quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef Ireth het volgende:
1. Station Utrecht Zuilen, lift van perron naar beneden zit ook bij de 1.
Oversteken de St. Jozephlaan op, volg de pijlen.
Bij de stoplichten linksaf het hoekje om, de Amsterdamsestraatweg op.
2. Ingang van het park.
3. Mooie plek van vorig jaar. Volop schaduw onder de bomen, volop zon op het gras. Speeltuin en paviljoen (lees: wc!) op valafstand.
4. Bushalte Lijn 3.
Dan meld ik me bij deze graag aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staanquote:
Daarom juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staan![]()
Oplossing: 5 augustus! (29 juli is het overigens toch kloteweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:43 schreef Lois het volgende:
Ja pcies Five, ik wil jou en Loena nu eindelijk wel een keer vol op de ...eh... wang zoenen!
Dan moet je bij haar wezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Saffier het volgende:
Zeg Five wat maak je me nu? Je vrouw had me al beloofd mee te gaan hoor! [einde chanteermodus]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
[afbeelding]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoDa's niet de bedoeling he
Ja, maar jij bent blond....dat valt toch meer opquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ik![]()
Geloof niet dat HM2 komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?
Ja ik ook, zo ging ik een keertje zoontje van een vriendin ophalen, maar ik herkende hem niet eens tussen al die andere schoolkindjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef beefcake het volgende:
En ik neem mijn Eosje ook mee zodat ik nog wat tipjes kan vragen aan de profsAls jullie het maar wel in jip en janneke taal uitleggen dan, van fototermen heb ik geen kaas gegeten
![]()
Spannend!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindIk weet niet waar je woont, maar een-op-een-meets voor meer uitleg kunnen
Kijk...das best leuk te combineren met een ritje Oostvaardersplassen of Natuurpark Lelystadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik woon in Zeewolde (jaja), ik ga er even over denken want dat is wel gaaf, beetje fotoles
![]()
![]()
Ja, ik lurk teveel hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Als je die dan meteen even shared op je internetguest accountquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Of gewoon twee meets![]()
* PdeHoog heeft vast extra harddisken aangeschaft voor de foto's
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je die dan meteen even shared op je internetguest account.
Ah, super. Ik ben er vroeg denk ik, aangezien ik zo rond 16:00 uiterlijk weer in de auto moet zitten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
En An24 volgens mij ook nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef ..zapper het volgende:
Kan iemand me nog bij het rijtje fotografen toevoegen?
Ze heeft wel ge-TVP-ed hoorquote:
Ik ook. Men wat is het nu een noodweer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Het is dat ik niet zo dol ben op appeltaart, anders kon ik hier helaas niet mee instemmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
appeltaart uiteraard eerst langs mij ter keuring![]()
Ik kom ook op tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
Ja klopt, ik kan de 29e wel maar de 5e niet, tenminste, ik schat in dat ik dan te brak ben van het fotograferen op Loveland de 4equote:
ik wel als je wilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Zijn er nog mensen in voor een pre-meet-stationsgathering?
Als ik met de trein kom wel ja...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Ut zal dan toch wel een keer echt zomer zijn ja! Woon dan wel in mijn nieuwe hut met tuin, dus wil ik er van genieten ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Ligt eraan hoe laat enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
*zwaait* Als het lekker weer is that isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
5 minuutjes met de bus ongeveer (zonder haltes en stoppen dan)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2
Je kan bijna met de trein ín het park komen!
Station Utrecht Zuilen is geopend! Die zit op de Jozephlaan op 3 minuten afstand van het park ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.
quote:
We kunnen mss wel carpoolen?quote:Ik houd het topic nog steeds in de gaten, lijkt me leuk te komen. Maar moet even kijken hoe ik met vervoer zit enzo.
5 augustus vieren de verjaardag van Morrisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Moonah het volgende:
[..]Yep, 29 juli wordt het kutweer en 5 augustus is dit jaar een stralende dag!
Neuh! 29 juli is inderdaad kutweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
5 augustus vieren de verjaardag van MorrisOok dan wordt het mooi weer. Net als 29 juli
![]()
Het wordt de 29ste vast mooi weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kan de 29e wel maar de 5e niet, tenminste, ik schat in dat ik dan te brak ben van het fotograferen op Loveland de 4e![]()
Ja, de 29e vieren wij die van Myhron, dan moet het wel goed weer zijn. Net als de 5e trouwens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
5 augustus vieren de verjaardag van MorrisOok dan wordt het mooi weer. Net als 29 juli
![]()
Precies, dan ik ook. Spreken we dan over het centraal station? Of Zuilen station?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:59 schreef owlet het volgende:
Misschien is centraal het makkelijkst. Onder de grote blauwe borden ofzo, da's niet te missen.
Wat mij betreft is centraal prima en zolang het niet om 8 uur 's ochtends is vind ik een heleboel primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Precies, dan ik ook. Spreken we dan over het centraal station? Of Zuilen station?
Had ik het met PM-girl ook al overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Moonah het volgende:
We kunnen mss wel carpoolen?
Wij om 10.40 op zn vroegst. En dan gaat er om 10.47 de trein naar Utrecht Zuilen. Al zal die misschien vaker per uur gaan. Dat weet ik niet, de ns site kapt er hier mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik kan er op ze vroegst pas 10:22 zijn
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:35 schreef owlet het volgende:
Ik schik mij naar de tijd waarop de meeste mensen op het station kunnen zijn
Ieder voor zich is handig denk ik. En misschien sommigen als extra zeg maar iets lekkers? Of zeg ik nu iets stoms?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef Oxymoron het volgende:
Moeten we nog iets lekkers meenemen?
Mis ik iets?quote:Op maandag 9 juli 2007 06:23 schreef Belana het volgende:
oxymoron, als ik jou nou zie he in het park, hoe wil je dan benaderd worden? wil je alleen een "hoi oxy, ik ben belana"? ik kan me voorstellen dat je handen schudden misschien niet prettig vind?
Ja....quote:
Weet je Oxyquote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Tja hoe ik benaderd wil worden?
Gewoon als een echt mens, denk ik.
Ik zal de groepsleiding wel wat laten typen nu:
Oxymoron wil als een echt mens benaderd worden zoals ze al schrijft.
Handen geven is wel een probleem, andere aanrakingen ook.
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).
Groetjes van Oxy en begeleiding.
De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:02 schreef freud het volgende:
Ik zit nog hard na te denken hoe ik in godsnaam alle usernames en kindernamen ga onthouden. Kunnen de ouders bij hun kroost geen stickers met namen opplakken
.
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef lcicle het volgende:
[..]
De mijne is heel makkelijk te herkennen. Dat is namelijk de mooist van aaaaaallemaal!![]()
Ja! Pappa, Opa, Oma en zelfs de buurvrouw vinden hem ook het mooistequote:Op maandag 9 juli 2007 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ergens heb ik het idee dat meer mensen dat vinden![]()
Oxy, hoe laat ben je er denk je?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Ze heeft een briefje bij zich met telefoonnummers voor als er paniek is (ze kan zelf bellen) de groepsleiding weet waar ze zich bevind.
Het zou fijn zijn als er iemand bij de ingang van het park wacht (de vorige keer was dat ook zo).
Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
Op zich een goed idee! Kunnen de mama's ook eventueel gelijk een leuke titel geven aan de foto's, zodat de namen etc er bij staan. En dan kunnen ze van hun eigen kroost gelijk vanuit photobucket posten op Fok!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
Is het een idee om de foto's straks in 1 gezamenlijke photobucket te zetten?
Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!
Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
Ja, dat werkte echt heel goed toen!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
Bij de belegen en verse mamma meeting in januari heeft PM girl een photobucket aangemaakt, waar iedereen die aanwezig was op de meeting het wachtwoord van kreeg. In dat album was voor iedereen een apart mapje aangemaakt, waar je je foto's kon uploaden.
Vervolgens konden de andere meeters de foto's daar bekijken en eventueel online op Fok laten zien, of desgewenst verwijderen. Werkte perfect!
Zo heeft iedereen zélf de controle of je al dan niet op internet verschijnt, heb je meteen de foto's van elke fotograaf bij elkaar en hoef je niet bij aan iedereen te vragen of de foto weg mag van internet na een tijdje.
En zouden we daar ook gelijk de grote versies van de foto's moeten uploadenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:11 schreef lcicle het volgende:
[...]
Ok.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee sorry... ik doe niet aan stickers. Dat laat ik over aan de mensen van speeddating.
Echt, het gaat snel genoeg dat namen uitwisselen, en anders vraag ik het gewoon nog een keertje extra.
En je herkent echt zo veel mensen aan hun kindje!![]()
![]()
Wat mij betreft okquote:Op maandag 9 juli 2007 16:04 schreef lcicle het volgende:
Je kunt bij Photobucket geen high res online zetten, het hoogste is 1024 x 768. Die zijn ook te downloaden uiteraard en je kunt er een prima 10x15 cm afdruk van (laten) maken.
En niets móet
De foto's zouden dan in de het persoonlijke mapje van de fotograaf staan, dus wanneer iemand een high res zou willen hebben is betreffende fotograaf zo gevonden om een mailtje aan te sturen
Ik weet niet of hij het kan, maar ik kan het welquote:Op maandag 9 juli 2007 16:40 schreef LadyS het volgende:
Kan belsen dan bij mijn foto's die op photobucket staan?
ál mijn foto's?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het kan, maar ik kan het wel![]()
Nog een keer proberen, hequote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef lcicle het volgende:
Ja, ál je foto's. Ik heb je even een PM gestuurd
Het is al opgelost zie ikik kom er niet meer in
Het is echt heel simpelquote:Op maandag 9 juli 2007 15:44 schreef Ynske het volgende:
best een goed idee, maar ben een geniale photobucketleek
Dan haal je ze gewoon weer eraf als er toch foto's verschijnen die je er niet op wil hebben? Gewoon even aangeven op de meet, en dan houden we er zeker rekening meequote:Op maandag 9 juli 2007 15:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij zijn hier een beetje huiverig met foto's van Kendahl ( en onszelf) online te zetten...
je bent een echt mens oxy, dus zo zal ik je ook benaderen. ik bedoelde voornamelijk wat de aanrakingen betreft (als niet autisten schudden we nogal eens handen of zoenen elkaarquote:Op maandag 9 juli 2007 11:56 schreef Oxymoron het volgende:
Ja daaaagquote:Op maandag 9 juli 2007 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien kunnen we een naambordje of makkelijker, stickers (labels) met de naam erop dragen.
Ik heb iig (bijna) niemand in het echt gezien.
Ik herken je vast wel, heb nu een paar foto's van je gezien.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja daaaag
mijn outfits doen het niet met stickers
Ja en dan sla je me meteen mijn ogen dicht zeker..hoe mnoet ik de rest dan herkennenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik herken je vast wel, heb nu een paar foto's van je gezien.
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en dan sla je me meteen mijn ogen dicht zeker..hoe mnoet ik de rest dan herkennen
Ohja, eeeehm op de tast mag vast ook niet he.quote:
Oef, dat gaat verwarrend worden hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef pinquit het volgende:
hahaha!
je hoort mij waarschijnlijk een stuk of 100 keer "MAX!!! kom es teruuuug" roepen, aangezien mijn kind niet zo goed luistert en rennen heeft ontdekt![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
mogen vrijgezelle mamas niet op de foto dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
Naamstickers enzo vind ik ook zonde van de foto's, maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef ..zapper het volgende:
Ik wil wel wat afgeschermde ruimte voor hi-res beschikbaar maken, waar de fotomensen hun spulletjes neer kunnen zetten, dat is niet zo'n probleem.
Naamstickers enzo vind ik ook zonde van de foto's, maar wellicht willen de vrijgezelle moeders een groene ronde sticker op hun voorhoofd plakken?
Ik neem een vrijgezelle papa mee maar of die leuk is, is natuurlijk een tweedequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Zijn er vrijgezelle leuke pappa's dan?
Zo'n groene stip shop je makkelijk weg hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
mogen vrijgezelle mamas niet op de foto dan?![]()
![]()
Voor de zekerheid wellicht ook rode stickertjes meenemen dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Vind die het wel leuk tussen zoveel vrouwen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik neem een vrijgezelle papa mee maar of die leuk is, is natuurlijk een tweede
Als het goed is komt mijn broertje mee, geen papa, wel vrijgezelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:51 schreef nikky. het volgende:
[..]!
Volgens mij werkte dat bij de vorige meeting ook goed. Neem een Dutchie, dies netjes buiten schot gebleven en is niet online gekomen qua foto's. Het gaat echt allemaal in overleg en heel gemoedelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even over de foto's. Als er mensen zijn die gewoon helemaal niet op de foto willen (ook niet achter passwoorden enzo) dan kan dat ook gezegd worden toch?
Al met al blijft het natuurlijk een OUD meet en het zou zonde zijn als mensen weg blijven omdat ze niet gefotografeerd willen worden.
Klopt, maar mijn vraag kwam van iemand die ook niet zomaar bij iemand anders op de PC of in een (evt. open) dir wil staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:13 schreef Ireth het volgende:
Foto's worden echt niet gewoon neergezet als niet zeker is hoe of wat.
Hij zal wel moetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef nikky. het volgende:
[..]
Vind die het wel leuk tussen zoveel vrouwen?![]()
!
Ik ben benieuwd naar de verhalen achteraf
Of een andere afspraak makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef ..zapper het volgende:
Als mensen een paar leuke portretten van zichzelf en/of (met) hun kids willen is het ook handig om een kleine serie te laten maken, daarbij kan dan ook best eenvoudig een fotocode worden gekoppeld aan een nick, zodat deze later eenvoudig terug te vinden zijn.
Is de vorige keer ook goed gegaan tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nog even over de foto's. Als er mensen zijn die gewoon helemaal niet op de foto willen (ook niet achter passwoorden enzo) dan kan dat ook gezegd worden toch?
Al met al blijft het natuurlijk een OUD meet en het zou zonde zijn als mensen weg blijven omdat ze niet gefotografeerd willen worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef freud het volgende:
Euh, FOTters... hou wel in gedachten dat het een OUD meet is he... Enthousiast tuigh!
I know, maar zoals ik zei, ik kreeg er een vraag over en wilde het dus toch nog even een keer hardop gezegd hebben ter geruststelling.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is de vorige keer ook goed gegaan toch
Het was in den beginne ook eigenlijk wel een beetje alleen een OUD meeting... Mijn ervaring van de vorige keer is dat het allemaal goed in overleg verlooptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Nu vind ik persoonlijk wel dat wanneer je persé niet op de foto wilt, je niet naar een OUD/FOT meeting moet komen..
Ik vind het ook een beetje overdreven idd..alsof die foto's interessant zijn voor mensen buiten OUD..je bent Britney niet denk ik dan maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Nu vind ik persoonlijk wel dat wanneer je persé niet op de foto wilt, je niet naar een OUD/FOT meeting moet komen..
Maar dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:05 schreef lcicle het volgende:
Mis... bij sommige mensen kan dit wel degelijk heel gevoelig liggen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje overdreven idd..alsof die foto's interessant zijn voor mensen buiten OUD..je bent Britney niet denk ik dan maar![]()
Ja, dat zeg ik toch niet, dat het niet heel gevoelig kan liggen, daarom zeg ik ook dat ik dat een beetje overdreven vind, ik bedoel, de enigen die die foto's wrs bekijken zijn dezelfden die je dus ook al irl aanschouwen...what's the point dan denk ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Mis... bij sommige mensen kan dit wel degelijk heel gevoelig liggen...
Ik denk dat het in de praktijk lang zo'n vaart niet zal lopen. Tuurlijk houdt men er rekening mee en zal ern geen full-profiel gemaakt worden, maar het helemaal voorkomen lijkt me erg lastig. Op overizchtfoto's zal er vast wel eens iemand gekiekt worden (is die kans niet hiero bij de meet, dan wel elders in het openbaar)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan is het een OUD/FOT meeting. Wat jij wil.
Dat was ik vergeten.
Ik heb het gevraagd, dan is er dus de kans dat bepaalde mensen niet komen. Jammer dat er niet even rekening met elkaar gehouden kan worden.
Ow dat kan ook nog natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:38 schreef bixister het volgende:
en ireth, volgens mij gaat 't niet om specifiek 1 persoon, al was de opmerking van paradijsvogeltje geloof ik de aanleiding voor deze discussie.
Dus jij bepaald of de privacy van iemand geschonden wordt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:22 schreef lcicle het volgende:
Zoals ik begrepen heb gaf PdeHoog een voorzetje voor deze meeting. (En ik heb het net gecheckt.) Hij is van de afdeling FOT
Maargoed, ík ga in elk geval geen mensen van de foto's af poetsen als ze daar toevallig op staan. Dus blijf bij mijn camera uit de buurt
Als ik al kom.
De eerste Britneys moet ik hier ook nog ontdekken ja
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:00 schreef bixister het volgende:
Ik wil ook in elk geval graag even kijken of ik niet al te afstotelijk op de foto sta voor hij voor iedereen te zien is.![]()
verder maakt 't me niet zoveel uit.
Aangezien ik jullie ken voorzie ik daar ook geen problemen in. Dus mensen kunnen gerust komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkDus alle gekke foto's blijven achterwege
Die houden we als chantagemateriaal
![]()
En verder hoeft niemand zich zorgen te maken johHet gaat gewoon goed komen net als de vorige keer
Dat klinkt al een stuk positiever. Verder maakt het mij geen reet uit hoe of waar ik op het internet sta en welke rotkop ik op die foto trekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...wees niet bang. Wij fotografen hebben ook een smaak en voorkeur en nog iets van een vorm van eer voor ons werkDus alle gekke foto's blijven achterwege
Die houden we als chantagemateriaal
![]()
En verder hoeft niemand zich zorgen te maken johHet gaat gewoon goed komen net als de vorige keer
was er vorige keer niet bijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
Die houden we als chantagemateriaal![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk positiever. Verder maakt het mij geen reet uit hoe of waar ik op het internet sta en welke rotkop ik op die foto trek![]()
Nu alleen nog regen op de 29ste![]()
Ik zou het ook erg jammer vinden als mensen niet komen omdat er fotografen rondlopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef nikky. het volgende:
[..]
Aangezien ik jullie ken voorzie ik daar ook geen problemen in. Dus mensen kunnen gerust komen.
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en die Britney opmerking vind ik echt een kutopmerking![]()
Dat valt best mee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...
Psst. Vie.. Het is een grapje:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou nou..wat zijn we weer lichtgeraakt zeg..stel je voor dat we een grapje maken..Pff...
Maar idd, Be heeft gelijk, soms hebben mensen redenen die je niet 1,2,3 bedenkt, en daar mag best rekening mee gehouden worden.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Psst. Vie.. Het is een grapje:
Britney
Foto's
Internet
KUTopmerking.
Snappieum?
-edit- Ik dacht echt dat heen grapje was.
Ik was dus wel een Britney. Ik hecht gewoon waarde aan mijn privacy. Ik hoef gewoon niet met mijn kop op internet. En mijn kindjes ook niet meer. Nou ja, zo min mogelijk. Dus als ik het kan voorkomen doe ik dat.
en wees gerust, dit is niet omdat ik de spitting image van mijn avatar ben.
Ben er dus vorige keer wel bij geweest en de fotografen waren erg discreet. Hebben mij en Cas vrij met rust gelaten. Afgezien van een paar leuke maar vooral hele lieve Cas-foto's lieten ze ons met rust. En heb ik gewoon echt genoten van alle hectiek van zo'n meet. Eindelijk mensen ontmoet die ik al zo lang een keer wilde vastpakken of gewoon echt wilde spreken. Iedereen was gewoon echt en de kindjes waren zo lief.
Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt en ze zijn gewoon hartstikke lief die fotograafjes. (je zou bijna zeggen braaf.)
Duidelijk dat ik er niet bij was de vorige keerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk aangeven wat je wilt en ze zijn gewoon hartstikke lief die fotograafjes. (je zou bijna zeggen braaf.)
quote:
Wat Yoni bedoelde te zeggen vermoed ik, is dat ze zipjes per kind / ouder maakt en die ter download aanbiedt. Op die manier krijgt elke ouder gelijk de grote versies van de foto's van alleen zijn / haar kinderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Moonah het volgende:
[..]Staat je goed!
Ik ben het wel met Icicle eens wat betreft Photobucket.
Yoni, heb jij een specifieke reden waarom je jouw foto's op je eigen server wil zetten en niet op Photobucket?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het ook erg jammer vinden als mensen niet komen omdat er fotografen rondlopen.
We zijn ons er echt bewust van dat dit hoofdzakelijk een OUD-meet is en dat we rekening moeten houden met mensen die niet op de foto willen OF mensen die niet op internet willen verschijnen. Ik denk dat ik ook voor de rest spreek als k zeg dat, mocht iemand een foto niet getoond willen zien, dat die zsm wordt verwijderd door ofwel de fotograaf ofwel een mod.
Ik kan me overigens van vorige keer ook nog herinneren dat wij fotografen dusdanig onder druk werden gezet om vooral maar veel foto's te postenDaar viel niet tegenop te overleggen met de ouders
Ik ook van jou hoorquote:
Tobias weet anders héél zeker dat jij een lief fotograafje bent!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef freud het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik er niet bij was de vorige keer.
Goh, ja, da's ook nog zoiets!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef hestria het volgende:
als je een hele dag parkeerd en bent 15,- euro ofzo kwijt kan ik beter met de trein gaan).
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef hestria het volgende:
en spreken we nou af op het centraal station of in het park zelf? en is er parkeergelegenheid bij het park? en wat zijn de kosten?(als je een hele dag parkeerd en bent 15,- euro ofzo kwijt kan ik beter met de trein gaan).
Dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
hey, nu niet beledigend naar mij gaan doen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef nikky het volgende:
Mooi dat het is opgelost. Niet dat er uberhaupt een probleem was.
Vlieg <---> dikke VETTE olifant.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:31 schreef nikky het volgende:
Mooi dat het is opgelost. Niet dat er uberhaupt een probleem was.
Vlieg Mug<---> dikke VETTE olifant.
Wil je mijn spelVout er even uithalen?quote:
Wie die schoen past ( die grotequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey, nu niet beledigend naar mij gaan doen he
daarom juistquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees Japanner voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef Vivi het volgende:
kunt als je met de auto komt gewoon gratis parkeren in de buurt rondom en bij de chinees Japanner orientaals voor het park, makkelijkste is denk ik als je met de auto komt om dat ook lekker daar de mensen die er al zijn te ontmoeten
![]()
quote:
Count me inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:13 schreef owlet het volgende:
Vergeet de parkmeet. OUD-kindjes-en-mama's-aan-de-sushi-meet moet het zijn![]()
Ik zou bijna komen.. Sushiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:13 schreef owlet het volgende:
Vergeet de parkmeet. OUD-kindjes-en-mama's-aan-de-sushi-meet moet het zijn![]()
tsssssquote:
Nee, had ik dat nog niet gezegd? Wij zitten dan hopelijk net als Sjak te genieten van de Franse zon.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef Lishe het volgende:
Ik hoop dat wij ook nog steeds kunnen komen. Ik vond het zo leuk vorig jaar! Twijfel alleen over trein-auto.
Dutch... Ga je ook weer?
Ik denk dat men dacht dat je geen mensen onherkenbaar wilde maken en dan zo'n foto op FOK! wilde zetten. Het photobucket principe is toch in orde? Het is niet openbaar en je hebt een leuke herinnering van een ( hopelijk ) leuke dag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef lcicle het volgende:
Nog even over het 'probleem' van gisteren..
Het zit me niet lekker dat ik hier door met name Loena-tik- als iemand wordt neergezet die geen respect heeft voor privacy van anderen. Alsof ik die bepaal.. Zou niet durven!
Ik heb nérgens een foto publiekelijk online gezet, heb nérgens een portret van iemand gemaakt die dat niet wil (mensen die ik ontmoet hebben kunnen zelfs beamen dat ik dat netjes vraag) en ik ben zélfs nog niet eens op de meeting verschenen. Dan hoeft er toch niet zo overtrokken gereageerd te worden? Er is überhaupt nog geen probleem, zoals nikky ook al aangaf!
Het is nota bene míjn voorstel geweest om weer het Photobucket principe te hanteren, waarbij iedereen zélf bepaald of haar foto online komt. Is dat niet privé genoeg Loena-tik-?
Maar.. Ik heb zo wel mijn principes. Met het niet weg poetsen van mensen op de foto's, bedoel ik dat ik geen mini gezichtjes van een overzicht foto ga weg halen die ik alleen maar privé voor de mensen die elkaar tóch al ontmoet hebben op Photobucket zet. Ik ga ook niet aan iedereen vragen of ik een foto mag maken op dat ene leuke snapshot moment. Sorry, maar dan heb ík geen plezier meer in het foto's maken. Mensen die naar deze meeting willen komen wéten dat er gefotografeerd wordt (of hier nu een FOT tag aan hangt Brighteyes of niet, dat zal mij een zorg zijn). Als je persé niet gefotografeerd wilt worden, is het verstandiger om niet te komen.
Privé is zo'n meeting sowieso niet. Er wordt in dit topic duidelijk beschreven waar en wanneer het plaats vindt. Ook staat er vermeld wie er komt. De Britney jagers die hier mee lezen weten ons dan echt wel te vindenNiet om jullie 'bang' te maken, maar om je er even van bewust te maken.
Shit, ik wilde me hier echt niet gaan verantwoorden aan mensen die bij voorbaat al het slechte denken.. maar het zat me vanmorgen nog steeds niet lekker, vandaar.
Nee ik quote eigenlijk altijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef lcicle het volgende:
Quote je dat nu zodat ik het niet kan verwijderen?
Vaak leest men dingen die helemaal niet geschreven worden en dat stoort me enorm. Vandaar mijn relaas
Dit is een inkoppertje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Loena-tik- het volgende:
Of ik moet raar zijn dat is ook heel goed mogelijk![]()
Vind je me raar als ik zeg dat ik dat lief vind?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef m@x het volgende:
Ik heb ook nog wat positiekleding liggen waar ik niets meer mee doe. Ik zal het meenemen naar de meeting. De zwangere dames die het passen mogen het van mij hebben.
Vicky, M. komt mee. Misschien een beetje raar gezien de situatie maar hij vindt het ook leuk om Kai lekker te zien spelen en qua vervoer is het ook erg makkelijk.
Neuh... ik denk dat het maar beter is, zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Hé Five het kan ook nog de 5e worden hoor! Er is nog hoop voor je dus
de mijne die van Liam en Ezra komt ook mee hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:33 schreef Vicky het volgende:
hele andere vraag....
hoeveel pappa's komen er eigenlijk mee?
ik zag het al jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef Saffier het volgende:
Belana komt jouw papa ook mee? Wat gezellig![]()
Dat krijg je met twee dataquote:
Dat wist je toch al?quote:
Meehoopt voor de 29equote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef freud het volgende:
Ik hoop toch stiekum wel op de 29e, aangezien ik de 4e misschien een dancefeest moet fotograferen en aan het einde van de middag van de 5e een BBQ heb...
Is Castlefest de 5equote:Op donderdag 12 juli 2007 09:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Meehoopt voor de 29e4e Schollenpop fotograferen en de 5e fotograferen op Castlefest. Laatste kán ik laten schieten, maar liever niet
![]()
'k Ga met vriendinnetje. En is beetje traditie om dat samen te doen. Sorry. Maar we gaan wel ernstig off topic ook nuquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is Castlefest de 5e
* PdeHoog wil mee
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar ik had nog een sprankje hoop...
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) wel en wil ze wel meenemen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef Jelief het volgende:
Is er iemand die vanuit Haarlem naar de meet gaat en voor mij een paar laarsjes mee wil nemen en aan Evenstar wil geven?
Geweldig! Ik pm je wel even over hoe ze bij jou komen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) wel en wil ze wel meenemen!
Ok, laat maar even weten, dan kunnen we dan kijken wie je dan bij de ingang op kan wachten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Oxymoron het volgende:
BE:
hoe laat ik daar zal zijn, kan ik nu nog niet zeggen. Wel een paar dagen van te voren, en dan zal ik het ook zeggen zodat iemand mij op kan wachten.
Ik kom met de bus vanuit Zeist (en stap over op CS op bus 3).
quote:Op zondag 15 juli 2007 09:12 schreef jessie het volgende:
Vicky waar kom jij vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |