Bij Pleymo was wel een hele vette wall of death. Lekker aan meedoen op je slippertjes tussen alle metalheads met hun stalen neuzenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef Mrs.Jones het volgende:
Ik ook live vanuit sziget!!!! (wel kud typen met die hongaarse toetsenborden zeg..)
Hebben jullie ook manu chao allemaal gezien? Nou ik wel, ik stond vooraan, en dat was gewoon niet te doen! Ik ben 6x bijna doodgedrukt, en zon harde pit heb ik nog nooit meegemaakt.
Maar gaaf was het wel![]()
Ik vind de pits bij de wat hardere bands hier daarentegen juist heel erg tegenvallen.
Gisteren stond ik vooraan bij Satyricon en de enige blauwe plek die ik heb is van een gast die ik gisteren weg moest beuken met mijn arm omdat hij met zn ellenboog op mn hoofd ging drummen en hem in mijn nek duwde![]()
Waren jullie dat met die leuke szigetbus of daar tegen over soms?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldig festival, volgend jaar weer!
Gisterochtend teruggekomen en ben de foto's nog aan het uitzoeken, maar wat een feest
Stonden op 10 meter afstand van de Mokkacukka tent, dus heerlijk geslapen met snoeiharde Drum 'n Bass op de achtergrond.
Fucking Friezen. Ik ergerde me dood d'r aan. Op gegeven moment was zo'n knakker met die vlag aan het crowdsurfen en toen heb ik hem uit pure fustratie op de grond laten vallenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Friezen die áltijd(!) bij de main-stage stonden [afbeelding]
Nopes... vanaf de ingang was het de eerste straat links, dan had je op een gegeven moment een koffietentje aan de rechterkant en daar stond ik een paar meter achter. Beetje schaduw nog meegepikt van de boom waar ik tegenaan stond. Geen busje gezien verder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:17 schreef maok het volgende:
[..]
Waren jullie dat met die leuke szigetbus of daar tegen over soms?
Als je dat pad een stukje verder in liep (als je tenminste dat paadje bedoelde dat achter het videoscherm van mukka chukka langs liep bedoelde) stond daar aan rechterkant een nederlandse camper met sziget er op geschilderd. Een stukje daarna, ook rechts stond ik, bij de splitsing vlak voor dat speeltuintje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nopes... vanaf de ingang was het de eerste straat links, dan had je op een gegeven moment een koffietentje aan de rechterkant en daar stond ik een paar meter achter. Beetje schaduw nog meegepikt van de boom waar ik tegenaan stond. Geen busje gezien verder.
Een vriend van me lag te slapen in zijn tent met een petje op die er gewoon af werd getrokken. Nogal brutaal als je het mij vraagt en vrij nutteloos voor een petje van 1.5 euro maargoed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog ervaring met diefstal? Had best wat gehoord dat dat hier zo ernstig zou zijn maar ik ben gewoon niemand tegen gekomen die iets kwijt was geraakt wat niet z'n eigen schuld was whatsoever.
Wij stonden met 3 tentjes bij elkaar en daar kwamen op een gegeven moment 2 tentjes bij met 3 duitse meisjes en 2 duitse jongens. Zij kwamen voor de 2e en de 3e dag. Ik werd wakker en die meisjes helemaal hysterisch tegen mij: Ja kijk es in je portomonnee, heb je alles nog? is er bij jou iets weg? Ik kijken..niks aan de hand, vrienden van mij ook niets kwijt ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog ervaring met diefstal? Had best wat gehoord dat dat hier zo ernstig zou zijn maar ik ben gewoon niemand tegen gekomen die iets kwijt was geraakt wat niet z'n eigen schuld was whatsoever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was wel echt een vakantie![]()
hehe, The Hives zijn prachtig in hun over de top-zelfverheerlijking, geniaal gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:17 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug in Nederland. Helemaal kapot maar wat was het vet! Even de hoogtepunten op een rijtje:
- Chemical Brothers met een te vette visualshow
- Cocktailemmers
- Dansen in de stortende regen op indiemuziek
- Met een knuffelschaap al bêhhend over het terrein mensen laten schrikken
- De zanger van !!! die mijn schaap zoende en dat groot op de schermen kwam
- De zanger van The Hives () eens goed de waarheid vertellen door naar hem te roepen "You suck monkey balls" en dan als reactie "fuck you" terugkrijgen
Later meer, nu eerst even![]()
![]()
Hehe dat was tof jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, The Hives zijn prachtig in hun over de top-zelfverheerlijking, geniaal gewoon![]()
Je vergeet '!!!' uitkraam: 'Hey Bungyman', waarop vervolgens de bungyjumper niet meer durft en weer naar beneden wordt gehaald
Ook geweldig waren trouwens Cassius, en Bookashade
Ja dat had ik ook gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe dat was tof jaDie zanger is sowieso the bomb, te gay voor woorden maar echt zo tof
![]()
Minpunt: De zanger van Mando Diao die riep "We love Boekarest"![]()
Wauw, ziet er best heftig uit. Op de campercamping eigenlijk nergens last van gehad, zelfs nog een douche genomen in de regen. Wij dachten dat de grond zo droog was dat alles snel wegliep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef maok het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord.
Mijn tent stond trouwes ook behoorlijk in het water maar binnen was nog wel alles droog (goed waterdicht aan de onderkant dus). Ik heb aan 3 kanten een dijk gebouwd en toen zakte het water onder de tent gelukkig weer weg Het water stond enkel hoog:
[afbeelding]
Mijn koekenpan is gejatquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef -skippybal- het volgende:
nee hoogstens een half uurtje in de rij. en af en toe bij de mannen gedoucht want die rij was meestal korterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:27 schreef MaJo het volgende:
Elke dag gedouched? Door elke dag 2 uur in de rij te staan ofzo?
Lien en ik hebben ons maar gedouched in het zweambadSommigen vonden het niet zo tof dat we in het zwembad ons haar gingen was
Het badhuis was ook ontzettend chill inderdaad, wat voelde ik me daarna heerlijk schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |