Kan ik anders doen dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef Mokster het volgende:
Niet zo stom doen Q.
Goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:35 schreef TwistedDarling het volgende:
En hoe is het met je?
Goed, soms niet zo goed, veel veranderingen = onrust. Maar al met al is alles best okay.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goed!
Alleen mis ik de zon een beetje.
En met jou?
hyperactief, om eens wat te noemenquote:
hello kersenlip!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Hallo Aarti!
Doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Oh, ik ga een SMSje sturen waar ik spijt van ga krijgen, wie houdt me tegen?
hyperactief en stom dus.quote:
Ik heb het al gedaan. Join the club...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Dat ben ik oooooook al, vraag maar aan iedereen hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef Aarti het volgende:
[..]
hyperactief en stom dus.
Probeer dan eens om lief te zijn?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
Je kan natuurlijk je telefoon uitzettenquote:
Uitstekend plan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Ik ben geil en moet dringend geneukt worden."
Zoiets?
been there done that, gewoon doen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:41 schreef Q. het volgende:
je moet geen smsjes sturen waar je spijt van krijgt.quote:
Het scheelt dat het niet al te vaak gebeurt, dat houdt het spannend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben ook oud![]()
On-topic reageren is leuk in een SC!
Ik weet nog niet zeker dat ik hier spijt van ga krijgen dus ik ga het advies van Aarti opvolgen. Het kan wel denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
je moet geen smsjes sturen waar je spijt van krijgt.
Je moet vooral geen smsjes laten waar je misschien spijt van krijgt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
je moet geen smsjes sturen waar je spijt van krijgt.
mail me eens wat meer infoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker dat ik hier spijt van ga krijgen dus ik ga het advies van Aarti opvolgen. Het kan wel denk ik..
Mijn advies is weer niet goed genoeg voor je?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker dat ik hier spijt van ga krijgen dus ik ga het advies van Aarti opvolgen. Het kan wel denk ik..
Aarti was eerst.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn advies is weer niet goed genoeg voor je?.
hij zei eerst dat hij er spijt van zou krijgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet vooral geen smsjes laten waar je misschien spijt van krijgt.
Too late.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
hij zei eerst dat hij er spijt van zou krijgen.
dan nog wil ik alles wetenquote:
Rechtvaardigheidquote:
Voornamelijk je pincode eigenlijk.quote:
Aan de mijne nog veel minder denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
TwistedMail. En aan mn pincode heb je momenteel weinig.
misschien is het wel Het Smsje waar ze op zat te wachtenquote:
Vast niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
misschien is het wel Het Smsje waar ze op zat te wachten![]()
Ik word er zenuwachtig van!quote:
en wij maar wachten, vol spanning?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Q. het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |