En dan maar zeggen dat Nederland vlak isquote:Op maandag 9 juli 2007 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
A2 Utrecht - Amsterdam: stuk van linkerrijstrook afgesloten omdat dat is ondergelopen...
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:15 schreef Party_P het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat Nederland vlak is
En dat is 2, ook een mooie foto!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Snoet123 het volgende:
Dit zag ik net toen ik naar buiten keek. Voor de donkere lucht en onweer uit een bewolkingsrand waar een hele sliert uithing. Snel nog even een foto van kunnen maken.
[afbeelding]
Gave foto!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Snoet123 het volgende:
Dit zag ik net toen ik naar buiten keek. Voor de donkere lucht en onweer uit een bewolkingsrand waar een hele sliert uithing. Snel nog even een foto van kunnen maken.
[afbeelding]
Supermooi!!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Snoet123 het volgende:
[afbeelding]
Zeker wel mooie foto'squote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Snoet123 het volgende:
[img=578xnull]http://i10.tinypic.com/4qi3785.jpg[/img]
Als ik zo naar buiten kijk is hier hier voorlopig nog niet afgelopenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:30 schreef Vava het volgende:
Hier (Goes, Zeeland) net ook veel onweer en hagel, het is nu een beetje aan het wegtrekken.
Zou goed kunnen dat het dezelfde geweest is. Ik woon in Bergen op Zoom en ligt hemelsbreed niet echt ver van Roosendaal af.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:28 schreef kepler het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft er ook eentje gezien (volgens mij bij Roosendaal in de buurt)
Ja, inmiddels regent het weer harder, het leek even weg te gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 14:31 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Als ik zo naar buiten kijk is hier hier voorlopig nog niet afgelopenEn het is hier inmiddels 2½ uur aan het onweren
Op weerwoord heeft iemand 'm ook gezien: http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=675846&tid=675846quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het dezelfde geweest is. Ik woon in Bergen op Zoom en ligt hemelsbreed niet echt ver van Roosendaal af.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:32 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het dezelfde geweest is. Ik woon in Bergen op Zoom en ligt hemelsbreed niet echt ver van Roosendaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |