Jij zei hetquote:
quote:
mooi, dus t taxi'n gaat door ?quote:
Jaaquote:
Bangbus taxiquote:
Dudequote:
Wie hakt en jumpt er nou weer op een schoolfeest?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Schoolfeesten.
Beetje schuren, hakken, jumpen.
Onderbouwers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:32 schreef duncannn het volgende:
[..]
Wie hakt en jumpt er nou weer op een schoolfeest?
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Onderbouwers.
Maar alleen dat schuren staat me al niet aan.
Ga dan meteen neuken ofzo.![]()
Zit je zo in een klaslokaal, zie je 5 van die bruggers jumpenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Onderbouwers.
Om te huilen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:35 schreef duncannn het volgende:
[..]
Zit je zo in een klaslokaal, zie je 5 van die bruggers jumpen![]()
Pfft.quote:
Schurenquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Onderbouwers.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pfft.
Het is toch zo.
Nouja, niet helemaal.
Ik hou er niet van.
Ben niet zo'n type.
En luister die muziek niet.
![]()
Ik weet niet wat alles is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:45 schreef duncannn het volgende:
20:30 - 22:45 The sunchaser RTL 7
20:30 - 22:05 Cellular Tien
20:30 - 22:25 The wedding planner RTL 5
20:30 - 22:40 A civil action NET 5
Welke is het leukst?![]()
Alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Jij bent meer van het headbangen ?![]()
Je drinkt wel bier dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd.
Ik krijg er nekpijn van.
Meer van het loltrappen enzo.
Buiten of in een kroegje.![]()
whehehe, the wedding plannerquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:45 schreef duncannn het volgende:
20:30 - 22:45 The sunchaser RTL 7
20:30 - 22:05 Cellular Tien
20:30 - 22:25 The wedding planner RTL 5
20:30 - 22:40 A civil action NET 5
Welke is het leukst?![]()
Tofquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:51 schreef duncannn het volgende:
Dus je bent iig geen br33z4h sletje.
Ik raak er wel lichtelijk opgewonden vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik raak er wel lichtelijk opgewonden van
Liever dat dan je huid naaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kom je wel van je rimpels afquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Liever dat dan je huid naaien.
quote:
Letterlijk he.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo kom je wel van je rimpels af![]()
Hoi Bartquote:
Juist, die ja.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Letterlijk he.
Een speld met draad door je arm jassen.
En niet aantrekken.
quote:
Wie gehtstquote:
Als jij het doet misschienquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Doe daaahn.
Kijken of je dan nog geil word.:')
Ben niet gek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij het doet misschien![]()
Daar hoef je niet gek voor te zijn hoorquote:
Juist ja.quote:
quote:
Jepquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jep
Dat moet heeeeel erg mooi worden zondag ofnie?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaIk heb er ook echt superveel zin in
![]()
quote:
Jepquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Set van The Driver al geluisterd?
Ik herken gewoon alles nog zo ongeveerZo vet
quote:
Zuchtquote:
You're fucking right mate!quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht
Ach, never change an winning combination hè
Zoohééé zie mij even engelseezinnuuuh maken
Like always.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:36 schreef Bravebart het volgende:
Daarnaast is het gewoon te veel om nog te leren, dus kan ik maar beter mezelf met bier drinken gaan vermaken
Van 26-05 alleen die 3quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepBen nu met Peaky Pounder bezig
Dat begin
Op de site van 3 voor 12 staan ze trouwens allemaal hè, niet alleen deze 3
Jajajajajaquote:
Oja, die andere waren van 24-02quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van 26-05 alleen die 3
Tenminste, meer kan ik er niet vinden
Wel jammer eigenlijk, ik had Micron graag nog terug willen horenquote:
Misschien komt het nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk, ik had Micron graag nog terug willen horen
Nee, ik had gelezen dat de rest niet meer word uitgebracht omdat er teveel nieuwe tracks in voor kwamen.quote:
Owquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik had gelezen dat de rest niet meer word uitgebracht omdat er teveel nieuwe tracks in voor kwamen.
Rude Awakening liet bijna alleen maar nieuw spul horen
Ik ben nu bij minuut 18quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow
Die Peaky Pounder set is trouwens wel geniaalDat stukje rond een minuut of 35
quote:
Iedereen quote dat alleen, niemand zegt ook maar iets over het bericht zelfquote:
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iedereen quote dat alleen, niemand zegt ook maar iets over het bericht zelf
quote:
quote:
quote:
Jawelquote:
Die had je toch al ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
C.V Schrijven
Ik moet binnen nu en 10 juli nog eventjes een stageplek vinden
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is ook best vermakelijk, een chinees die wilt zingen.
of die kakker die wou gaan rappenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen worden![]()
Die made coach is homo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is ook best vermakelijk, een chinees die wilt zingen.
Maar dat is bij voorbaad al kansloosquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen worden![]()
daarom niet minder geniaal hoe ze afgetuigd wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dat is bij voorbaad al kansloos
ze moeten allemaal zowat wel jankenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Oh nee, dat was die neger die wilde leren dansen.
dat wijf ook hoor, maar ze had totaal geen attitude, iets wat je echt wel moet hebben om een degelijke rapper te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was ook eens zo'n blanke kerel die wilde rappen, ging best aardig trouwens.
die neger die promking wilde worden, die heeeule dikke met O benenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Oh nee, dat was die neger die wilde leren dansen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
die neger die promking wilde worden, die heeeule dikke met O benen
ik ging stukquote:
Owquote:
Hopelijkquote:
Vet, dan kunnen we vrijdags gaan zuipen in Hengelo als jij thuis bent van je werk en ik weer bij mn ouders benquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hopelijk
Ik ga nu een mailtje schrijven naar Thales
Praat maar tegen me op msnquote:
Ik moet ook nog een stage zien te vinden en ook het liefst zo snel mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
C.V Schrijven
Ik moet binnen nu en 10 juli nog eventjes een stageplek vinden
Hehequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een stage zien te vinden en ook het liefst zo snel mogelijkCV heb ik al
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hehe
Goed te horen dat ik niet de enige ben die met stage stres zit
Alles goed!?quote:
Mwah ja gaatquote:
Hoelang moet je nog wachten op die vakantie ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Mwah ja gaatben blij als het eindelijk nou eens vakantie
Met jou?
Mooi zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog wachten op die vakantie ?![]()
Mag 19 juli afrijden dus alles gaat top hier![]()
Stage voor watvoor iets?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een stage zien te vinden en ook het liefst zo snel mogelijkCV heb ik al
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:47 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Mooi zo
Uhm.. ik geloof na deze vrijdag.. Maar weet niet wat me volgende week te wachten staat..
TOFquote:
winterquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TOF![]()
![]()
Liislze komt naar me toe deze zomer herfst![]()
Sneeuwpretquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
winter
vanaf november tot 21 weken later
amyquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sneeuwpret![]()
21 weken![]()
![]()
![]()
Paardje mag ook mee ?![]()
ik rij inmiddels een beetje op erquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik rij inmiddels een beetje op erzo leuk
Lekkerquote:
En lekker tegen je meisie aankruipenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:41 schreef oshiro het volgende:
DIt is zo supervet hè. Keihard onweer. Keiharde regen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En lekker tegen je meisie aankruipen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
neh.. parkeerkaart loopt tot 10uur daarna ff langs ouders en dan naar zoetermeer..
onweer is vet idd..
vanacht, sliep bij me ouders.. zon wolk boven et huis. alles trilde
en dan watquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
en dan?
Dat ie niet goed bij z'n hoofd isquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
wat wil je er mee zeggen?
Heuyquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:48 schreef ericajax het volgende:
hoi!
Het komt hier toch echt uit de richting van Moordrecht/Goudaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
dioe onweer is vlak bij ons aap
Ik ben bangquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
dioe onweer is vlak bij ons aap
Supervetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200707042355
Komt nog veel meer regen en onweer!
hier vanaf andere kantquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het komt hier toch echt uit de richting van Moordrecht/Gouda
Het komt recht over utrecht heenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
nee aub, laat t vanacht niet bij onweren aub aub aub
weer een nacht niet slapen
ongeveer in mn voortuin jaquote:
U Kan niet slapen van onweer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
Laat het in een flinke boog om IJsselstein heen gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef liiszle het volgende:
stel je niet aan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt recht over utrecht heen![]()
Whehe, chillquote:
Ik vind het tof, onweer, maar hier komt het niet langsquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
het is een mooi verschijnsel
neem anders wat pillen in... werkt best..
goed.. dan ben ik pretty fucked.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het komt recht over utrecht heen![]()
Onweer is inderdaad wel een van de vetste natuurverschijnselen die er zijn ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
ik ben ee behoorlijk bang voorquote:
ik stel me niet aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
stel je niet aan..
Mensen die het broeikaseffect onder tafel wimpelen moeten doodquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
het onweert laatste tijd wel erg vaak btw
ik vind t ook vet! zolang t ver weg is..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Onweer is inderdaad wel een van de vetste natuurverschijnselen die er zijn ja.
Je hebt niks te vrezen... maar ik denk niet dat ik de eerste ben die dat zegtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik vind t ook vet! zolang t ver weg is..
maar zodra t dichtbij is vind ik t dood eng
tis meer, dat doro onweer 2 ponies zijn overleden.. en sindsdien ben ik dr gewoon bang voorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je hebt niks te vrezen... maar ik denk niet dat ik de eerste ben die dat zegt.
Succes alvast dan maar, met slapen en met spaansquote:
Ah, ja, das wel een logische verklaring danquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis meer, dat doro onweer 2 ponies zijn overleden.. en sindsdien ben ik dr gewoon bang voor
succes en probeer te slapen lieverdquote:
Rond half 3 zit het boven utrechtquote:
Succes morgenquote:
Ik slaap dr altijd lekker doorheenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben ee behoorlijk bang voor+ ik word overal wakker van
Weet niet, gewoon.. Respect ofzo...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nijnja,,,, waarom spreek jij anderen altijd aan met U ?
Komop gekquote:
?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mensen die het broeikaseffect onder tafel wimpelen moeten dood.
Komt wel door broeikaseffectquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
?
ik zeg alleen dat et vaak voor komt.. komt heus niet door dat broeikaseffect.. komt gewoon door de vroege zomer..
Mocht je willenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat hele broeikas effect boeit mij niet
Zijn wij toch allang dood als dat er ooit komt
Das niet waarquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef eRrrrJeee het volgende:
mwa idd.. maar al die veranderingen waren er 50jaar geleden ook al
zolang het leefbaar blijftquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Komt wel door broeikaseffectEn het wordt de komende jaren nog veel erger
. De vroege zomer wordt daar ook door veroorzaakt. Ook het 'grovere' weer en de flauwe winters.
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzoquote:
Zit er gewoon in, zo praat ik ook tegen kinderen uit groep 3 t/m 8...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komop gek![]()
Je gaat leeftijdsgenoten toch niet aanspreken met U![]()
De sneeuw is snel zat weg, en leefbaarheid... valt weinig over te zeggen. Probleem is dat als we over een bepaalde grens heen gaan het effect zichzelf gaat versterken. Dan ben je dus de lul aangezien het onomkeerbaar wordtquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zolang het leefbaar blijft
en er sneeuw blijft
Springvloed wordt ook 2x zo erg ofzo. Maar die zeespiegel boeit me niet zo, meer het weer en de temperaturen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzo![]()
Nou boeiend.... als de zeespiegel 3 meter + NAP staat gaan de sluizen pas dicht dus like boeiend![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit er gewoon in, zo praat ik ook tegen kinderen uit groep 3 t/m 8...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die lui zo zeggen jaaah de zeespiegel stijgt 1 meter de komende 100 jaar ofzo![]()
Nou boeiend.... als de zeespiegel 3 meter + NAP staat gaan de sluizen pas dicht dus like boeiend![]()
quote:Ik ging dat laatst eens nakijken... Klopt geen zak van.... Ik kwam tot een stijging van 10 meter in 6 uur...
En daarmee komende tropische stormen en dergelijke, uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Springvloed wordt ook 2x zo erg ofzo. Maar die zeespiegel boeit me niet zo, meer het weer en de temperaturen.
Je trekt er wel mee hoor, ik zeg die kinderen gewoon waart op slaat, ze hoeven mij ook niet per se meester / meneer te noemen (meneer sowieso niet, ik ben niet oudquote:
Greenpeace m'n aars inderdaad, maar wat sommige dingen betreft hebben ze wel een puntquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef VlaDje het volgende:
stelletje greenpeace barbaren
Moet je maar eens zelf proberen, moet je het wel goed doen, als je het precies verkeerd doet kom je op een stijging van precies 0, is ook goedquote:
VLADI de enige neger zonder kleurtjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:09 schreef VlaDje het volgende:
stelletje greenpeace barbaren
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
VLADI de enige neger zonder kleurtje![]()
Ik noem alleen onbekende mensen u en dan hangt het ook nog van het soort gesprek af...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je trekt er wel mee hoor, ik zeg die kinderen gewoon waart op slaat, ze hoeven mij ook niet per se meester / meneer te noemen (meneer sowieso niet, ik ben niet oud), als ze gewoon normaal praten vind ik het prima...
Zo is hij dan ook wel weerquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billen![]()
inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo is hij dan ook wel weer![]()
Ik zeg het ook TE vaak IRLquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo is hij dan ook wel weer![]()
Naja dat is toch ook prima, maakt mij niet uit wie me hoe of wat aanspreekt, schoolkinderen mogen ook gewoon Léon zeggen, maar zodra het gaat van 'Heej Léontje' ofzo zeg ik wel van, ho ho ho, en dan verwachten ze weer cadeautjes... mjaquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik noem alleen onbekende mensen u en dan hangt het ook nog van het soort gesprek af...
Ik veeg daar altijd na de grote jongen uitgelaten te hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
moah, beetje kleur wel, maar dat zit tussen mn billen![]()
Bed gek!quote:
hey leeontje, met je skiere smalle kontjequote:Op donderdag 5 juli 2007 00:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja dat is toch ook prima, maakt mij niet uit wie me hoe of wat aanspreekt, schoolkinderen mogen ook gewoon Léon zeggen, maar zodra het gaat van 'Heej Léontje' ofzo zeg ik wel van, ho ho ho, en dan verwachten ze weer cadeautjes... mja
omdat je zolen van rubber zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Wat is dat met onweer, ik heb met ijzeren noppen op kunstgras gespeeld terwijl het onweerde, trekt het aan maar merkte er geen moer van hoor![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bed gek!
morgen komen de nieuwe vakantiekrachten![]()
![]()
Ik zal er 1 bewaren voor jouquote:
dan nog is je ster enkel mooi roze wanneer je de poepert bleektquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik veeg daar altijd na de grote jongen uitgelaten te hebben
maak pics danquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zal er 1 bewaren voor jou![]()
Precies, dan is het ee naantal regels overschrijven, goed voorbeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hey leeontje, met je skiere smalle kontje
ik ben goed in het verkeerde voorbeeld uithangenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies, dan is het ee naantal regels overschrijven, goed voorbeeld
Ga zo doorquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik ben goed in het verkeerde voorbeeld uithangen
En daar mag je trots op zijnquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:25 schreef VlaDje het volgende:
Ik ben degene die je moeder als verkeerde omgang zou bestempelen
Ja, en hij wordt steeds vetterquote:
iig stuk beter dan die emo shit wat ze nu hebbenquote:
Oi, bootloader is doodquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:21 schreef ericajax het volgende:
wat houd het in als je laptop de volgende melding geeft?
NTLDR ontbreekt
druk ctrl alt del om opnieuw op te starten
en die melding geeftie steeds
Haiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |