lelijkste wagen ooit ontworpenquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vieze, echt veel te lelijke Multipla bedoel je toch?![]()
Alsjeblieft DirkH, geef je scheurijzer eens een dagje aan Teamlead mee. Teamlead is de King of Pimp, je herkent je wagen niet meer terug.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
lelijkste wagen ooit ontworpen![]()
nee, ik keek naar een vrije parkeerplek schuin voor me... maarja.. die pilaar stond recht voor mequote:Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Toen je die pilaar voor je vol pakte... keek je net naar achteren?? naar je schoenveters??
Hoe the fuck krijg je dat in godsnaam voor elkaar TL?![]()
Heb je je auto wel op die parkeerplaats kunnen zetten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef teamlead het volgende:
Ik draai aan het stuur, ondertussen met argusogen kijkend naar een andere auto die écht niet op die plek mag gaan staan..
50 vierkante meter is ook niet extréém groot natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
op een leeg terein van ongeveer 50 vierkante meter...
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
50 vierkante meter is ook niet extréém groot natuurlijk
Als je auto 1m² is wel ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%![]()
nee.. Parkeergarage bij HSZuydquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
Corio?
Ik weet het, het is een beetje triestquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Een pingpongtafel is minstens 2 vierkante meter groot. Dus de kans dat je hemt raakt is 4%![]()
dat kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007[/url] schreef teamlead het volgende:
ik ben een blinde idioot
Precies!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:19 schreef Alicey het volgende:
Hoewel ik het wel vind getuigen van klasse dat de paal niet een beetje is geraakt, maar gewoon netjes vol. Het maakt niet uit wat je doet, als je het maar met overtuiging doet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |