Zal best, maar de gevolgen zijn meestal een stuk heftiger dan bij een aanrijding tussen luxe auto's...en ik krijg steeds meer het idee dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur dat niet echt beseft....quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.
Wat een dooddoener. Vergeet niet dat een ongeluk met een vrachtwagen meer problemen oplevert dan bij een gewoon ongeluk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.
Als ze hem gebruiken wel, ja. Heb alleen bij de opening er een trein zien rijden en daarna nooit weer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef Keiichi het volgende:
Daarom is de betuwelijn toch nog iets goedtoch?
Die dooddoener is anders wel naar aanleiding van de laatste zin in de OP. Het kan ernstiger zijn ja en de afhandeling duurt veel langer maar vrachtwagenchaufs worden te gemakkelijk zonder enig goed onderbouwd argument gedemoniseerd. Niet dat ik pro ben trouwens maar ergens een mening over hebben is wel het allergemakkelijkste in het leven wat er is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Vergeet niet dat een ongeluk met een vrachtwagen meer problemen oplevert dan bij een gewoon ongeluk.
piemelcompensatie is het...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef Rekkie het volgende:
Breek me de bek niet open.... dat onnodige ge-inhaal in de spits, door hun formaat te misbruiken en verdere ongein.
Net als buschauffeurs
Nou, je kan niet ontkennen dat er de laatste tijd ontzettend veel ongelukken gebeuren waar vrachtwagens bij betrokken zijn. Zoals rival al zegt, je mag niet hard, je mag de helft van de tijd niet inhalen en je zit hoger (dus hebt goed overzicht OVER het verkeer) en dan nog weten te presteren om ergens op te knallen of te kantelen. En ja, de lage snelheid maakt het ook wel logisch dat er minder ongelukken met vrachtwagens gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die dooddoener is anders wel naar aanleiding van de laatste zin in de OP. Het kan ernstiger zijn ja en de afhandeling duurt veel langer maar vrachtwagenchaufs worden te gemakkelijk zonder enig goed onderbouwd argument gedemoniseerd. Niet dat ik pro ben trouwens maar ergens een mening over hebben is wel het allergemakkelijkste in het leven wat er is.
mijn vader had zijn eigen transportbedrijf dus ik heb wel een beetje recht van spreken over dit onderwerpquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Mach3 het volgende:
Ik vraag mezelf af of een van jullie ooit is meegereden met een beroepschauffeur en dan bedoel ik niet de streekbus.
Zeker voor rival is dit wel een leuke . weet je hoe vaak "normale"bestuurders even snel nog voor een vrachtwagen invoegen en dan vervolgens vol in de ankers gaat ? En weet je hoe vaak dit maar net aan goed gaat?
en ik praat niet alle chauffeurs naar beneden, echt nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Mach3 het volgende:
Ik praat niet alle chauffeurs schoon absoluut niet,
Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef towncar het volgende:
Meestal wel, hoewel de meeste vrachtwagenchauffeurs de grootste moeite doen om hun gelijk proberen te bewijzen met standaard opmerkingen zoals "Rij eens een dagje mee..." en "anders niet je favoriete cola bier en andere versnaperingen"....![]()
Lol ben jij er ook al eenquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef rival het volgende:
echter, dit is een topic over kutchauffeurs en wilde ik ook even lekker meeklagen!
ik weet gerust wat een hel het voor die gasten kan zijn een hele dag op de weg met allemaal van die debiele leaserijders zoals ik
Dus omdat wij anders geen dingen in de winkels hebben liggen mogen ze zich asociaal gedragen? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, want al dat verkeer is 's ochtends ook niet voor de lol onderweg... als die er allemaal niet waren, ging de economie ook naar de klote want dan is er niemand die geld heeft om wat te kopen en is transport dus ook niet nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.
Als het transport stilstaat gaat de economie naar de klote. Want werkelijk alles staat stil. Van je supermarkt tot de fabriek waar de grondstoffen worden verwerkt, van je huis tot aan nou ja vul het zelf maar in.
Ik merk wel dat hier een aantal flink verwende kindertjes zitten
Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef The_Forcer het volgende:
Het is toch fucking niet-normaal!
Inderdaad. Knipperlicht aan en hoppa gaan met die banaan zonder op het andere verkeer te letten. Dat verkeer erachter moet vol in de remmen of zelfs uitwijken en dan nog toeteren naar zo iemand ook nog.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik ook vaak merk is dat ze vrachtwagen chaffeurs zelf altijd overal tussen moeten als ze van baan wisselen, je zal ze hoe dan ook ruimte moeten geven.
Plus dat met dat dicht op elkaar rijden problemen oplevert bij uitvoegstroken. Nu is het wel zo dat je tijdig naar rechts moet als je weet dat je de afslag moet hebben maar toch zijn er nog genoeg figuren die dan 3 vrachtwagens inhalen, hem ertussen gaan proppen met 80/90km/u en dus de linker baan ophouden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Nee, ik ben niet de geweldige chauffeur....maar ik let wel op wat er voor me gebeurd en ik hou me niet bezig met andere dingen dan rijden en opletten als ik in de spits in een file terechtkom.....dit is normaal gedrag, hoef je geen perfecte chauffeur voor te zijn. Maar dat schijn jij nog niet helemaal door te hebben....(en dat bevestigd mijn eerdere opmerkingen...)quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.
Dat gaat inderdaad een probleem worden. Winkels die mensen in dienst moeten nemen om goederen te gaan ontvangen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.
Dat klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
.
Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Eindelijk eens een vrachtwagenchauffeur die het zelf toegeeft...quote:we kunnen helemaal niet rijden en we flikkeren hem fijn voor die altijd vriendelijke en sociale leasebakrijders.
Verder gooien we in elke bocht de auto op de kant om het verkeer maar zoveel mogelijk te hinderen.En als we merken dat we met 5 km/h verschil inhalen laten we het gas wel even los tot het verschil 1 km/h is. Zelfgemaakte files for the pwn.
![]()
Met mij is alles prima.. Niet de deur uitgeweest vandaagquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.
Is BrauN ongedeerd?![]()
De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef RealZeus het volgende:
En vrachtauto's niet in de spits de weg op?
De spits in Nederland loopt van 6 tot 10 en van 15 tot 19u , dus dan heb ik 5 uur om al die zooi uit te rijden. Dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.
Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef Tim_G het volgende:
[..]
De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.![]()
Spits hoeft echt geen 4 uur te duren![]()
en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.
Wat we nog vergeten in dit topic: de zooi die ze verliezen. Vanochtend weer een geweldige uitwijkmanoeuvre kunnen doen omdat meneer de kut trucker zijn zooi niet goed had vastgebonden had en dat dus op de A15 was belandt. Gelukkig reed er niemand naast me of achter me anders had ik de uitwijkmanoeuvre niet kunnen doen en had mijn achterligger waarschijnlijk een stuk PVC buis door zijn ruit gehad.
Inderdaad. Als ik moe zou worden van mijn werk zou ik wat anders gaan doen en niet anderen daar mee lastig vallen of in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Demellie het volgende:
[..]
en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijn
edit: snap dat ze moe zijn, lang op weg, blablabla, maar dat is iets waar ze zelf voor kiezen, door te weinig 'rust' te nemen onderweg.... en je shit controleren kan ook geen kwaad
nee hoor dat geloof ik wel, er zijn gekken in het verkeer, dat staat vast en niemand kan dat ontkennen, ook al vinden ze zichzelf de beste driver.... hihi...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Red_85 het volgende:
tjah, wat moet je er nog over zeggen he... die gasten kunnen niets anders en weten ook de consequenties niet van hun doen.
net ook, a7 tussen hoorn en zaandam. vrachtwagen die 1km harder rijd dan de voorganger. en hup een 4 km lange staart van langzaamrijdende auto's achter zn reet aan. en hij maar volhouden dat hij harder rijd. kaffer. het is daar altijd druk en er hoeft maar 1 tyfus chauffeur eigenwijs te doen en je hebt daar file.
inhaalverbod werkt daar niet. de chauffeurs lappen het toch aan hun laars. 'ik sta boven de wet want het geldt niet voor mij...' ze zijn gewoon te dom om het te snappen.
ik plijt voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens in Nederland en een verbreding van de A7 van Hoorn naar Amsterdam van 4 naar 6 rijstroken. knooppunt zaandam is dan de zwakste schakel in het geheel en dat kan je ook omleggen zodat het dat niet meer wordt. coentunnel wordt al onderhanden genomen tot 2011. en dan zijn de files redelijk opgelost in die hoek.
is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
met zijn allen staan we sterk, helaas doet dat niets in Nederlandquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
is ook niet eens een verkeerd id nee. nooit meer last van die honden op die manier ja.. prachtig id!
nu nog proberen in den haag dit voor elkaar te krijgen...
Vrachtwagen moeten gewoon verboden worden op de snelwegen, kunnen wij tenmindste lekker doorscheuren. Laat ze lekker scheuren op B-wegen of nog beter laat ze de fietspaden maar pakken! Kan je als het mij vraagt nog zat snelheid makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
Dat zie ik inderdaad ook vaak genoeg gebeuren. Onbegrijpelijk gewoon. Maar ja, ik heb sowieso een hekel aan mensen die een gaatvul verslaving hebben en ieder vrij gaatje op de snelweg dicht rijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef towncar het volgende:
[..]
Zal best, maar de gevolgen zijn meestal een stuk heftiger dan bij een aanrijding tussen luxe auto's...en ik krijg steeds meer het idee dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur dat niet echt beseft....
Nou, het gebeurt mij regelmatig dat een vrachtauto even gezellig samen met mij op 1 baan komt rijden.. okee overdreven, maar er zijn er genoeg die lopen te slingeren waardoor je of heel hard gas moet geven of heel hard moet remmen tenzij er nog een strook naast zit of dat ze hem voor je auto gooien... maar eerlijk is eerlijk, je hebt inderdaad vaker last van de gewone automobilist.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.
Heel raar. Van alle km's die ik tot nu toe heb gereden heb ik nog nooit last gehad van een Trucker.
Och, inhalen. Dat is idd wel wat kut, maar hinder? Denk het niet.
Automobilisten anders......
Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.quote:De ''gemiddelde'' vrachtwagenchauffeur beseft zich dat een stuk beter als de rest van de KUT AUTOMOBILISTEN.
Het verschil is gewoon dat als het fout gaat met zo'n trucker, het ook goed fout gaat. Natuurlijk gebeuren er ook veel ongelukken met personen auto's, maar dat beperkt zich enkel tot blikschade of licht letsel, ook vervelend, maar niet zo vervelend als een trucker die je even plat walst. Als je namelijk gaat kijken hoe vaak het mis gaat bij die truckers valt het aantal zware ongevallen onder automobilisten ontzettend mee. Vergeet namelijk niet dat er veel meer auto's zijn en dat deze ook een stuk harder kunnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:46 schreef towncar het volgende:
[..]
Als ik jouw opmerking naast de ongelukken die ik zie ( en ik zie ze steeds meer gebeuren ) met vrachtwagens..ja, ook vrachtwagens onderling...twijfel ik daar toch sterk aan...een voorbeeld: wat ik dus eergisteren gezien heb, zie mijn eerste bericht bovenin dit topic, was een vrachtwagen die stond te wachten in een file, daarachter een Volvo, stond ook te wachten...en dan die truck, die er gewoon met een gang van 80 ( schat ik ) achteropdook, ik zag de Volvo personenwagen als een sardinenblikje in elkaar gefrommeld worden, er wordt er weer misselijk van als ik er aan denk.
Dus 'kutautomobilisten' ? Nee....KUTvrachtwagenchauffeurs met een IQ niet groter dan mijn schoenmaat![]()
Kan ik me voorstellen, ik ken jou niet en oordeel ook niet over jou persoonlijk, misschien ben jij wel een van die weinige vrachtwagenchauffeurs die wel voor zijn werk staat en het ook goed doet. Maar ik zie gewoon dat heel veel vrachtwagenchauffeurs maling aan regels en andere (zwakkere) weggebruikers hebben. En ja, ook automobilisten kunnen assholes zijn, ik heb geen kleppen voor mijn ogen. Het gaat er mij om dat veel chauffeurs pas beseffen dat het gewicht van hun truck voor veel ernstiger schade en met name zwaar letsel of de dood kan veroorzaken dan personenauto's. En dan is het te laat.quote:
Waarom kan het in andere landen, zoals Thailand, China, Japan, USA, enz. dan wel? Daar vind ook de meeste bevoorrading 's nachts plaats. Nu merk je wel wat voor een bekrompen land wij zijn, met onze 9 tot 6 mentaliteit... kijk naar Azie... qua 24 uurs economie (waar de meeste bedrijven zo prat op gaan) kunnen we nog heel erg veel leren van andere landen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Oh, maar dat geld andersom net zo goed. We kunnen ook gewoon stevig door karren in plaats van boven op de rem te gaan staan als zo'n lamlul hem er voor de zoveelste keer voor gooit of gewoon niet uitwijken als zo'n debiel dat ding van hem niet recht kan houden maar aangezien dat voor de automobilist altijd slecht zal uitpakken doen we dat toch liever wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat veel automobilisten nog niet half door hebben hoeveel van hun fouten door vrachtwagenschauffeurs opgelost worden.
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig. Als ik op een file inrijd probeer ik in mijn rijstrook te blijven. Mocht er onverhoopt een tientonner aankomen in mijn binnenspiegel asap een vluchtroute zoeken, want met een personenwagen kan je nu eenmaal makkelijker manouvrerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.
Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone autoquote:Op zondag 8 juli 2007 09:31 schreef eNaSnI het volgende:
Mensen die met een personenwagen voor aan afremmende vrachtwagen duiken zijn inderdaad lekker snugger bezig.
Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd heel veel mensen snappen niet dat een vrachtwagen een vele langere remweg heeft dan een gewone auto
Je mag 80.... hoezo mag je denken 'ik ga even inhalen'? Blijf gewoon lekker op de rechterbaan, ook in de file.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Mach3 het volgende:
Ze rijden 80 en jij rijd 120 of zelfs nog harder gek he dat er dan wel eens een chauffeur kan denken hey een gaatje ik ga inhalen. 40 kilometer verschil is teveel of automobilisten moeten terug naar 100 of de beroepchauffeur mag 100 km gaan rijden. Minder gevaarlijke situaties die ontstaan omdat automobilisten geen ruimte bieden en lekker vaak bij een ander in zijn kont kruipen.
Gelukkig ligt het allemaal aan de beroepchauffeur .....
Dat is wel erg hard zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die mensen verdienen het dan ook om geplet te worden.Sorry dat ik het zeg, maar die lui kun je maar beter van de weg af hebben.
Ja sorry, maar ik kan geen medelijden meer hebben met mensen die willens en wetens domme acties uit halen in het verkeer waarmee ze zichzelf en vooral anderen mee in gevaar brengen alleen omdat ze haast hebben en alleen maar aan zichzelf denken.quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef funkyskunkie het volgende:
Toen ik hem aansprak op zijn asociale rijgerag was zijn antwoord:
Maar met zoveel wielen kun je ook beter remmen![]()
Hoe dom kun je dan zijn![]()
Één klapband waardoor heel transporterend NL ineens stilstaat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:35 schreef Demellie het volgende:
[..]
verbreding?! Maak maar een complete rijstrook alleen voor vrachtwagens en bussen (vangrails aan beiden kanten)... what can go wrong?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |