Ja ik ook, zo ging ik een keertje zoontje van een vriendin ophalen, maar ik herkende hem niet eens tussen al die andere schoolkindjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef beefcake het volgende:
En ik neem mijn Eosje ook mee zodat ik nog wat tipjes kan vragen aan de profsAls jullie het maar wel in jip en janneke taal uitleggen dan, van fototermen heb ik geen kaas gegeten
![]()
Spannend!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindIk weet niet waar je woont, maar een-op-een-meets voor meer uitleg kunnen
Kijk...das best leuk te combineren met een ritje Oostvaardersplassen of Natuurpark Lelystadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik woon in Zeewolde (jaja), ik ga er even over denken want dat is wel gaaf, beetje fotoles
![]()
![]()
Ja, ik lurk teveel hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Als je die dan meteen even shared op je internetguest accountquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Of gewoon twee meets![]()
* PdeHoog heeft vast extra harddisken aangeschaft voor de foto's
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je die dan meteen even shared op je internetguest account.
Ah, super. Ik ben er vroeg denk ik, aangezien ik zo rond 16:00 uiterlijk weer in de auto moet zitten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
En An24 volgens mij ook nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef ..zapper het volgende:
Kan iemand me nog bij het rijtje fotografen toevoegen?
Ze heeft wel ge-TVP-ed hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |