hebben jullie zitten internetten vanaf het festival terrein?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Sziget is zooooooo gruwelijk vetRegen zuigt, net als wazige toetsenborden
![]()
Vanavond NIN en zwarte kleren![]()
Waarom zo kort?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:23 schreef Godshand het volgende:
Nou ben dr geweest
We kwamen donderdags op het Sziget terrein rond 13:00...
Iedereen leek wakker te worden en de hitte was nogal drukkend...
Met degene waar ik mee was besloten we ons niet te laten overhitten en siësta te houden in het hotel...
Rond 18:00 waren we terug op het terrein en scoorden we geld en eten.. Tevens beleefden we de wolkbreuk...
Daarna naar hammerworld gegaan en een Hongaarse metalband gezien en het fantastische Soulfly
Degene waarmee ik was kwam alleen voor Soulfly () maar ik besloot nog even te dansen en sjanzen en het terrein rond te lopen...
Daarna moesten we rond 1:00 weer weg want de volgende dag ging ik weer naar Nederland terugkarren...
Steekwoorden qua indrukken: georganiseerde anarchie, stoffig, regenachtig, grootste festivalterrein dat ik kende (lowlands is daarbij vergeleken een miniparkje), sjagrijnige Hongaarse medewerkers (ik ben niet anders gewend van oost Europa), meisjes in Bikini
, internationaal publiek
Ik ga denk ik ooit nog wel eens maar dan blijf ik er 2 dagen ofzo...
Sziget festival![]()
Tool was echt vet, superdiep optreden, niet moeilijk doen (niet van dat irritante popiejopie-gedrag) en een supervet decor (Alex Grey art).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Reena het volgende:
Hebben mensen Tool nog gezien? Vroeg me af hoe het was...ik was zondagochtend al vertrokken helaas.
het enige jammere vond ik dat de visual-schermen er halverwege 20 minuutjes mee ophielden... eerste keer dat ik Tool gezien heb trouwens, dus heb niet echt materiaal om te vergelijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Reena het volgende:
Ik had ze graag willen zien, maar ik heb ze al drie keer gezien vorig jaar...en waar ik heenging was ook wel leuk
Heb trouwens ondertussen niet zulke hele goede reviews over Tool gelezen...maar ben blij dat jij het wel vet vond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |