een nieuwe punto van een maandje of 5....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wat voor auto is/was het?
quote:
die reactie heb ik vanavond al meer gekregen jaquote:
Wow, interesse faken. Doe je goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervan uit dat je zelf onbeschadigd bent?
ja hoor ... ik reed natuurlijk weer niet hard genoeg om een resultaat te creeëren dat medelijden kan oproepenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:23 schreef Snakey het volgende:
Ik ga ervan uit dat je zelf onbeschadigd bent?
dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Daniel1976 het volgende:
ach joh leasebak? 136 euro eigen risico en klaar.
Awww.. toe dan..quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef teamlead het volgende:
Ik draai aan het stuur, ondertussen met argusogen kijkend naar een andere auto die écht niet op die plek mag gaan staan..
joa, maar morgen toch maar ff bij de garage droppenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:29 schreef Lucille het volgende:
Kan je nog wel rijden met die bak?
das niet helemaal waar. na afloop kan je dus minder schadevrije jaren meekrijgen door zo'n voorvalquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Daniel1976 het volgende:
ach joh leasebak? 136 euro eigen risico en klaar.
Zwaai je driver skills ego maar vast uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
joa, maar morgen toch maar ff bij de garage droppen. Dat wordt leuk.. zaterdag bedrijfsfeestje...
quote:
i feel sorry for youquote:
De tering, zou toch zeggen dat met de auto's van tegenweurdig de airbag's al het dashboard uitknallen als je een schop tegen de bumper geeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://i21.photobucket.com/albums/b299/Teamlead/04072007163-klein.jpg[/img]
Gozer....quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Monidique het volgende:
Ik zou dat plaatje maar snel weghalen, je krijgt een boete als je kenteken niet leesbaar is.
vol op de hoek van de pilaar jaquote:
jij ziet ook wel eens wat over het hoofdquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:13 schreef MissHobje het volgende:
Dat is toch fokking niet normaal Teamlead![]()
De deuk in de punto is kleiner dan de deuk in m'n egoquote:Zonde zeg.. maar als jezelf maar niets hebt![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
jij ziet ook wel eens wat over het hoofd
schot voor open doelquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:35 schreef versabommie het volgende:
Ik zeg terecht, en hulde, neen DRIEWERF hulde voor die pilaar! Can i get an AMEN?
Iemand highfiven? Ik zeg iedereen die met een Fiat durft te rijden moet gewoon straf krijgen van ome Pilaar!
En trouwens...jij bent niet blind, je bent gewoon te klein om boven het stuur uit te komen, kleine relsmurf dat je er rond zit!
Hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Met vriendelijke doch sarcastische groet,
Versabommie!
Een fiat is gewoonweg incompleet als de hele voorkant niet aan diggelen gereden is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef nomen_nescio het volgende:
Heb je weer knap gedaan TL![]()
Moet zeggen, de auto is er beter op geworden, heeft wel iets aparts zo.![]()
ramptoeristquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:52 schreef nomen_nescio het volgende:
Heb je weer knap gedaan TL![]()
Moet zeggen, de auto is er beter op geworden, heeft wel iets aparts zo.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:32 schreef whitef0x het volgende:
Hahahaha is ook niet de eerste keer dat je een auto ergens omheen knutselt![]()
Achterkantje van een andere auto ducht mequote:Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
die klapband kon ik niets aan doe hoor
of vergeet ik nu een keer
tja dat die pilaar daar perse gebouwd is kun je ook niets aan doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
die klapband kon ik niets aan doe hoor
of vergeet ik nu een keer
Ik heb het vermoeden dat er vandaag nog wel meer komenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:37 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Achterkantje van een andere auto ducht me![]()
wtfquote:
met zulke grappen kan je makkelijk solliciteren op de FPquote:
Die vieze, echt veel te lelijke Multipla bedoel je toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
zou je alsjeblieft ook die auto van dirkh in de prak willen rijden?
als ik hem tegenkomquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Denk niet dat iemand ooit nog een auto aan jou uitleentquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik hem tegenkom
edit: of een keer kan lenen
En dat maakt verschilquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
die jostie keek zelf ook niet uit z'n doppen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
lelijkste wagen ooit ontworpenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vieze, echt veel te lelijke Multipla bedoel je toch?![]()
Alsjeblieft DirkH, geef je scheurijzer eens een dagje aan Teamlead mee. Teamlead is de King of Pimp, je herkent je wagen niet meer terug.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
lelijkste wagen ooit ontworpen![]()
nee, ik keek naar een vrije parkeerplek schuin voor me... maarja.. die pilaar stond recht voor mequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Toen je die pilaar voor je vol pakte... keek je net naar achteren?? naar je schoenveters??
Hoe the fuck krijg je dat in godsnaam voor elkaar TL?![]()
Heb je je auto wel op die parkeerplaats kunnen zetten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef teamlead het volgende:
Ik draai aan het stuur, ondertussen met argusogen kijkend naar een andere auto die écht niet op die plek mag gaan staan..
50 vierkante meter is ook niet extréém groot natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
op een leeg terein van ongeveer 50 vierkante meter...
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
50 vierkante meter is ook niet extréém groot natuurlijk
Als je auto 1m˛ is wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%![]()
nee.. Parkeergarage bij HSZuydquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
Corio?
Ik weet het, het is een beetje triestquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%![]()
dat kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007[/url] schreef teamlead het volgende:
ik ben een blinde idioot
Precies!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:19 schreef Alicey het volgende:
Hoewel ik het wel vind getuigen van klasse dat de paal niet een beetje is geraakt, maar gewoon netjes vol. Het maakt niet uit wat je doet, als je het maar met overtuiging doet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |