Maar minder gericht, niet van een vriend, en geen afgesproken werk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
Huub kreeg ook spelinformatie binnen via whoisonline.
Met dik glas eindigt dat ongetraind meestal in tranen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat z'n handbotjes mankeren. En om met je knuist tegen een deur te rammen, heb je geen kickboxen of karate nodig. Gewoon flippen en door het lint gaan werkt ook effectief.
Klopt, zo kwam die er achter dat Wilgo bij natasja weg is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef schatje het volgende:
Huub kreeg ook spelinformatie binnen via whoisonline.
En Al Qaida maakt gebruik van GPS, GSM, Internet, dus daarom worden alle moderne communicatiemiddelen buiten gebruik gesteld...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
Brian wisselde info uit via note pads op de pc en daarom zijn ze nu buiten gebruik?
Blijkbaar kan je o.a. eraf laten, alleen Brian schijnt het te doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
Begrijp ik nou dat de heren hun weblogs niet meer mogen bijhouden?
En dat de reden is dat ze gebruikt werden voor het doorgeven van informatie? O.a. Brian via notepads?
Wat zij gisteren glashard ontkende!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Klopt, zo kwam die er achter dat Wilgo bij natasja weg is.
Hij weet me ook altijd net iets te goed wat er op FOK gepost wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
UIt beperkte kreten van Huub en Japio lijkt het daar wel opquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:16 schreef Day het volgende:
Begrijp ik nou dat de heren hun weblogs niet meer mogen bijhouden?
En dat de reden is dat ze gebruikt werden voor het doorgeven van informatie? O.a. Brian via notepads?
Foei!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
UIt beperkte kreten van Huub en Japio lijkt het daar wel op
50 euro!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken![]()
[afbeelding]
Jij hebt vast gezien wat hij deed in de sauna .......quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Met dik glas eindigt dat ongetraind meestal in tranen.
Ach... zelfs heel dik glas is niet altijd zo hard als we denkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat zij gisteren glashard ontkende!!
"Elkaar vingers gebroken"? Dan heb ik ook wat gemist.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
Even een vraag:
Ik snap er geen hol van
Ik snap dat wat ze heeft gedaan niet kan, maar anderen hebben elkaar toch ook vingers gebroken etc. ????
Kan iemand mij het uitleggen ???? Waarom zij er dan uit zou moeten ???
Graag hoor, maar ik snap het gewoon niet![]()
![]()
OMFG... die sudoku van net is te simpel voor woordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef mootie het volgende:
Amanda: Waarom ben je boos, heb ik iets gedaan????
Brian: Je hebt niks gedaan, ik kom niet uit de puzzel.
Hij zei zelf dat hij de tv uitzending heeft gezien waarin Natasia dat zegt tegen Palma ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dankzij jullie kon ik meekijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij hebt vast gezien wat hij deed in de sauna .......
Gaat redelijk goed via Google. Zoek iets en je krijgt de eerste paar zinnen van 'n bericht te zien. En een paar finds op een reeks zoektermen en tien keer een vergelijkbaar antwoord vormt een redelijk verhaal .......quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Hij weet me ook altijd net iets te goed wat er op FOK gepost wordt.
De vinger (de laatste?) was slechts ontzet volgens Lieke. Niet gebroken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Elkaar vingers gebroken"? Dan heb ik ook wat gemist.
Ik weet wel dat Huub een vinger heeft gebroken na een ongelukkige val.
Die matpartij is beboet.
Natasia heeft ook een boete gehad, + een officiële waarschuwing, n.a.v. het op Jaap inschoppen.
Enkele dagen later krast ze Nadia's gezicht open. Op de camera is te zien dat er enkele forse halen over haar gelaat lopen.
Zeker gezien haar waarschuwing, zou je verwachten dat de redactie haar onmiddelijk bij de lurven zou pakken.
Of nou ja, " verwachten"... eigenlijk weten we ook wel beter denk ik. Natasia blijft in het huis. Punt.
Huub heeft wel vaker verhaaltjes.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Japio in gesprek :
- Huub denkt dat ze niet meer op de weblogs mogen
- Brian wisselde notepad-berichten met een vriendje uit
- Brian deed verdachte zaken via een database van/naar vriendje Darryl
- Japio verbaasd dat Huub filmpje trap van Natasia al had gezien voordat Japio beelden zag
Maar is dat punt al zeker ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die matpartij is beboet.
Natasia heeft ook een boete gehad, + een officiële waarschuwing, n.a.v. het op Jaap inschoppen.
Enkele dagen later krast ze Nadia's gezicht open. Op de camera is te zien dat er enkele forse halen over haar gelaat lopen.
Zeker gezien haar waarschuwing, zou je verwachten dat de redactie haar onmiddelijk bij de lurven zou pakken.
Of nou ja, " verwachten"... eigenlijk weten we ook wel beter denk ik. Natasia blijft in het huis. Punt.
En de artsen dachten anders .......quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
De vinger (de laatste?) was slechts ontzet volgens Lieke. Niet gebroken.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMFG... die sudoku van net is te simpel voor woorden![]()
Je kan Natasja moeilijk op stel en sprong het huis uitzetten, dat vereist heel wat geregel en overleg met familie, dus ja dat kan morgen ook nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar is dat punt al zeker ?
Kijk ik ben niet gek, maar een antwoord kan toch nog morgen komen
![]()
En Japio had precies dezelfde verhaaltjes ........quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:24 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub heeft wel vaker verhaaltjes.....
Ze MOET nu met Brian gaan neukenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Na 1 nacht een beetje kussen gaan Nadia en Dennis vannacht zeker al een honk verder. En morgen all the way?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ben ZO gelukkig. Als de redactie nu nog iets kan verzinnen om Natasja in de kooi te houden weet ik het ook niet meer. In andere woorden; morgen zijn we verlost!![]()
Ach digibeten lullen maar wat hier... Er zijn gewoon berichtjes achtergelaten in de FTP folder waar ze beide in konden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian en dos (ddos?) codes? Heeft ie weer eens lopen opscheppen over iets wat hij niet kan.
Zei Huub. Zoek maar na in de Cossen. Lieke verraadde hem een paar dagen geleden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En de artsen dachten anders .......
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kan Natasja moeilijk op stel en sprong het huis uitzetten, dat vereist heel wat geregel en overleg met familie, dus ja dat kan morgen ook nog wel gebeuren.
Om jezelf geloofwaardig te maken : Zeg dan eens wat er morgen gaat gebeuren !quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kan Natasja moeilijk op stel en sprong het huis uitzetten, dat vereist heel wat geregel en overleg met familie, dus ja dat kan morgen ook nog wel gebeuren.
Ze zit er nog, dus blijft ze. Anders was de brief vanavond gekomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Als ze er nu nog in blijft breekt mijn klomp echt hoor![]()
Ik zou het niet weten. Geen glazen bol hier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Om jezelf geloofwaardig te maken : Zeg dan eens wat er morgen gaat gebeuren !
En het waren zulke onware verhaaltjes dat de redactie belde om ze de mond te snoeren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Japio had precies dezelfde verhaaltjes ........
minderwaardigheidscomplex. Ze zal eerst zichzelf lief en mooi moeten vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ok, Nadia is lief, mooi, etc., maar gaan ze nou voor de zoveelste avond met make-up op slapen?
Moet denk ik van de redactie, anders zien wij de wondenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Ok, Nadia is lief, mooi, etc., maar gaan ze nou voor de zoveelste avond met make-up op slapen?
1 gebroken en 1 ontzet toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zei Huub. Zoek maar na in de Cossen. Lieke verraadde hem een paar dagen geleden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zit er nog, dus blijft ze. Anders was de brief vanavond gekomen.
Heb jij in dienst gezeten? Oirschot?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach digibeten lullen maar wat hier... Er zijn gewoon berichtjes achtergelaten in de FTP folder waar ze beide in konden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die matpartij is beboet.
nou, ze gaat haar haar nog even stylen voor het slapen gaanquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Day het volgende:
+ jaap vertelde eergisteren alle pc zijn inbeslag genomen voor onderzoekquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Japio in gesprek :
- Huub denkt dat ze niet meer op de weblogs mogen
- Brian wisselde notepad-berichten met een vriendje uit
- Brian deed verdachte zaken via een database van/naar vriendje Darryl
- Japio verbaasd dat Huub filmpje trap van Natasia al had gezien voordat Japio beelden zag
Ik zat niet te kijken, heeft ze nu ook weer extra mascara voor de nacht aangebracht?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:28 schreef Day het volgende:
Maar ze kan toch prima op stel en sprong weg? Dat is de deal daar! Gewoon boem weg. Het is niet dat ze het niet aan zichzelf te danken heeft? Ze was er al die tijd zelf bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, en ze gaat ook nog niet slapen. Ze zit nu tv te kijken (Oprah) samen met Lieke, Huub en Jaapquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat niet te kijken, heeft ze nu ook weer extra mascara voor de nacht aangebracht?
Wat is dat ???quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Ff serieus....... Dennis loopt in zn onderbroek... met zn handen achter de band gehaakt???????
Je klint niet overtuigend ...... Gewoon fantast ? Roep maar een keer "Boe" via het redactie account om ons te laten geloven wie je bent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Geen glazen bol hier.
Echt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Ff serieus....... Dennis loopt in zn onderbroek... met zn handen achter de band gehaakt???????
Er is ook niémand die er nog over begint. Ik denk dat ze al láng te horen hebben gekregen dat er niets mee gedaan zal worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zit er nog, dus blijft ze. Anders was de brief vanavond gekomen.
Jij leeft ook niet met iemand 24uur per dag samenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:35 schreef riri het volgende:
Waarom raken die mensen in de Kooi elkaar allemaal zo aan?Dat doe je in de normale wereld toch ook niet met iedereen...
Ze hebben ook testemming nodig van de Burgemeester van Almere, de politie en de inschakeling van permanente bewaking moet geregeld worden ......quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar ze kan toch prima op stel en sprong weg? Dat is de deal daar! Gewoon boem weg. Het is niet dat ze het niet aan zichzelf te danken heeft? Ze was er al die tijd zelf bij.
Verminderd toerekeningsvatbaar is ze standaard. Dus daar hoef je het niet voor te laten!
Gewoon taxi en hoppeta. Gelukkig zijn de kindjes weg dus daar heeft ze geen last van!
Jaap voelt zich de koning te rijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Lente kriebels, wilde neuksex![]()
Bijna samen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:36 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Lente kriebels, wilde neuksex![]()
Beauty & the Beastquote:
En dan trouwen in de kooi.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:39 schreef Haunter het volgende:
Zou wat zijnJaap en Nadia een stelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |