Tool was echt vet, superdiep optreden, niet moeilijk doen (niet van dat irritante popiejopie-gedrag) en een supervet decor (Alex Grey art).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Reena het volgende:
Hebben mensen Tool nog gezien? Vroeg me af hoe het was...ik was zondagochtend al vertrokken helaas.
het enige jammere vond ik dat de visual-schermen er halverwege 20 minuutjes mee ophielden... eerste keer dat ik Tool gezien heb trouwens, dus heb niet echt materiaal om te vergelijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Reena het volgende:
Ik had ze graag willen zien, maar ik heb ze al drie keer gezien vorig jaar...en waar ik heenging was ook wel leuk
Heb trouwens ondertussen niet zulke hele goede reviews over Tool gelezen...maar ben blij dat jij het wel vet vond...
Bij Pleymo was wel een hele vette wall of death. Lekker aan meedoen op je slippertjes tussen alle metalheads met hun stalen neuzenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef Mrs.Jones het volgende:
Ik ook live vanuit sziget!!!! (wel kud typen met die hongaarse toetsenborden zeg..)
Hebben jullie ook manu chao allemaal gezien? Nou ik wel, ik stond vooraan, en dat was gewoon niet te doen! Ik ben 6x bijna doodgedrukt, en zon harde pit heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar gaaf was het wel![]()
Ik vind de pits bij de wat hardere bands hier daarentegen juist heel erg tegenvallen.
Gisteren stond ik vooraan bij Satyricon en de enige blauwe plek die ik heb is van een gast die ik gisteren weg moest beuken met mijn arm omdat hij met zn ellenboog op mn hoofd ging drummen en hem in mijn nek duwde![]()
Waren jullie dat met die leuke szigetbus of daar tegen over soms?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldig festival, volgend jaar weer!
Gisterochtend teruggekomen en ben de foto's nog aan het uitzoeken, maar wat een feest
Stonden op 10 meter afstand van de Mokkacukka tent, dus heerlijk geslapen met snoeiharde Drum 'n Bass op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |