Ja, voortaan bij elke cap van de tieten van Natasia een zwarte balk er overheen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
had er iemand nog iets over de borsten van Nadia?
Sorry...vergetenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, voortaan bij elke cap van de tieten van Natasia een zwarte balk er overheen.
Zo. Ingebrand RTL-4 logo'tje rechtsboven in beeld en het drama is compleet.quote:
Ga je gang bij je eigen caps .........quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja, voortaan bij elke cap van de tieten van Natasia een zwarte balk er overheen.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze nou ff snel verliefd worden... dan kan dat vrijdag al
Die indruk heb ik langere tijd. Eigenlijk al vanaf het begin voelt Nadia wel iets voor Japio als 'maatje'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Dus Nadia gokt op Jaap en op Dennis?
iddquote:
Ik heb niets met de redaktie te maken en claim dat ook nooit. Jetlag?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je klint niet overtuigend ...... Gewoon fantast ? Roep maar een keer "Boe" via het redactie account om ons te laten geloven wie je bent.
maar hij was bij nader inzien toch niet zo welkom..quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Intussen streelt Jaap over Nadia's arm. Dat gaat lekker.
LOL.. En ik weet bijna zeker dat ze dat niet is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lieke ziet het en gaat anders liggen, ze is jaloers
Mooie vuile blik van Jaap in cap 2.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jazeker .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat ze nog goed slaapt ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
Het is inmiddels een half etmaal geleden dat Natasia haar poging tot verminking deed.
Ze mag gewoon gaan slapen van de redactie.
Ze zag het en knikte naar Huub zo van "wat doe je nou" en toen ging ze anders liggen. Als dat niet jaloers zijn isquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. En ik weet bijna zeker dat ze dat niet is.
sorry Scan, maar ze is echt wel jaloers... Huub zegt het net zelf ook... jaloers kreng (met een lach, niet gemeen)quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Groot plezier...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om dan maar even 't goede voorbeeld te geven:
[afbeelding]
Kleine moeite.
Foetushoudinkje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix in bed gekropen, durft hij niet in de buurt van Huub te zitten ?
[afbeelding]
Was ze wel netquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemeen, je zegt het zelf al. Lieke vindt zoenen zelfs okee en snapt echt wel dat het vrij belangrijk is om Nadia aan hun kant te krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
sorry Scan, maar ze is echt wel jaloers... Huub zegt het net zelf ook... jaloers kreng (met een lach, niet gemeen)![]()
Geen moment, denk ik... maar dat is weer iets waar niet over valt te duscussieren, helaas.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef CoT het volgende:
[..]
Was ze wel net
Ook toen Huub met Nadia bij de piano zat was ze jaloers
Lang niet zo erg als die 2 lelijke hompen vlees van Natasia.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, over de billen van nada mag ook wel een zwarte balk heen
Maak er maar meteen twee van...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
En breekt ie zn benen zodat ie in het gips moet en zn handen niet meer in zakken kan douwe !quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef mazaru het volgende:
Nog even, en hij rolt er uit.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Met jou nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen moment, denk ik... maar dat is weer iets waar niet over valt te duscussieren, helaas.
Nadia is alleen boven de schouders een lekkere meid. De rest is echt zeer middelmatig... en eigenlijk zwaar onder de middelmaat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
mee eens, de lengte van haar benen is dan ook goedquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia is alleen boven de schouders een lekkere meid. De rest is echt zeer middelmatig... en eigenlijk zwaar onder de middelmaat.
typ je toch lekker met 1 hand verderquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Ik word een beetje opgwonden van die taal vanavond Tieten Billen Borsten![]()
Jij zou toch naar bed gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
Ik word een beetje opgwonden van die taal vanavond Tieten Billen Borsten![]()
Echt een sport van je, geloof ik. Caps overnemen van anderen en je eigen kruis eropzettenquote:
neuuu hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Echt een sport van je, geloof ik. Caps overnemen van anderen en je eigen kruis eropzetten![]()
Jij neemt de caps toch ook van de stream-beelden (die niet van jou zijn) over?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Echt een sport van je, geloof ik. Caps overnemen van anderen en je eigen kruis eropzetten![]()
Ach ja.. zo gaan die dingen. Ik heb fakers ook al vaak caps van mij zien gebruiken, maar nooit een 'bronvermelding'. Maar ja, maakt verder ook niet veel uit. De bron is officieel ook gewoon Talpa natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij neemt de caps toch ook van de stream-beelden (die niet van jou zijn) over?
Nada en Nix hebben bij allebei al afgedaan....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Kust ze nou alweer met die Dennis???
Nadia moet nu toch voor heel veel fokkers ook wel hebben afgedaan.
Doel je erop dat Huub + Lieke samen iets willen met Nadia ? (ik heb de eerdere discussie gemist) ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet gemeen, je zegt het zelf al. Lieke vindt zoenen zelfs okee en snapt echt wel dat het vrij belangrijk is om Nadia aan hun kant te krijgen.
Eerst moet Nadia Brian en Amanda uit elkaar halenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Nada en Nix hebben bij allebei al afgedaan....
Dus wat mij betreft spannen alle oudgedienden samen tegen de nieuwe (Nada & Nix)
Nou. Met d'r middelmatige bovenlichaam Afgedaan heeft ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Kust ze nou alweer met die Dennis???
Nadia moet nu toch voor heel veel fokkers ook wel hebben afgedaan.
ik hoop op een officiële waarschuwingquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Dennis krijgt een waarschuwing (waarschijnlijk 'niet fluisteren')
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke in een Amanda/Brian standje
[afbeelding]
Als persoon bedoel ik. Zeg nou zelf, DENNIS????quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou. Met d'r middelmatige bovenlichaam Afgedaan heeft ze.![]()
Heeft Lieke groot gelijk in - Huub moet niet overal een kinderfeestje van willen makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doel je erop dat Huub + Lieke samen iets willen met Nadia ? (ik heb de eerdere discussie gemist) ?
Huub stelde vanmiddag voor aan Lieke om Nadia in hun bed uit te nodigen. Tot m'n verbazing wees Lieke dat heel resoluut af, zelfs nadat Huub aandrong. Ook toen Huub het spelbelang noemde.
Daar doelde ik niet op, maar lijkt me geen verkeerde ontwikkeling trouwensquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Doel je erop dat Huub + Lieke samen iets willen met Nadia ? (ik heb de eerdere discussie gemist) ?
Lol CoT , helaas stonden je PM's niet aan , ja heb in Oirschot gezeten...Broer Martijn misschien?quote:
Wie gaat ze daar mee aanpakken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke met spuitbus slagroom in de aanslag
[afbeelding]
Voordat Lieke en Huub beneden arriveerden lagen ze met elkaars handen te frunnikken, écht.quote:
Ja, martijn zei dat hij je in lotro tegenkwamquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lol CoT , helaas stonden je PM's niet aan , ja heb in Oirschot gezeten...Broer Martijn misschien?
En hij kon ons beider verslaving niet begrijpen he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef CoT het volgende:
[..]
Ja, martijn zei dat hij je in lotro tegenkwam
Kon nou, dan zet jij weer een kuisheids-sticker op die handjes ......quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voordat Lieke en Huub beneden arriveerden lagen ze met elkaars handen te frunnikken, écht.Ik denk dat cap jij wel!
Weet hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hij kon ons beider verslaving niet begrijpen he?![]()
Volgens mij is Brian wel thuisquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
LOL Amanda geeft niet op, en Brian geeft niet thuuis
hij weet er wel van... maar laat hem idd maar in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
wokee, als huub zich maar afzijdig houdt - geen probleem
En scanman vertel eens, hoe lekker ben jij? Van onder de schouders gezien dan hé.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia is alleen boven de schouders een lekkere meid. De rest is echt zeer middelmatig... en eigenlijk zwaar onder de middelmaat.
Ik zie dezelfde beelden als toen met Eric en Huubquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Volgens mij is Dennis bezig bij Nada, zie de dekens bewegen
denniks is zo groen, die zal haar buikje nu wel betasten (en daar is nada zó blij meequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Dan denk ik dat je naar Brian en Amanda kijkt ......quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Je bent geinteresseerd begrijp ik?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En scanman vertel eens, hoe lekker ben jij? Van onder de schouders gezien dan hé.![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik zie wel activiteit bij nadia en dennis ?
zou graag willen, maar ik ken die site nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Wil iemand mij via pm helpen? Ik heb vanavond iets aan mijn insteling veranderd, waardoor ik geen beeld heb, maar wel geluid (VOL), ik weet niet wat ik gedaan heb...
Nou maar hopen dat Dennis weet hoe het moet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
Nadia vindt 't best dus dat gaat niet lang meer duren voor er geneukt gaat worden.
denniks? hoe wat moetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Dennis weet hoe het moet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |