quote:
quote:
quote:
Jawelquote:
Die had je toch al ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
C.V Schrijven
Ik moet binnen nu en 10 juli nog eventjes een stageplek vinden
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is ook best vermakelijk, een chinees die wilt zingen.
of die kakker die wou gaan rappenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen worden![]()
Die made coach is homo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is ook best vermakelijk, een chinees die wilt zingen.
Maar dat is bij voorbaad al kansloosquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd leuker met die dikke mensen die topsporter willen worden![]()
daarom niet minder geniaal hoe ze afgetuigd wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar dat is bij voorbaad al kansloos
ze moeten allemaal zowat wel jankenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Oh nee, dat was die neger die wilde leren dansen.
dat wijf ook hoor, maar ze had totaal geen attitude, iets wat je echt wel moet hebben om een degelijke rapper te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was ook eens zo'n blanke kerel die wilde rappen, ging best aardig trouwens.
die neger die promking wilde worden, die heeeule dikke met O benenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Oh nee, dat was die neger die wilde leren dansen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
die neger die promking wilde worden, die heeeule dikke met O benen
ik ging stukquote:
Owquote:
Hopelijkquote:
Vet, dan kunnen we vrijdags gaan zuipen in Hengelo als jij thuis bent van je werk en ik weer bij mn ouders benquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hopelijk
Ik ga nu een mailtje schrijven naar Thales
Praat maar tegen me op msnquote:
Ik moet ook nog een stage zien te vinden en ook het liefst zo snel mogelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
C.V Schrijven
Ik moet binnen nu en 10 juli nog eventjes een stageplek vinden
Hehequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een stage zien te vinden en ook het liefst zo snel mogelijkCV heb ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |