Lol CoT , helaas stonden je PM's niet aan , ja heb in Oirschot gezeten...Broer Martijn misschien?quote:
Wie gaat ze daar mee aanpakken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke met spuitbus slagroom in de aanslag
[afbeelding]
Voordat Lieke en Huub beneden arriveerden lagen ze met elkaars handen te frunnikken, écht.quote:
Ja, martijn zei dat hij je in lotro tegenkwamquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lol CoT , helaas stonden je PM's niet aan , ja heb in Oirschot gezeten...Broer Martijn misschien?
En hij kon ons beider verslaving niet begrijpen he?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef CoT het volgende:
[..]
Ja, martijn zei dat hij je in lotro tegenkwam
Kon nou, dan zet jij weer een kuisheids-sticker op die handjes ......quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voordat Lieke en Huub beneden arriveerden lagen ze met elkaars handen te frunnikken, écht.Ik denk dat cap jij wel!
Weet hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
En hij kon ons beider verslaving niet begrijpen he?![]()
Volgens mij is Brian wel thuisquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:14 schreef mazaru het volgende:
LOL Amanda geeft niet op, en Brian geeft niet thuuis
hij weet er wel van... maar laat hem idd maar in bed blijven liggen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
wokee, als huub zich maar afzijdig houdt - geen probleem
En scanman vertel eens, hoe lekker ben jij? Van onder de schouders gezien dan hé.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nadia is alleen boven de schouders een lekkere meid. De rest is echt zeer middelmatig... en eigenlijk zwaar onder de middelmaat.
Ik zie dezelfde beelden als toen met Eric en Huubquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Volgens mij is Dennis bezig bij Nada, zie de dekens bewegen
denniks is zo groen, die zal haar buikje nu wel betasten (en daar is nada zó blij meequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Dan denk ik dat je naar Brian en Amanda kijkt ......quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:16 schreef CoT het volgende:
Je bent geinteresseerd begrijp ik?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:17 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En scanman vertel eens, hoe lekker ben jij? Van onder de schouders gezien dan hé.![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik zie wel activiteit bij nadia en dennis ?
zou graag willen, maar ik ken die site nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
![]()
Wil iemand mij via pm helpen? Ik heb vanavond iets aan mijn insteling veranderd, waardoor ik geen beeld heb, maar wel geluid (VOL), ik weet niet wat ik gedaan heb...
Nou maar hopen dat Dennis weet hoe het moet...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:26 schreef Frasier het volgende:
Nadia vindt 't best dus dat gaat niet lang meer duren voor er geneukt gaat worden.
denniks? hoe wat moetquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat Dennis weet hoe het moet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |