abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51158820
Vanmorgen weer een auto geplet zien worden op de A20 door zo'n multitonner met een 'chauffeur' er in die zat te slapen en niet zag dat alles voor hem stil stond...wanneer komen er nou eens echte chauffeurs op die dingen te rijden..?
pi_51158903
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.

Is BrauN ongedeerd?
pi_51158988
Inderdaad. Als ik ergens helemaal ziek van wordt zijn het die figuren wel. Gewoon van baan wisselen ook al rijdt daar verkeer. Inhalen waar het niet mag en inderdaad het achter op files rijden!!! Beseffen die lui dan echt niet dat dat nooit goed af kan lopen?

Ik zag laatst ook een vrachtwagen boven op de bumper van een klein personen autootje rijden. Deze hield zich gewoon netjes aan de snelheid (80Km zone) en die vrachtwagen vond dat het niet op schoot en zat er dus boven op. Als dat autootje in de rem moet ben je er geweest volgens mij.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:14:28 #4
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51159002
Daarom is de betuwelijn toch nog iets goed

toch?
pi_51159014
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.
Zal best, maar de gevolgen zijn meestal een stuk heftiger dan bij een aanrijding tussen luxe auto's...en ik krijg steeds meer het idee dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur dat niet echt beseft....
pi_51159015
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.
Wat een dooddoener. Vergeet niet dat een ongeluk met een vrachtwagen meer problemen oplevert dan bij een gewoon ongeluk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51159052
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:14 schreef Keiichi het volgende:
Daarom is de betuwelijn toch nog iets goed

toch?
Als ze hem gebruiken wel, ja. Heb alleen bij de opening er een trein zien rijden en daarna nooit weer.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51159104
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:15 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat een dooddoener. Vergeet niet dat een ongeluk met een vrachtwagen meer problemen oplevert dan bij een gewoon ongeluk.
Die dooddoener is anders wel naar aanleiding van de laatste zin in de OP. Het kan ernstiger zijn ja en de afhandeling duurt veel langer maar vrachtwagenchaufs worden te gemakkelijk zonder enig goed onderbouwd argument gedemoniseerd. Niet dat ik pro ben trouwens maar ergens een mening over hebben is wel het allergemakkelijkste in het leven wat er is.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:21:15 #9
27929 piere
doe mij maar bier
pi_51159167
sje je moet nou eenmaal je bakkie zetten, moeder de vrouw bellen en je dvd verwisselen als de film afgelopen is
fok you ja!
pi_51159201
dan rij je in het langzaamste voertuig op de weg! je mag al bijna nergens meer inhalen.....

je mag verdomme maar 80 waar iedereen 120 gaat.en je zit 15 meter hoger dus kan kilometers vooruit kijken... en nog krijg je het voor elkaar om ergens op te knallen!
pi_51159249
[quote maar ergens een mening over hebben is wel het allergemakkelijkste in het leven wat er is.
[/quote]

Kwestie van ervaring misschien ?
pi_51159404
Breek me de bek niet open.... dat onnodige ge-inhaal in de spits, door hun formaat te misbruiken en verdere ongein.

Net als buschauffeurs
pi_51159526
ja dat inhalen omdat ze 87 rijden en hun voorganger 86. ja lullig, je mag toch maar 80

en dan moet ik ook een minuut 87 gaan rijden omdat er zo een idioot op de A7 (mag je tijdens de spits niet inhalen als vrachtwagen zijnde) gaat inhalen!

dat wij dan 40 km zachter moeten gaan omdat zij toevallig 1 kilometer harder rijden dan hun voorligger
pi_51159539
Ik vraag mezelf af of een van jullie ooit is meegereden met een beroepschauffeur en dan bedoel ik niet de streekbus .
Ik ben zelf 15 jaar chauffeur geweest en als ik zie wat de gemiddelde automobilist uitvreet op de weg dan mogen jullie je ook diep schamen. De gemiddelde bekwaamheid van een Chauffeur in Nederland ligt vele malen hoger dan in de rest van Europa. Ja het zijn net mensen die ook fouten maken inderdaad, en dat de gevolgen meestal desastreus zijn is niks op af te dingen. Maar rij eens een weekje mee en je zal zien dat het werken onder grote tijdsdruk die nu eenmaal van ONS verlangd wordt ( anders niet je favoriete cola bier en andere versnaperingen , of je huis is niet op tijd klaar en zo kan ik nog wel uren doorgaan)

De betuwe lijn ja die die is super he hoe gaat die stoppen bij jouw buurtsuper, of zorgt die er voor dat jij de nieuwste GSM in je zak hebt zitten.

Zeker voor rival is dit wel een leuke . weet je hoe vaak "normale"bestuurders even snel nog voor een vrachtwagen invoegen en dan vervolgens vol in de ankers gaat ? En weet je hoe vaak dit maar net aan goed gaat?
Rij eens een dagje mee en je hebt een hele andere kijk op de wereld die beroepschauffeur heet.
Ze rijden 80 en jij rijd 120 of zelfs nog harder gek he dat er dan wel eens een chauffeur kan denken hey een gaatje ik ga inhalen. 40 kilometer verschil is teveel of automobilisten moeten terug naar 100 of de beroepchauffeur mag 100 km gaan rijden. Minder gevaarlijke situaties die ontstaan omdat automobilisten geen ruimte bieden en lekker vaak bij een ander in zijn kont kruipen.

Gelukkig ligt het allemaal aan de beroepchauffeur .....
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:36:30 #15
27929 piere
doe mij maar bier
pi_51159547
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:30 schreef Rekkie het volgende:
Breek me de bek niet open.... dat onnodige ge-inhaal in de spits, door hun formaat te misbruiken en verdere ongein.

Net als buschauffeurs
piemelcompensatie is het...
fok you ja!
pi_51159582
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Die dooddoener is anders wel naar aanleiding van de laatste zin in de OP. Het kan ernstiger zijn ja en de afhandeling duurt veel langer maar vrachtwagenchaufs worden te gemakkelijk zonder enig goed onderbouwd argument gedemoniseerd. Niet dat ik pro ben trouwens maar ergens een mening over hebben is wel het allergemakkelijkste in het leven wat er is.
Nou, je kan niet ontkennen dat er de laatste tijd ontzettend veel ongelukken gebeuren waar vrachtwagens bij betrokken zijn. Zoals rival al zegt, je mag niet hard, je mag de helft van de tijd niet inhalen en je zit hoger (dus hebt goed overzicht OVER het verkeer) en dan nog weten te presteren om ergens op te knallen of te kantelen. En ja, de lage snelheid maakt het ook wel logisch dat er minder ongelukken met vrachtwagens gebeuren.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51159610
Er komen steeds meer chauffeurs vanuit polen, zegt genoeg toch?
pi_51159615
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:36 schreef Mach3 het volgende:
Ik vraag mezelf af of een van jullie ooit is meegereden met een beroepschauffeur en dan bedoel ik niet de streekbus .

Zeker voor rival is dit wel een leuke . weet je hoe vaak "normale"bestuurders even snel nog voor een vrachtwagen invoegen en dan vervolgens vol in de ankers gaat ? En weet je hoe vaak dit maar net aan goed gaat?
mijn vader had zijn eigen transportbedrijf dus ik heb wel een beetje recht van spreken over dit onderwerp

ik weet ook hoe vaak dat gebeurt! en hoevaak dat goed gaat!

maar ik heb het alleen even over dit met de files! gebeurt best regelmatig hoor! en het heeft geen enkele andere oorzaak dan simpelweg met andere dingen bezig zijn dan rijden!
pi_51159648
MIsschien denken sommige lamlullen dat ze toch hoog en veilig zitten. Dus denken ze er te makkelijk over.

Dat inhalen inderdaad met 1 km/pu verschil door die vrachtwagenchauffeurs, daar krijg ik pas een beroerte van.
pi_51159690
[quote}
Gelukkig ligt het allemaal aan de beroepchauffeur .....
[/quote]

Meestal wel, hoewel de meeste vrachtwagenchauffeurs de grootste moeite doen om hun gelijk proberen te bewijzen met standaard opmerkingen zoals "Rij eens een dagje mee..." en "anders niet je favoriete cola bier en andere versnaperingen"....
pi_51159772
Ik blijf bij mijn voorstel om alle vrachtwagens van de snelweg te halen tijdens de spits. Iedereen optijd op het werk en de vrachtwagen chauffeur kan lekker zonder files naar zijn bestemming rijden wanneer hij weer op de snelweg mag.

*natuurlijk wat kort door de bocht maar zou het graag eens een maandje getest willen zien om alleen ff de resultaten te bekijken!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_51159828
@Rival.
Het gebeurt inderdaad op files in rijden. Dat chauffeurs ook met andere dingen bezig zijn ja dat klopt.
Als jouw vader inderdaad een eigen transport bedrijf heeft gehad dan zal je vaak genoeg meegereden zijn in het verleden. Dan weet je uit eigen ervaring dat Automobilisten zelf een aardig handje hebben vaak in het veroorzaken van aanrijdingen met vrachtwagens .
Ik praat niet alle chauffeurs schoon absoluut niet, want er zitten een partij horken tussen. Maar het altijd zomaar even op die hele grote groep af te schuiven is niet terecht. 15 Jaar chauffeur geweest een keer een gelukkig niet ernstig aanrijdinkje gehad. En dat was in het begin van mijn carriere als chauffeur zijnde daarna zelfs niet meer een paaltje geraakt of iets dergelijks. En zo rijden er nog genoeg rond.
pi_51159908
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:46 schreef Mach3 het volgende:

Ik praat niet alle chauffeurs schoon absoluut niet,
en ik praat niet alle chauffeurs naar beneden, echt niet

echter, dit is een topic over kutchauffeurs en wilde ik ook even lekker meeklagen!
ik weet gerust wat een hel het voor die gasten kan zijn een hele dag op de weg met allemaal van die debiele leaserijders zoals ik
pi_51159944
Je hebt nu eenmaal goede en slechte vrachtwagenchauffeurs.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte automobilisten.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte motorrijders.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte marokkanen.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte tennisrackets.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte koffiemerken.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte buren.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte doktoren.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte huisvrouwen.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte appels.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte biefstukken.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte ouders.
Je hebt nu eenmaal goede en slechte...

Sorry, ik sla door.

Overigens rijden er inderdaad vreselijke maloten rond in hun vrachtwagen. Eentje heeft mij eens naar het leven gestaan. Gore hufter. (En nee, het lag niet aan mij.)
Daarentegen zijn er gelukkig genoeg die wel weten hoe het moet.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_51159966
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:41 schreef towncar het volgende:


Meestal wel, hoewel de meeste vrachtwagenchauffeurs de grootste moeite doen om hun gelijk proberen te bewijzen met standaard opmerkingen zoals "Rij eens een dagje mee..." en "anders niet je favoriete cola bier en andere versnaperingen"....
Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.

Als het transport stilstaat gaat de economie naar de klote. Want werkelijk alles staat stil. Van je supermarkt tot de fabriek waar de grondstoffen worden verwerkt, van je huis tot aan nou ja vul het zelf maar in.
Ik merk wel dat hier een aantal flink verwende kindertjes zitten
pi_51160009
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:49 schreef rival het volgende:


echter, dit is een topic over kutchauffeurs en wilde ik ook even lekker meeklagen!
ik weet gerust wat een hel het voor die gasten kan zijn een hele dag op de weg met allemaal van die debiele leaserijders zoals ik
Lol ben jij er ook al een als je die grotere jongens dan ook maar eens wat ruimte geeft
pi_51160104
Wat ik ook vaak merk is dat ze vrachtwagen chaffeurs zelf altijd overal tussen moeten als ze van baan wisselen, je zal ze hoe dan ook ruimte moeten geven.
Maaaar, zodra je op een 2 baansweg zit die over gaat naar 1 baan, ga er dan maar niet vanuit dat meneer de vrachtwagen chauffeur jou er tussen zal laten, nee hij rijdt gewoon lekker door.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:58:31 #28
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_51160211
Ik wil best een keer een dagje meerijden hoor, lijkt me best leuk. Maar ik ben het wel eens met het feit dat een deel van de vrachtwagenchauffeurs rijden als idioten. Het elkaar inhalen met 1 km verschil heb ik nooit gesnapt, vreemd invoegen en dergelijke ook niet.

Daarentegen zijn er ook zat automobilisten die zich als idioten gedragen, dat is ook niet te ontkennen.

Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_51160306
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.

Als het transport stilstaat gaat de economie naar de klote. Want werkelijk alles staat stil. Van je supermarkt tot de fabriek waar de grondstoffen worden verwerkt, van je huis tot aan nou ja vul het zelf maar in.
Ik merk wel dat hier een aantal flink verwende kindertjes zitten
Dus omdat wij anders geen dingen in de winkels hebben liggen mogen ze zich asociaal gedragen? We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, want al dat verkeer is 's ochtends ook niet voor de lol onderweg... als die er allemaal niet waren, ging de economie ook naar de klote want dan is er niemand die geld heeft om wat te kopen en is transport dus ook niet nodig.

Ik vind het altijd zo'n dom gelul van die truckers "Ja, rij maar een dagje mee", "Ik zit voor het werk op de weg dus ik mag dat", "Ik ga inhalen omdat ik anders de hele tijd naar die deuren van mijn voorganger moet kijken" ja dan rij je maar gewoon langzamer.

Automobilisten maken er vaak ook een zootje van, maar veel truckers hebben gewoon de arrogantie dat ze denken dat de weg van hun is en dat iedereen maar voor ze aan de kant moet gaan.

En dan heb ik het nog niet eens over dat gezwabber over de weg.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51160338
Het is toch fucking niet-normaal!
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_51160384
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51160542
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_51160574
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef The_Forcer het volgende:
Het is toch fucking niet-normaal!
pi_51160593
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat ik ook vaak merk is dat ze vrachtwagen chaffeurs zelf altijd overal tussen moeten als ze van baan wisselen, je zal ze hoe dan ook ruimte moeten geven.
Inderdaad. Knipperlicht aan en hoppa gaan met die banaan zonder op het andere verkeer te letten. Dat verkeer erachter moet vol in de remmen of zelfs uitwijken en dan nog toeteren naar zo iemand ook nog.

Ze hebben ook vaak het fatsoen niet om even te wachten want dan gooien ze hem voor je auto terwijl er achter helemaal niks rijdt. Ik snap overigens nog steeds niet waarom er gewoon op elke 2 baans weg, 24/7 een inhaalverbod geldt. Niet dat ze zich daar wel altijd aan houden, maar toch. Dat inhalen met 1km/u verschil gaat echt nergens over en vaak gaan ze dan nog een hele rij inhalen en dus niet even terug naar rechts.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:09 schreef longinus het volgende:
De meeste vrachtwagenchauffeurs rijden prima, er is alleen een gedeelte dat onderweg van alles doet behalve met het verkeer bezig zijn.
En dat inhalen moest echt verboden worden, ook het te dicht op elkaar rijden van vrachtauto's, hoe lullig het voor ze is maar het gevaar van die krengen dei vlak voor je van rijbaan veranderen om de rode achterkant van hun voorganger te verruilen voor een groene is veel te groot voor andere weggebruikers. Oww, gewone auto's rijden maken ook vaak een potje van de weg omdat ze iets sneller willen zijn, daarom ook alle file's.
Plus dat met dat dicht op elkaar rijden problemen oplevert bij uitvoegstroken. Nu is het wel zo dat je tijdig naar rechts moet als je weet dat je de afslag moet hebben maar toch zijn er nog genoeg figuren die dan 3 vrachtwagens inhalen, hem ertussen gaan proppen met 80/90km/u en dus de linker baan ophouden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51161075
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:50 schreef Mach3 het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen geven mij gelukkig de kans om een discussie niet verder uit te bouwen. Jij bent de geweldige chauffeur en jij maakt geen fouten.
Nee, ik ben niet de geweldige chauffeur....maar ik let wel op wat er voor me gebeurd en ik hou me niet bezig met andere dingen dan rijden en opletten als ik in de spits in een file terechtkom.....dit is normaal gedrag, hoef je geen perfecte chauffeur voor te zijn. Maar dat schijn jij nog niet helemaal door te hebben....(en dat bevestigd mijn eerdere opmerkingen...)
Fouten maken doet iedereen, maar fouten maken tijdens je werk die levens kunnen kosten .......dan ben je duidelijk niet geschikt voor het beroep dat je uitoefent.
pi_51161576
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:49:59 #37
148942 JB100-plus
Fumbling Towards Ecstasy
pi_51161764
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Daar hebben ze zelf ook geen probleem mee denk ik. Lijkt me niet dat zo'n trucker graag in de file staat, maar 's nachts bevoorraden wordt wel een probleem denk ik.
Dat gaat inderdaad een probleem worden. Winkels die mensen in dienst moeten nemen om goederen te gaan ontvangen bijvoorbeeld.
Of omgekeerd zoals bij mij op het werk waar we alle goederen nu nog tussen 06.00 en 22.30 uur de deur uit proberen te krijgen. Dat zouden we dan ongeveer in de helft van de tijd moeten gaan doen. Dat gaat dus niet lukken.
"Ach, je moet toch wat te klooien hebben."
"If you have never stood at the end of a track and experienced a twin Rolls Royce Griffon tractor coming at you full throttle, you are missing something very special!!"
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 12:17:29 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_51170241
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:58 schreef karr-1 het volgende:
.

Ik roep al jaren dat vrachtwagens in de ochtend en avondspits en desnoods de hele dag niet op de weg zouden moeten komen. 's nachts is het rustiger rijden volgens mij.
Dat klopt.
Helaas willen de meeste winkels niet echt mee werken om hun spullen in ontvangst te nemen.

En vrachtauto's niet in de spits de weg op?
De spits in Nederland loopt van 6 tot 10 en van 15 tot 19u , dus dan heb ik 5 uur om al die zooi uit te rijden. Dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.


Ow, wacht, dit was het zoveelste vrachtwagenchauffeurs-zijn-klootzakken-topic:

ONtopic: Hé collega's, we zijn klootzakken allemaal en we kunnen helemaal niet rijden en we flikkeren hem fijn voor die altijd vriendelijke en sociale leasebakrijders.

Verder gooien we in elke bocht de auto op de kant om het verkeer maar zoveel mogelijk te hinderen.En als we merken dat we met 5 km/h verschil inhalen laten we het gas wel even los tot het verschil 1 km/h is. Zelfgemaakte files for the pwn.

pi_51171745
quote:
we kunnen helemaal niet rijden en we flikkeren hem fijn voor die altijd vriendelijke en sociale leasebakrijders.

Verder gooien we in elke bocht de auto op de kant om het verkeer maar zoveel mogelijk te hinderen.En als we merken dat we met 5 km/h verschil inhalen laten we het gas wel even los tot het verschil 1 km/h is. Zelfgemaakte files for the pwn.

Eindelijk eens een vrachtwagenchauffeur die het zelf toegeeft...
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:50:02 #41
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_51172065
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:10 schreef opgebaarde het volgende:
Als je kijkt naar het aantal km's tussen auto's en vrachtwagens maken die vrachtwagens stukken minder ongelukken.

Is BrauN ongedeerd?
Met mij is alles prima.. Niet de deur uitgeweest vandaag
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_51194617
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:53 schreef RealZeus het volgende:

En vrachtauto's niet in de spits de weg op?
De spits in Nederland loopt van 6 tot 10 en van 15 tot 19u , dus dan heb ik 5 uur om al die zooi uit te rijden. Dat gaat niet helemaal lukken vrees ik.
De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.

Spits hoeft echt geen 4 uur te duren
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_51194743
AMEN!!!

In maart zijn we geplat, omdat meneertje ineens naar rechts kwam zetten op de A20, keidruk en meneer maar douwen bij iedereen, inhalen..... En een Alfa Rome 156 'ziet' tie niet... juistem... hij had ons zo goed niet gezien, dat hij het ook niet gemeld had bij zijn verzekering.....

Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51195032
Typisch.

pi_51195874
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:29 schreef Tim_G het volgende:

[..]

De spits wordt ook korter wanneer er minder files staan. De weg af van half 7 tot half 9 moet voldoende zijn om de ochtend spits te verminderen. De avond spits volstaat van half 4 tot 6 wel.

Spits hoeft echt geen 4 uur te duren
Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.

Wat we nog vergeten in dit topic: de zooi die ze verliezen. Vanochtend weer een geweldige uitwijkmanoeuvre kunnen doen omdat meneer de kut trucker zijn zooi niet goed had vastgebonden had en dat dus op de A15 was belandt. Gelukkig reed er niemand naast me of achter me anders had ik de uitwijkmanoeuvre niet kunnen doen en had mijn achterligger waarschijnlijk een stuk PVC buis door zijn ruit gehad.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51197970
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 12:10 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Als een groot aantal van die vrachtwagens opzouten uit de spits duurt de spits ook korter want dan zijn er gewoon 2 of meer banen vrij. 2 baans wegen zijn nu in de spits vaak maar 1 baans omdat die vrachtwagens daar rijden en er geen hond terug naar rechts gaat... dat is dan weer de fout van automobilisten, maar toch.

Wat we nog vergeten in dit topic: de zooi die ze verliezen. Vanochtend weer een geweldige uitwijkmanoeuvre kunnen doen omdat meneer de kut trucker zijn zooi niet goed had vastgebonden had en dat dus op de A15 was belandt. Gelukkig reed er niemand naast me of achter me anders had ik de uitwijkmanoeuvre niet kunnen doen en had mijn achterligger waarschijnlijk een stuk PVC buis door zijn ruit gehad.
en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijn

edit: snap dat ze moe zijn, lang op weg, blablabla, maar dat is iets waar ze zelf voor kiezen, door te weinig 'rust' te nemen onderweg.... en je shit controleren kan ook geen kwaad
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_51198143
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:13 schreef Demellie het volgende:

[..]

en verboden inhalen.... zou ook een stunt zijn

edit: snap dat ze moe zijn, lang op weg, blablabla, maar dat is iets waar ze zelf voor kiezen, door te weinig 'rust' te nemen onderweg.... en je shit controleren kan ook geen kwaad
Inderdaad. Als ik moe zou worden van mijn werk zou ik wat anders gaan doen en niet anderen daar mee lastig vallen of in gevaar brengen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_51200812
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.

Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
pi_51201109
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:34 schreef RealZeus het volgende:
Als ik dan als vrachtwagenchauffeur ook even mag zeiken op die graftakautomobilisten die er nog even voor duiken op het moment dat ik afrem voor een file:
als ik een vrachtwagen vol papier bij me heb sta ik niet zo snel stil. Derhalve verzoek ik de betreffende automobilisten om op een andere manier een einde aan hun leven te maken.

Oh, vrachtwagenchauffeurs die niet opletten en die te lui zijn om hun lading vast te sjorren: ga wat anders doen want jullie verknallen het voor de mensen die hun werk wel serieus nemen. (want , je gelooft het niet, die zijn er ook nog.)
nee hoor dat geloof ik wel, er zijn gekken in het verkeer, dat staat vast en niemand kan dat ontkennen, ook al vinden ze zichzelf de beste driver.... hihi...

Maar goed, deze ging over vrachtwagenschauffeurs en er zijn genoeg topics over domme autoverkrachters ...
Don't blame me, it's a hardware problem
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:49:44 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51201317
tjah, wat moet je er nog over zeggen he... die gasten kunnen niets anders en weten ook de consequenties niet van hun doen.
net ook, a7 tussen hoorn en zaandam. vrachtwagen die 1km harder rijd dan de voorganger. en hup een 4 km lange staart van langzaamrijdende auto's achter zn reet aan. en hij maar volhouden dat hij harder rijd. kaffer. het is daar altijd druk en er hoeft maar 1 tyfus chauffeur eigenwijs te doen en je hebt daar file.
inhaalverbod werkt daar niet. de chauffeurs lappen het toch aan hun laars. 'ik sta boven de wet want het geldt niet voor mij...' ze zijn gewoon te dom om het te snappen.
ik plijt voor een algeheel inhaalverbod voor vrachtwagens in Nederland en een verbreding van de A7 van Hoorn naar Amsterdam van 4 naar 6 rijstroken. knooppunt zaandam is dan de zwakste schakel in het geheel en dat kan je ook omleggen zodat het dat niet meer wordt. coentunnel wordt al onderhanden genomen tot 2011. en dan zijn de files redelijk opgelost in die hoek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')