Nog niet geprobeerd eigenlijk, omdat ie nog zo veel kokhalstdttde leek het beter om zijn maagje nog even rust te gunnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy het is dus nog niet gelukt om hem wat Nutrilon binnen te laten houden? Milo was een paar weken geleden ook ziek met koorts (38.6) en spuugde ook hele flessen eruit. Het heeft 3 dagen geduurd voordat hij weer een beetje opknapte, maar we kregen er wel ca. 500 cc Nutrilon per dag in. Hopelijk dat Jay toch nog wat te eten binnenkrijgt vandaag en dat hij zich morgen al wat beter voelt.
Word drukquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja hoor, Pien en Floor.
Mikael aan de wandel....oh oh. Dat wordt druk, MeNicole !
Jah nog een billenschuiverquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:45 schreef Mibos het volgende:
We zijn eruit hier hoor! Kaith schuift op haar kont door de kamer en niets kruipen. Je zet voor de salontafel en ze eindigt bij de eettafel aan de andere kant van de kamer. Geen gezicht maar het werkt voor haar.
Je hebt er twee... dus draagdoek is lastig. Ik nam Kendahl dan vaak maar even mee met alles door het huis heen. En toen ik de doek nog niet had, was ik ouderwets gefrustreerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zieke kindjes![]()
wat doen jullie met jullie babies tijdens huil/mopper/klaag/steun/zucht/kreun/honger/slaap/krijs uur/uren ? Laat je ze even liggen, houd je ze vast ??? Weet dat het erbij hoort, dag verwerken etc, maar helpt het ze om ze ff te huilen of is troosten een hulpmiddel ? Verwerktechnisch gezien![]()
Mikael snaptje dat gaan staan ook niet. Die kwam telkens op zijn enkeltjes terecht en dan begon ie te schreeuwen omdat dat pijn deed. Nu gaat ie ook nog op zijn enkeltjes staan maar trekt ie zich snel door zodat ie op zijn voeten komt. Vanmiddag gaan we op advies van de kinderfysio goeie schoentjes voor hem kopen. Heb er helemaal zin inquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef Mibos het volgende:
Het is echt komisch en lief en ze heeft een lol want ze kan voor een gedeelte komen waar ze wil. En ze is nu aan het vogelen om op te trekken. Ze zit aan de buitenkant van de box inmiddels en ze snapt alleen nog niet dat ze haar voeten plat neer moet zetten. Ze komt op de een of andere manier op haar knietjes en dan zakt ze weer terug. Ze heeft een sprongetje gehad lijkt het...
Ghehe, het houdt ook nooit op met die hormonen he?quote:
Teigerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, het houdt ook nooit op met die hormonen he?
Nounou, die Mikael! Leuk hoor! En Kaith weet zich inmiddels ook voort te bewegen, mooi!
Beterschap voor Jayden en de flensjes.
Gelukkig heeft Thies nooit last gehad van zijn prikken (hij krijste daarentegen alsof er 30 prikken tegelijk werden gegeven...). Maar de volgende (BMR) is geloof ik beruchter. We'll see.
Maud! Tijgeren is ook leuk hoor! (met een lange ij toch Chaca?)
Oh, en ik vind het zo leuk Sugar hoe Storm bezig is! erg knap van je ventje!
Slaapmeisje, hoe is het met Milo? En met jou?
Thies blijft maar spugen, sneu. Ik heb Nutriton gekocht. Heeft de CBarts niets van gezegd, maar heb even i-net doorgespit. Ik vergeet het alleen in de voeding te doen.Maar ja, pap spuugt hij ook uit, en dat is dus niet dun. Nu het spugen een naam heeft ben ik er ook meer mee bezig merk ik. Zie ik ook dat hij er soms echt last van heeft.
Grotere slabbers...heel slim. Dus zo onalert ben je niet. Niet jezelf zo kleinerenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Moonah het volgende:
Ah, ja Teige(r?)tje!
Ik ben niet zo'n Poohfan, dus had de link niet gelegd!
Weet je, ik voel me nu een beetje zo'n onalerte moeder.Dat ik nu pas zie dat Thies er soms best last van heeft. Weet wel dat dat niet hoeft, maar toch.
En medicijnen, daar heb ik het gisteren met J over gehad. Zo lang het niet echt nodig is liever niet. We proberen nu eerst met Nutriton (kan dat eigenlijk ook door de thee/sap? Want dat komt er ook uit), een kwartier recht blijven zitten na het eten (hoewel het er soms ook anderhalf uur na het eten nog uitkomt). Plus we gaan maandag weer naar de osteopaat. Maar tnx.
Oh, en je bedoelt Bepanthen voor plekken op de huid? Die heb ik nog niet ontdekt (onalerte moeder he), ik heb wél grotere slabbers gekocht!
Ja, zal eens vragen van zijn maagje. Maar hij had zelf ontdekt dat er verderop iets niet helemaal 'vrij' zit (bij de overgang naar de dunne darm geloof ik, en dat zou dan weer spanning geven waardoor het 'verlate' spugen verklaard kan worden).quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef chacama het volgende:
Vraag aan je osteopaat ook eens hoe Thies zijn maagje staat. Bij Maud is het een beetje gedraaid waardoor de voeding ook makkelijk terugvloeit. Als dat bij Thies ook zo is, dan zou ie daar ook een beetje kunnen manipuleren. Scheelt best veel hier.
Klopt. Als je het zo bekijkt, herken ik absoluut. Ken nog een gevalletje te weinig voeding binnen krijgen, omdat de speen te klein was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, zal eens vragen van zijn maagje. Maar hij had zelf ontdekt dat er verderop iets niet helemaal 'vrij' zit (bij de overgang naar de dunne darm geloof ik, en dat zou dan weer spanning geven waardoor het 'verlate' spugen verklaard kan worden).
Oh, en ik kleineer mezelf niet hoor. Maar jij (en andere moeders) zouden vást hetzelfde voelen, toch? Het voelt gewoon lullig als je kind ergens last van heeft en je had dat niet zo in de gaten.
Oh ja, dat is waar!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:25 schreef chacama het volgende:
[..]
Klopt. Als je het zo bekijkt, herken ik absoluut. Ken nog een gevalletje te weinig voeding binnen krijgen, omdat de speen te klein was.
Nee, hij trok soms wel eens een zuur gezicht als het melk was die er al wat langer in zat, maar meestal kwam het er 'gewoon' uit.En toen we hem eens een antibioticakuur moesten geven was dat veel vervelender voor hem dan al zijn gekots.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Libel het volgende:
Wat is er nu vervelend aan het wegnemen van de pijn?
Of had hij er geen pijn van?
Nog niet echt. Maar zoveel vast voedsel krijgt ze nog niet vanwege de (koemelk-)allergie. Heb nu wel brood gekocht. Dat krijgt ze morgen voor het eerst. Heb er helemaal zin in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef Libel het volgende:
Vervelend hè, die reflux. Als ik je zo hoor, denk ik idd ook dat het mss wel beter is om over te gaan op zantac. Overleg het idd met je HA.
Veel succes ermee!
Heb je trouwens niet de indruk dat het beter is met vast voedsel?
Storm gaat zo hard met alles, die is ook al heel snel 1quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef Sugar het volgende:
Snap ik heel goed, Moonah. Ik had toen met Maria's dysplasie ook een gek gevoel dat ik dat niet geweten had, als moeder.
Ezra, bijna dreumes! Ik zal je hier missen, Belana. Net als ik Cattie mis! Verdikkie, ik kom snel achter jullie aan, hoor.
Storm heeft een voorbeeld genomen aan Fons en kan sinds een paar dagen ook klappen. En dat is zooooo lief.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |