dat de hele zwikje telkens langzamer gaat rijden wat dus resulteert in een file..
Same met weg rijden..
iedereen wil "ruimte" voor zich hebben voordat ie gas geeft.
aka. duurt dus eeuwen voordat alles weer op gang is..

[ Bericht 7% gewijzigd door Devilnl op 10-07-2007 03:15:14 ]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 06:42:20 #105
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_51314510
Dus files ontstaan door bumperkleven en asociaal harder rijden dan max toegestaan
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_51315642
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:39 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee, ik probeer het allemaal wel netjes en veilig te doen, maar ik word er een beetje schijtziek van dat je in al jouw posts loopt af te geven op alle chauffeurs en beweert dat de meeste niet kunnen rijden. De meeste kunnen dat volgens mij juist prima alleen zitten er een paar van die randjosti's tussen die per direct hun rijbewijs in mogen leveren. Ik heb vaker last van personenauto's dan van vrachtwagens. En dat was ook al zo toen ik alleen nog maar mijn B-rijbewijs had.
Ik geef anders ook vaak genoeg af op andere automobilisten en ik maak zelf ook fouten... maar daar gaat dit topic niet over. Okee, misschien zijn niet de meeste chauffeurs zo debiel, maar een groot aantal wel... maar goed, dat is het zelfde verhaal als bijvoorbeeld goede en slechte Marokkanen. Er zijn genoeg Marokkanen die zich wel gedragen, alleen die kleine groep criminelen verpest het voor de grote meute omdat ze opvallen en zo is dat ook voor vrachtwagenchauffeurs, lease-rijders, Golf rijders, motoren etc. Je moet het niet te persoonlijk opvatten. Als jij het naar jouw idee goed doet, is dat dan toch okee? Laat anderen dan maar lekker zeiken op je collega's die het niet goed doen. Jij doet het netjes zeg je, dus moet jij je er niks van aantrekken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51323600
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 06:42 schreef eNaSnI het volgende:
Dus files ontstaan door bumperkleven en asociaal harder rijden dan max toegestaan
Ja, dat klopt.


Ik zal het proberen uit te leggen. Een mens heeft een reactietijd van een seconde.
Als iemand remt duurt het een seconde voor de volgende remt, diegene moet, als hij er dicht op zit dus harder remmen.
De volgende heeft ook die 1 sec reactietijd en moet weer harder remmen dan zijn voorganger, de volgende remt nog wat harder en aan het eind staan ze stil.

Je hebt wel eens van die files die uit het niets lijken te ontstaan, nou , dat is dus de oorzaak.
pi_51323739
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.


Ik zal het proberen uit te leggen. Een mens heeft een reactietijd van een seconde.
Als iemand remt duurt het een seconde voor de volgende remt, diegene moet, als hij er dicht op zit dus harder remmen.
De volgende heeft ook die 1 sec reactietijd en moet weer harder remmen dan zijn voorganger, de volgende remt nog wat harder en aan het eind staan ze stil.

Je hebt wel eens van die files die uit het niets lijken te ontstaan, nou , dat is dus de oorzaak.
klopt, en als die eerste gewoon naar rechts ging ipv remmen, dan was er geen file

en die seconde stomme meeprater

weet je bijvoorbeeld ook dat een oplettend iemand al binnen 0.2 seconde kan reageren op wat hij ziet? (was bij discovery zelfs laatst, er gingen lampjes branden en dan moest die gast er op slaan, binnen 0.3 seconde nadat de lamp aan ging raakte hij het doel!
pi_51325659
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 13:59 schreef rival het volgende:

[..]

klopt, en als die eerste gewoon naar rechts ging ipv remmen, dan was er geen file

en die seconde stomme meeprater

weet je bijvoorbeeld ook dat een oplettend iemand al binnen 0.2 seconde kan reageren op wat hij ziet? (was bij discovery zelfs laatst, er gingen lampjes branden en dan moest die gast er op slaan, binnen 0.3 seconde nadat de lamp aan ging raakte hij het doel!


Ja, een oplettend iemand zal inderdaad een kortere reactietijd hebben. Maar jij weet net zo goed als ik dat de gemiddelde automobilist overal mee bezig behalve met het verkeer. Dus dan zal die seconde wel aardig kloppen.
pi_51325736
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 03:09 schreef Devilnl het volgende:
mekkeraars over die 5kmh verschil..
"kan hij er evengoed achter blijven! zo'n verschil is het niet!"

uhu.. en de internationale chauffeurs dan?
ff voorhet gemak ze rijden 10uur.. toch 50km meer per dag dan normaal.
en dan x5 of 6.. is 250/300km per week
en ja dat is een verschil...
ja dat is wel een verschil op een rit van 2500 kilomter (int) NIET DUS dus wat ijl je nou?

50 km per dag meer? hoezo dat? kunnen ze na het inhalen van 1 trage die 5 kilomter winst erin houden? nee want dan komt de volgende vrachtwagen die wel goed begrenst is alweer voor hem!
pi_51325761
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]



Ja, een oplettend iemand zal inderdaad een kortere reactietijd hebben. Maar jij weet net zo goed als ik dat de gemiddelde automobilist overal mee bezig behalve met het verkeer. Dus dan zal die seconde wel aardig kloppen.
dat klopt bij de meeste mensen ja!

wanneer ik netjes 120 rij zal dat zelfs wel 3 seconde zijn bij wijze van!


maar als ik kleef bij iemand, dan is dat dus echt geen seconde!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:22:11 #112
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51328391
Nog los van of vrachtwagens nou wel of niet veel ongelukken veroorzaken per gereden kilometer, de impact is wel altijd van die aard dat meteen een halve of hele snelweg vast staat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51329629
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog los van of vrachtwagens nou wel of niet veel ongelukken veroorzaken per gereden kilometer, de impact is wel altijd van die aard dat meteen een halve of hele snelweg vast staat.
En als het een ongeluk is met een personen auto is deze + inzittenden er bijna altijd slecht aan toe.
Maar dat doet er allemaal niet toe, ze veroorzaken minder ongelukken.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:38:40 #114
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51331087
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:07 schreef towncar het volgende:
Vanmorgen weer een auto geplet zien worden op de A20 door zo'n multitonner met een 'chauffeur' er in die zat te slapen en niet zag dat alles voor hem stil stond...wanneer komen er nou eens echte chauffeurs op die dingen te rijden..?
Wat een hypocriet gelul, alsof personenauto wankers zo goed in het verkeer zijn. Tuurlijk je eigen regels maken, tering hard rijden, geen knipperlicht gebruiken, op vakantie gaan en 20 uur gaan rijden (want dat mag gewoon ook al ben je een rijdend gevaar. 1 keer in een jaar een caravan terwijl je, je fiets niet eens kan parkeren.
Dat zijn echte chauffeurs.
When nothing goes right . . . go left.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:58:16 #115
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51333814
Een personenauto wanker lekt geen benzeen op de randweg Eindhoven waardoor het hele verkeer stilgelegd wordt.

Aan vrachtwagenchauffeurd mogen derhalve best wat striktere regels opgelegd worden. En als je sommige van die paupers af en toe ziet, denk je ook van "nou, die heeft het warm water ook niet uitgevonden".
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:12:15 #116
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51334284
Regels voor chauffeurs zijn strikt genoeg. En sommige paupers in personenauto's hadden hun brommercertificaat niet eens mogen halen.
When nothing goes right . . . go left.
  woensdag 11 juli 2007 @ 02:30:33 #117
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_51348837
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef rival het volgende:

[..]

ja dat is wel een verschil op een rit van 2500 kilomter (int) NIET DUS dus wat ijl je nou?

50 km per dag meer? hoezo dat? kunnen ze na het inhalen van 1 trage die 5 kilomter winst erin houden? nee want dan komt de volgende vrachtwagen die wel goed begrenst is alweer voor hem!
Je snapt het niet echt he?
Maar iig daarom halen ze die andere ook in!
(2500km.. 300km winst per week.. best veel imo!, maar volgens jou uiteraard niet)
Ben helemaal geen chauffeur. heb zelf niet eens iets met transport temaken.. ja via het water.. (binnenvaart/zeevaart)

Maar iig ik rij altijd! tehard.. 150-160.. en ik hoef nooit teremmen vaag genoeg.. als ik per enkele rit op de snelweg (over zo'n 120km lengte) 1x moet remmen is het al veel..
Meestal zie ik het aankomen van.. oh die gaat zo inhalen. gas los.. en dan rij ik netjes de snelheid van de voorganger..
Dusss.. de hardrijders veroorzaken het ook niet altijd.. Zoals die andere gast al aangaf..
Het zijn de bumper klevers. en niets anders..

(PS ik rij hard omdat ik dan A.. wakker blijf (in het begin altijd netjes 120 gereden.. en 3x half in slaap gepleurt onder het rijden (voornamelijk na een nacht dienst..) dus da's een no-go)
sinds ik harder rij.. geen problemen.. meer lawaai.. meer attentie vereist op de weg. en ben 15minuten eerder thuis =])
okay. het kost meer brandstof.. Okayy de boete is hoog. maar dat boeit me niet zo heel erg, inslaap flikkeren onder het rijden. en dan wakker schrikken vind ik veel erger & gevaarlijker.. dus.. beetje afwegen..
ying yang.. win win.... you know!
.. dus morraal ridders.. toedeledokie

[ Bericht 5% gewijzigd door Devilnl op 11-07-2007 02:37:16 ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:47:09 #118
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51351939
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Je snapt het niet echt he?
Maar iig daarom halen ze die andere ook in!
(2500km.. 300km winst per week.. best veel imo!, maar volgens jou uiteraard niet)
Ben helemaal geen chauffeur. heb zelf niet eens iets met transport temaken.. ja via het water.. (binnenvaart/zeevaart)
Klinkt leuk he, die theorie??
Don't let my username fool you...
pi_51351989
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 02:30 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Je snapt het niet echt he?
Maar iig daarom halen ze die andere ook in!
(2500km.. 300km winst per week.. best veel imo!, maar volgens jou uiteraard niet)
Ben helemaal geen chauffeur. heb zelf niet eens iets met transport temaken.. ja via het water.. (binnenvaart/zeevaart)

Maar iig ik rij altijd! tehard.. 150-160.. en ik hoef nooit teremmen vaag genoeg.. als ik per enkele rit op de snelweg (over zo'n 120km lengte) 1x moet remmen is het al veel..
Meestal zie ik het aankomen van.. oh die gaat zo inhalen. gas los.. en dan rij ik netjes de snelheid van de voorganger..
Dusss.. de hardrijders veroorzaken het ook niet altijd.. Zoals die andere gast al aangaf..
Het zijn de bumper klevers. en niets anders..

(PS ik rij hard omdat ik dan A.. wakker blijf (in het begin altijd netjes 120 gereden.. en 3x half in slaap gepleurt onder het rijden (voornamelijk na een nacht dienst..) dus da's een no-go)
sinds ik harder rij.. geen problemen.. meer lawaai.. meer attentie vereist op de weg. en ben 15minuten eerder thuis =])
okay. het kost meer brandstof.. Okayy de boete is hoog. maar dat boeit me niet zo heel erg, inslaap flikkeren onder het rijden. en dan wakker schrikken vind ik veel erger & gevaarlijker.. dus.. beetje afwegen..
ying yang.. win win.... you know!
.. dus morraal ridders.. toedeledokie
Ik moest ooit een keer terug van Groningen naar huis (2 uur rijden) om 2 uur 's nachts en heb toen ook gewoon 140 gereden omdat ik toen veel alerter was... ik had zo iets, dan geven ze me maar een boete.

En inderdaad, je ziet veel hardrijders die gewoon ontzettend goed inzicht hebben in het verkeer. Gas terug nemen als ze een vrachtwagen of iemand anders langzaam zien rijden, velen houden zelfs rekening met auto's die achter vrachtwagens rijden en geeft die de ruimte... en vaak komen sommige ook met een vaart aanrijden die vervolgens gewoon netjes afstand houden.

Gisteren zag ik er weer twee op elkaar knallen. Hard reden ze niet, hooguit 80 want er was file... maar gewoon omdat sjonnie (het was zo'n Golf figuur, alleen had ie geen geld voor een Golf, dus reed ie in een Polo) vlak achter zijn voorganger zat en die voorganger moest remmen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51355054
als het alleen inhalen is OP EEN VEILIGE MANIER, dan zal ik er ook niet echt wakker van liggen, maar omdat er zoveel ongelukken van komen, wat mij dus wakker hield, omdat ik er lichamelijk klachten van over gehouden heb, lig ik er dus wel wakker van!!!

Nou is het verkeer al zo onveilig als de pest, we moeten allemaal gewoon wat normaler gaan rijden en niet alsof we gezellig in een F1 wagen zitten!!
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51355324
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Klinkt leuk he, die theorie??
ja alleen jammer dat die winst er niet is omdat hij met het inhalen van een vrachtwagen niks opschiet!
pi_51355585
Nog even over dat inhalen he, zo'n chauffeur schiet er dan misschien wat mee op, maar vergeet niet dat er hele rijen auto's daardoor niet opschieten, onnodig op de rem moeten en onnodig weer moeten optrekken en dus weer extra brandstof moeten verbruiken (=extra CO2 uitstoot, om ook maar met de milieu hype mee te praten ) , alleen omdat 1 iemand er wat mee opschiet. Vind ik toch wel aardig egoïstisch.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:20:24 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51356355
Nog los van het feit dat veel van die klootzakken zich gewoon niet aan de geldende inhaalverboden houden. Ik rijd vanmorgen op de snelweg, die lul van een vrachtwagenchauffeur heeft honderden meters de tijd gehad om in te halen (ook al mocht dat daar niet) en nét voordat ik hem ga inhalen duwt hij hem naar links.

Vuile honden zijn het, allemaal
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:01:49 #124
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51357556
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog los van het feit dat veel van die klootzakken zich gewoon niet aan de geldende inhaalverboden houden. Ik rijd vanmorgen op de snelweg, die lul van een vrachtwagenchauffeur heeft honderden meters de tijd gehad om in te halen (ook al mocht dat daar niet) en nét voordat ik hem ga inhalen duwt hij hem naar links.

Vuile honden zijn het, allemaal
allemaal, zat jij honderden meters een beetje in z'n dode hoek te kutten met de zelfde snelheid dan?
When nothing goes right . . . go left.
pi_51357585
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog los van het feit dat veel van die klootzakken zich gewoon niet aan de geldende inhaalverboden houden. Ik rijd vanmorgen op de snelweg, die lul van een vrachtwagenchauffeur heeft honderden meters de tijd gehad om in te halen (ook al mocht dat daar niet) en nét voordat ik hem ga inhalen duwt hij hem naar links.

Vuile honden zijn het, allemaal
Same here, ook vanochtend. Ik vind dat dus ook zo belachelijk. Ze zien verdomme dat je er aan komt, en of het inhaal verbod geld op dat moment of niet, ze gooien hem er gewoon zonder blozen voor. Daar kan ik geen respect voor hebben. Er zijn ook zat auto's die dat doen, maar die maken tenminste weer vaart. Vaak is het dan ook nog dat er geen hond achter je zit, als ze dat flikken. Dus in plaats dat ze dan ff wachten. Nee, hun ego is groter dan hun piemel dus gooien ze hem er gewoon voor en je moet wel in de remmen anders loopt het niet goed met je af. Vaak doen ze het dan ook nog, zoals ik al eerder zei, met een flinke ruk aan het stuur en het dan nog gek vinden dat die dingen af en toe op hun zij gaan liggen.

Je hebt ook van die lui die 20KM van te voren al gaan voorsorteren, en dan hun richting aanwijzer aan doen en van jou verwachten dat jij een baan opschuift. Ik rij dagelijks over knooppunt Ridderkerk waar dat veelvuldig en nog iedere dag gebeurt. Als je niet aan de kant gaat krijg je of een groot licht in je binnen spiegel, of een toeter concert of ze douwen gewoon door en jij moet maar zien hoe je je daar uit red.

Wat mij betreft mogen ze wat beter gaan controleren op die kut truckers en ze bij dit soort acties direct het rijbewijs innemen en nooit meer teruggeven zodat ze lekker zonder werk komen te zitten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51357713
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:

[..]

allemaal, zat jij honderden meters een beetje in z'n dode hoek te kutten met de zelfde snelheid dan?
Ach, hou toch op met je dode hoek. Dat is altijd hetzelfde excuus voor asociaal gedrag van die truckers. Zoals ik al zei, ze zien je aankomen en douwen hem er nog voor. Volgens mij vergeten veel mensen, en dus ook automobilisten dan van baan verwisselen een bijzondere verrichting is en dat het andere verkeer daardoor dus voorrang heeft.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:15:46 #127
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51357951
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:

[..]

allemaal, zat jij honderden meters een beetje in z'n dode hoek te kutten met de zelfde snelheid dan?
Nee genie, ik was gewoon aan het inhalen en ik zat niet in zijn dooie hoek.

Er gold ter plaatse een inhaalverbod voor vrachtwagens en die hufter had dus niet eens mogen inhalen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:19:18 #128
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51358038
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:06 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach, hou toch op met je dode hoek. Dat is altijd hetzelfde excuus voor asociaal gedrag van die truckers. Zoals ik al zei, ze zien je aankomen en douwen hem er nog voor. Volgens mij vergeten veel mensen, en dus ook automobilisten dan van baan verwisselen een bijzondere verrichting is en dat het andere verkeer daardoor dus voorrang heeft.
Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
Don't let my username fool you...
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 13:20:56 #129
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51358082
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:16 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als ze hem gebruiken wel, ja. Heb alleen bij de opening er een trein zien rijden en daarna nooit weer.
Al diverse treinen overheen zien rijden
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51358255
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
Ja, maar dit is dus veelvuldig voorrang nemen terwijl je het niet eens hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51358392
je mag niet inhalen als je ingehaald wordt! maar dat vergeten er een hoop.
pi_51358414
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja idd, ik heb altijd geleerd dat je voorrang hoort te KRIJGEN en niet hoort te NEMEN. Dat is basiskennis voor het behalen van het rijbewijs...
en hier neemt iemand het die het niet eens hoort te krijgen!

en bij elk ander voortuig ros ik em erin, niet mijn fout dus ga maar betalen!

maar bij een vracgtwagen gaat dat niet op
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:32:53 #133
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51358455
Tuurlijk zijn er vrachtwagenchauffeurs die rijden als varkens, echt niet allemaal!
Al deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
Er zijn ook zat personenauto-chauffeurs die er niet horen, vergeten jullie zeker, of kijk je alleen maar naar vrachtwagens en let je voor geen reet op je eigen handelingen.
Ga lekker fietsen naar je werk.
When nothing goes right . . . go left.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:35:01 #134
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51358522
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:

Al deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.


Kom op zeg, ik heb wél een hogere opleiding gedaan...
Don't let my username fool you...
pi_51358564
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
TAl deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
JE GAAT HIER TOCH NIET LOPEN VERKONDIGEN DAT JE DENKT DAT ER MENSEN BESTAAN DIE DAT NIET KUNNEN HALEN?

kommop hey, mensen die voor ALLE opleidingen zakken, die behalen zelfs hun vrachtwagenbewijs
pi_51358622
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]



Kom op zeg, ik heb wél een hogere opleiding gedaan...
hmz...ik kan al 3 dingen opnoemen die ik hoger inschat!

me zwemdiploma A, B en C
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:42:38 #137
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51358807
Dat zegt genoeg over je niveau dus, ''me'' zwemdiploma.
Ala VW, knap hoor.
When nothing goes right . . . go left.
pi_51358862
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
Dat zegt genoeg over je niveau dus, ''me'' zwemdiploma.
Ala VW, knap hoor.
kan je nagaan hoe dom ik ben! en nog kan ik een vrachtwagen besturen!
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:44:54 #139
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51358897
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]



Kom op zeg, ik heb wél een hogere opleiding gedaan...
Rijbewijs en opleiding zijn 2 verschillende dingen, had jij moeten weten met je hogere opleiding.
When nothing goes right . . . go left.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:48:02 #140
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51358994
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef rival het volgende:

[..]

kan je nagaan hoe dom ik ben! en nog kan ik een vrachtwagen besturen!
Dat vind jij en de rest van het verkeer?
Nevermind gaat nergens over dit, jullie gooien alle chauffeurs op een hoop qua rijgedrag, dat is echt te simpel en ook niet reëel.
When nothing goes right . . . go left.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:48:52 #141
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_51359028
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Toitle het volgende:

[..]

Rijbewijs en opleiding zijn 2 verschillende dingen, had jij moeten weten met je hogere opleiding.
Ik heb als 16 jarige een keer op een beurs een theoretisch verkeersexamen gedaan tussen voor de rest alleen beroepschauffeurs, ik had minder fouten dan het merendeel van die chauffeurs... Er zou er op dat moment slechts 1 geslaagd zijn... Ja, je moet er echt slim voor zijn
Don't let my username fool you...
pi_51359037
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Toitle het volgende:

[..]

Dat vind jij en de rest van het verkeer?
Nevermind gaat nergens over dit, jullie gooien alle chauffeurs op een hoop qua rijgedrag, dat is echt te simpel en ook niet reëel.
als je kon lezen had je beter geweten dan wat je nu zegt!

dus wees niet zo lui en lees de rest van het topic ook voordat je zelf iedereen over 1 kam gaat scheren
pi_51359054
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
Al deze reacties lijken wel van heilige boontjes die eigenlijk vrachtwagenchauffeur hadden willen worden maar net aan het gewone rijbewijs hebben gehaald.
Yeah right. Ik ben 's avonds liever thuis bij mijn gezin in plaats van weken op de weg te zitten.
quote:
Er zijn ook zat personenauto-chauffeurs die er niet horen, vergeten jullie zeker, of kijk je alleen maar naar vrachtwagens en let je voor geen reet op je eigen handelingen.
Ga lekker fietsen naar je werk.
LE-ZEN! Daar gaat het topic niet over. Metalfreak, rival en ik zijn ook in topics over automobilisten of motorfietsen te vinden, dat jij dat niet ziet of graag wil zien dat wij alleen maar negatief over truckers kunnen zijn zegt genoeg over jou. We maken allemaal fouten we doen allemaal wel eens iets wat aso is, maar zo'n truck die voor je de weg op duikt is nu eenmaal niet te missen.

En ja, er zijn ook zat vrachtwagen chauffeurs die het wel netjes doen, maar daar klagen wij niet over.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:53:41 #144
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_51359195
Samenvatting:

Mensen op wielen
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_51359207
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef GasTurbine het volgende:
Samenvatting:

Mensen op wielen
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:55:17 #146
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51359252
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef rival het volgende:

[..]

ja dat is wel een verschil op een rit van 2500 kilomter (int) NIET DUS dus wat ijl je nou?

50 km per dag meer? hoezo dat? kunnen ze na het inhalen van 1 trage die 5 kilomter winst erin houden? nee want dan komt de volgende vrachtwagen die wel goed begrenst is alweer voor hem!
Wat ben jij een kneus zeg. Er zijn maar weinig chauffeurs die 2500km rijden. De meesten zitten tussen de 3500 en de 4000km in.

En die km winst is heel duidelijk. Bij de meeste ritten kunnen de chauffeurs precies binnen hun tijd laden/lossen. Als ze nu op eens 50km minder kunnen rijden die dag, tsja, dan wordt alles een dag later.
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:57:43 #147
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51359333
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb als 16 jarige een keer op een beurs een theoretisch verkeersexamen gedaan tussen voor de rest alleen beroepschauffeurs, ik had minder fouten dan het merendeel van die chauffeurs... Er zou er op dat moment slechts 1 geslaagd zijn... Ja, je moet er echt slim voor zijn
Goed van jou joh, is natuurlijk niet lang geleden nog en er is ondertussen niets veranderd.
When nothing goes right . . . go left.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:01:33 #148
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51359448
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Yeah right. Ik ben 's avonds liever thuis bij mijn gezin in plaats van weken op de weg te zitten.
[..]

LE-ZEN! Daar gaat het topic niet over. Metalfreak, rival en ik zijn ook in topics over automobilisten of motorfietsen te vinden, dat jij dat niet ziet of graag wil zien dat wij alleen maar negatief over truckers kunnen zijn zegt genoeg over jou. We maken allemaal fouten we doen allemaal wel eens iets wat aso is, maar zo'n truck die voor je de weg op duikt is nu eenmaal niet te missen.

En ja, er zijn ook zat vrachtwagen chauffeurs die het wel netjes doen, maar daar klagen wij niet over.
Jij bent echt easy zeg '' dat zegt genoeg over jou''. De helft van de tijd zijn jullie aan het ''quoten'' of val je in de herhaling.
idd motorfietsen boeit me niet dus wat je daar doet
Lang leve de 3 musketiers
When nothing goes right . . . go left.
pi_51359452
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:55 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wat ben jij een kneus zeg. Er zijn maar weinig chauffeurs die 2500km rijden. De meesten zitten tussen de 3500 en de 4000km in.

En die km winst is heel duidelijk. Bij de meeste ritten kunnen de chauffeurs precies binnen hun tijd laden/lossen. Als ze nu op eens 50km minder kunnen rijden die dag, tsja, dan wordt alles een dag later.
4000 dus, oke, dan maakt die 50 nog minder verschil (kneus)

en je kan niet 50 km minder rijden op een dag, want die auto voor je rijd 80. wat ook jouw max zou moeten zijn! dus daar bereken je alles op. dat je daar 80 rijd.

dus als je 80 blijft rijden heb je geen 50 kilometer minder maar speel je quitte als het ware!
pi_51359490
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef Toitle het volgende:

[..]

Jij bent echt easy zeg '' dat zegt genoeg over jou''. De helft van de tijd zijn jullie aan het ''quoten'' of val je in de herhaling.
idd motorfietsen boeit me niet dus wat je daar doet
Lang leve de 3 musketiers
iemand legt iets uit dan reageer je zo

hij geeft toch juist aan dat......... ach laat ook maar, verspilde moeite!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')