Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.quote:
Zonde ik lijk op Evertquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrr, ik ook.
Maar ikmoet morgen vroeg weer op
quote:
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner wasquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef hierissiedan het volgende:
evert?
klinkt niet bestquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
M'n vriendin is niet thuis.... Ze is vanavond naar de Scissor Sisters geweest en sindsdien spoorloos...
Coitus. Coitus interuptus. Coitus van Holt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Noem drie NETTE woorden voor neuken. Dus geen platvloersigheid!!!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef qonmann het volgende:
Binnen een paar nanoseconden ..het antwoord
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
FormelyknowasgirlfriendfromformelyknowAs.
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef hierissiedan het volgende:
coitus vrijen en de liefde bedrijven
ok, foto?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Zit waarschijnlijk ergens in een kroeg...... hoop ikquote:
coitus, intercorse, de fallus in de vulva stoppenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is goed, ik zoek echt de ' dokterstermen' zeg maar.
Plagen mag toch ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een ex van mij, nou ja, ex. Heb er een maandje mee gehad, maar Tong komt er steeds op terug aangezien het (toen ik ermee had) een BNner was
Vrijen is ook goed (FKA)quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
geslachtsgemeenschap, liefde bedrijven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |