Dat is ons lot en het lot van deze SCquote:
Wasdah?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Yeah, Project Runway is weer op teevee [afbeelding]
Een wedstrijd tussen wannebee-modeontwerp(st)ers.quote:
Niet meer over jou blijkbaar... Je bent weer vrij!quote:
Weer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer over jou blijkbaar... Je bent weer vrij!
Dat klinkt geweldig interessantquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Een wedstrijd tussen wannebee-modeontwerp(st)ers.
smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig interessant![]()
Dan sms je hem...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig als de pest.
niet doen dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig als de pest.
Geef het goede voorbeeld Aarti. Je kan hetquote:
ik doe HEEEEEEEL hard mn best, zoals je zietquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld Aarti. Je kan het.
Ik kan niet in Q.'s PMbox kijken, dus inderdaad, ik zie dat je je best doetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik doe HEEEEEEEL hard mn best, zoals je ziet![]()
ik laat hem echt echt met rust, en heb me op mooie muziek gestort, en ben aan het wegmijmerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan niet in Q.'s PMbox kijken, dus inderdaad, ik zie dat je je best doet.
Wegmijmeren is goed. 'Mijmeren' is sowieso mooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik laat hem echt echt met rust, en heb me op mooie muziek gestort, en ben aan het wegmijmeren![]()
er is haast niks beters dan liggen mijmerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wegmijmeren is goed. 'Mijmeren' is sowieso mooi.
er is haast niks ergers dan een nacht piekeren inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Piekeren daarentegen is maar stom.
Jawel, meerdere nachten achter elkaar piekeren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is haast niks ergers dan een nacht piekeren inderdaad![]()
Absoluut. Uren gaan voorbij zonder dat je ze mistquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
er is haast niks beters dan liggen mijmeren![]()
Dat is gelukkig alweer even terug, maar dat is inderdaad waardeloosquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jawel, meerdere nachten achter elkaar piekeren.
En achteraf weet je alleen nog dat je even lag te denken aan hem/hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Absoluut. Uren gaan voorbij zonder dat je ze mist.
Met de nadruk op 'even'quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
En achteraf weet je alleen nog dat je even lag te denken aan hem/het![]()
Vertel.quote:
Prijs uzelf gelukkig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is gelukkig alweer even terug, maar dat is inderdaad waardeloos.
Doe ik. De keren dat ik er een paar nachten achter elkaar last van had waren vervelend genoeg, meer hoeft echt nietquote:
Ik heb een periode gehad waarin ik maximaal 1 dag per week echt een nacht sliep, dat was echt klote.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe ik. De keren dat ik er een paar nachten achter elkaar last van had waren vervelend genoeg, meer hoeft echt niet.
Ik heb er de laatste tijd weer erg veel last van. Maarja, omstandigheden he. Geen wonder dat ik zoveel vermoeider ben dan normaal. Geduld, geduld. Het gaat wel weer over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe ik. De keren dat ik er een paar nachten achter elkaar last van had waren vervelend genoeg, meer hoeft echt niet.
Mijmeren over "het". Dan vraag ik me af wat "het" is.quote:
hij is geen hetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijmeren over "het". Dan vraag ik me af wat "het" is.
"hij" snap ik ook wel,quote:
Een van mijn favoriete multiinterpretabele koosnaampjesquote:
Is er wel eens geen "hij" bij jou?quote:
De afgelopen ruim een jaar niet,nee...hij blijft maar rondvliegen in mn hoofdquote:
Maar gelukkig pieker je er niet overquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
hij blijft maar rondvliegen in mn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, me laten meevoeren werkt een stuk beterquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig pieker je er niet over.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, me laten meevoeren werkt een stuk beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |