quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:19 schreef Ireth het volgende:
1. Station Utrecht Zuilen, lift van perron naar beneden zit ook bij de 1.
Oversteken de St. Jozephlaan op, volg de pijlen.
Bij de stoplichten linksaf het hoekje om, de Amsterdamsestraatweg op.
2. Ingang van het park.
3. Mooie plek van vorig jaar. Volop schaduw onder de bomen, volop zon op het gras. Speeltuin en paviljoen (lees: wc!) op valafstand.
4. Bushalte Lijn 3.
Dan meld ik me bij deze graag aanquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staanquote:
Daarom juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja zeg, je komt gewoon hoor. Ik heb de thermoskan met koffie al klaar staan![]()
Oplossing: 5 augustus! (29 juli is het overigens toch kloteweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:43 schreef Lois het volgende:
Ja pcies Five, ik wil jou en Loena nu eindelijk wel een keer vol op de ...eh... wang zoenen!
Dan moet je bij haar wezenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Saffier het volgende:
Zeg Five wat maak je me nu? Je vrouw had me al beloofd mee te gaan hoor! [einde chanteermodus]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Jambo het volgende:
Hoe meer fotografen, hoe beter. Er zijn kindjes zat te fotograferen![]()
En een foto vanuit verschillende hoeken is ook altijd leuk![]()
[afbeelding]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaa...ik sta op de fotoDa's niet de bedoeling he
Ja, maar jij bent blond....dat valt toch meer opquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef An24 het volgende:
[..]
ik stond nog beetje verdekt opgesteld zag ik![]()
Geloof niet dat HM2 komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Ireth het volgende:
Zal Hmaster ook komen?? dan wacht ik wel even met weer pm-en.. kan ie de oude gelijk met de nieuwe foto's meesturen![]()
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:36 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Ik neem aan dat de papa's en mama's hun kiddofoto's niet alleen op fok 580 pixels breed willen bewonderen?
Ja ik ook, zo ging ik een keertje zoontje van een vriendin ophalen, maar ik herkende hem niet eens tussen al die andere schoolkindjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef beefcake het volgende:
En ik neem mijn Eosje ook mee zodat ik nog wat tipjes kan vragen aan de profsAls jullie het maar wel in jip en janneke taal uitleggen dan, van fototermen heb ik geen kaas gegeten
![]()
Spannend!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zijn eventueel ook andere dingen voor te regelen hoor, als je dat prettiger vindIk weet niet waar je woont, maar een-op-een-meets voor meer uitleg kunnen
Kijk...das best leuk te combineren met een ritje Oostvaardersplassen of Natuurpark Lelystadquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Ik woon in Zeewolde (jaja), ik ga er even over denken want dat is wel gaaf, beetje fotoles
![]()
![]()
Ja, ik lurk teveel hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik zipjes gemaakt van de fullsize-foto's per ouder en die geupload naar mijn site zodat ouders die konden downloaden. En Yoni is errug goed in het identificeren van kinderenWant na drie verschillende kinderen ben ik de weg al kwijt
Als je die dan meteen even shared op je internetguest accountquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
Of gewoon twee meets![]()
* PdeHoog heeft vast extra harddisken aangeschaft voor de foto's
Neequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:00 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je die dan meteen even shared op je internetguest account.
Ah, super. Ik ben er vroeg denk ik, aangezien ik zo rond 16:00 uiterlijk weer in de auto moet zitten...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
En An24 volgens mij ook nogquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:14 schreef ..zapper het volgende:
Kan iemand me nog bij het rijtje fotografen toevoegen?
Ze heeft wel ge-TVP-ed hoorquote:
Ik ook. Men wat is het nu een noodweer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Het is dat ik niet zo dol ben op appeltaart, anders kon ik hier helaas niet mee instemmenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
appeltaart uiteraard eerst langs mij ter keuring![]()
Ik kom ook op tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:55 schreef Jambo het volgende:
Denk vanaf ongeveer 10.30 uur en dan de rest van de dag. Sommigen komen 's ochtends en anderen 's middags. Is een beetje afhankelijk van de slaapjes van de kids.
Ja klopt, ik kan de 29e wel maar de 5e niet, tenminste, ik schat in dat ik dan te brak ben van het fotograferen op Loveland de 4equote:
ik wel als je wilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Zijn er nog mensen in voor een pre-meet-stationsgathering?
Als ik met de trein kom wel ja...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
Ut zal dan toch wel een keer echt zomer zijn ja! Woon dan wel in mijn nieuwe hut met tuin, dus wil ik er van genieten ook!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:11 schreef pinquit het volgende:
ik hoop toch van harte dat het weer wat meer zn best gaat doen 29 juli/5 augustus....
Ligt eraan hoe laat enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
*zwaait* Als het lekker weer is that isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef owlet het volgende:
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
5 minuutjes met de bus ongeveer (zonder haltes en stoppen dan)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef kims_mama het volgende:
Wij komen iig met de trein. We zullen dan wel met de bus moeten denk ik. Maarja, zoeken we dan wel uit.
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli - PART 2
Je kan bijna met de trein ín het park komen!
Station Utrecht Zuilen is geopend! Die zit op de Jozephlaan op 3 minuten afstand van het park ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja? ik ging altijd met de bus vanaf CS als ik die kant uit moest.
quote:
We kunnen mss wel carpoolen?quote:Ik houd het topic nog steeds in de gaten, lijkt me leuk te komen. Maar moet even kijken hoe ik met vervoer zit enzo.
5 augustus vieren de verjaardag van Morrisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Moonah het volgende:
[..]Yep, 29 juli wordt het kutweer en 5 augustus is dit jaar een stralende dag!
Neuh! 29 juli is inderdaad kutweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
5 augustus vieren de verjaardag van MorrisOok dan wordt het mooi weer. Net als 29 juli
![]()
Het wordt de 29ste vast mooi weerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kan de 29e wel maar de 5e niet, tenminste, ik schat in dat ik dan te brak ben van het fotograferen op Loveland de 4e![]()
Ja, de 29e vieren wij die van Myhron, dan moet het wel goed weer zijn. Net als de 5e trouwens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
5 augustus vieren de verjaardag van MorrisOok dan wordt het mooi weer. Net als 29 juli
![]()
Precies, dan ik ook. Spreken we dan over het centraal station? Of Zuilen station?quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:59 schreef owlet het volgende:
Misschien is centraal het makkelijkst. Onder de grote blauwe borden ofzo, da's niet te missen.
Wat mij betreft is centraal prima en zolang het niet om 8 uur 's ochtends is vind ik een heleboel primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:51 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Precies, dan ik ook. Spreken we dan over het centraal station? Of Zuilen station?
Had ik het met PM-girl ook al overquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:17 schreef Moonah het volgende:
We kunnen mss wel carpoolen?
Wij om 10.40 op zn vroegst. En dan gaat er om 10.47 de trein naar Utrecht Zuilen. Al zal die misschien vaker per uur gaan. Dat weet ik niet, de ns site kapt er hier mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik kan er op ze vroegst pas 10:22 zijn
Ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:35 schreef owlet het volgende:
Ik schik mij naar de tijd waarop de meeste mensen op het station kunnen zijn
Ieder voor zich is handig denk ik. En misschien sommigen als extra zeg maar iets lekkers? Of zeg ik nu iets stoms?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef Oxymoron het volgende:
Moeten we nog iets lekkers meenemen?
Mis ik iets?quote:Op maandag 9 juli 2007 06:23 schreef Belana het volgende:
oxymoron, als ik jou nou zie he in het park, hoe wil je dan benaderd worden? wil je alleen een "hoi oxy, ik ben belana"? ik kan me voorstellen dat je handen schudden misschien niet prettig vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |