abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2007 @ 19:11:14 #201
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_51334253
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef owlet het volgende:
Wow he, wat goed van Mikael. Ronja is heerlijk langzaam met alles, dat scheelt nog een hoop opletten
Ronja gaat straks vast alles tegelijk doen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_51334509
ssssttt... zeg het maar niet te hard, ik hoop dat ze in ieder geval tot na de vakantie nog even niet zo'n drang tot ontdekken en bewegen heeft
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:24:55 #203
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51334741
Jammer dat Thies reflux heeft, maar wel fijn dat je weet wat het is. Wat klinkt ie zo mooi als modelkind.

Wat stoer Mika
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51335219
dat lijkt me zo leuk als ze gaan kruipen enzo !

terug van CB. Prikken gingen erin als koek, Floorligt te slapen, maar Pien is klaarwakker en huilt...
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:59:31 #205
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51340627
Vivi, mijn schoonzus werkt met doof stomme kinderen en gaat mij leren hoe ik Anna gebaren kan leren. Ken jij sites waar ik meer info kan vinden? Wanneer kan ik ermee beginnen?

Vandaag bij AH was een kinderfotograaf. Voor 2,50 een kiekje van je kind en kans op 50 euro boodschappen. Zegt ze: leg haar even op haar buik, dan kan ze omhoog kijken. Ik zeg: je weet dat ze pas 6 weken is? Maar mijn meisje deed het! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Die 50 euro zijn - natuurlijk - van mij. *trotse mama-modus even uit*
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51342021
Mika, wat goed

En zo knap dat Storm nu al loopt

Moonah, ik hoop dat Thies niet al te veel last van de reflux zal hebben en er snel overheen groeit.

Fijn dat de flensjes het prikken goed doorstaan hebben

Lis ging zomaar uit zichzelf zitten vandaag Sinds 2 dagen schuift ze vooruit op haar buik en gelijk dit er achteraan
Gelijk haar ledikantje ook maar lager gezet. En ze krijgt er ook nog een tandje bij. Het gaat te hard
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:35:26 #207
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_51342259
Snoopy wat goed van Lis! Heeft ze niet zoveel last van haar tandje?

Lotte sloeg een slaapje over, maar na de 8 uur fles lag ze ook meteen in bed. Normaal pas rodn 2130. Hoop dat ze zich morgen niet te vroeg meld, ach ik moet werken. Zoekt mijn lief maar uit!
pi_51342420
Nee, ik heb een raar kind. Ze lijkt nooit ergens last van te hebben.Ik denk dat ik het Oei ik Groei boek maar in de verkoop doe. Ze maakt wel sprongen in haar ontwikkeling natuurlijk maar ze blijft qua humeur of slapen altijd dezelfde Lis
pi_51342526
Goed zo Mika

Juliet kruipt ook nog niet. Ze gaat op handen en knieen zitten, wiebelt heen en weer, probeert haar knieen naar voren te verplaatsen en valt plat op haar gezicht Iets doet me vermoeden dat ze liever blijft tijgeren
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:41:09 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51342534
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef Memmel het volgende:
Vivi, mijn schoonzus werkt met doof stomme kinderen en gaat mij leren hoe ik Anna gebaren kan leren. Ken jij sites waar ik meer info kan vinden? Wanneer kan ik ermee beginnen?

Vandaag bij AH was een kinderfotograaf. Voor 2,50 een kiekje van je kind en kans op 50 euro boodschappen. Zegt ze: leg haar even op haar buik, dan kan ze omhoog kijken. Ik zeg: je weet dat ze pas 6 weken is? Maar mijn meisje deed het! Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Die 50 euro zijn - natuurlijk - van mij. *trotse mama-modus even uit*
Oh, ik bedoel niet echt gebarentaal hoor, maar babygebaren, da's wat anders
Ik heb er een leuk boekje over en en staat hier ook een topic, ik zal even zoeken, moment
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:44:38 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51342706
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf dinsdag 10 juli 2007 @ 22:56:07 #212
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_51343196
Frummel begint ook de wereld steeds meer te ontdekken .
Ik leg haar op de grond op een speelkleed omdat ik haar vaak uit de spijlen van de box moet plukken . En nu is zelfs het megaspeel kleed te klein hihi
En alles is mega interessant natuurlijk en alles moet geproefd worden zoals de tassen en de tafel . En trots dat ze is als ze ergens is beland. Kruipen doet ze nog niet maar ze schuifelt wat heen en weer
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:27:18 #213
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_51350564
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, ik bedoel niet echt gebarentaal hoor, maar babygebaren, da's wat anders
Ja bedoel ik ook. Ik ga eens even lezen hoe of wat!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_51350591
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 08:27 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ja bedoel ik ook. Ik ga eens even lezen hoe of wat!
En babygebaren is soms heel makkelijk maar soms Als ik bijvoorbeeld Mikael het gebaar geef van een schone luier of dat ie moet gaan slapen, dan doet hij het gebaar van de hond Slimmerik
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51351061
haha menicole.

memmel het boek wat vivi gelinkt had heb ik ook en het is een echt geweldig boek staan ook gebaren in.

hier even een vraagje hoe kun je er naar toe werken om 1 of 2 keer te slapen? want nu ligt ze na 1,5 uur/2 uur weer in bed maar nu word ze dus midden in de nacht wakker en wil dan de eerste 2 uur niet slapen en vooral te geen spelen.
mama van 3 kids!
pi_51351553
Popples hier gaat Kaith om een uur of elf voor een klein dutje (lees 1 uurtje/half uurtje) naar bed en dan eten we een boterham en dan spelen we eventjes of gaan naar buiten of iets dergelijks en daarna gaat ze om half drie naar bed tot half vijf ongeveer en dan blijft ze wakker tot 19.15 - 19.45 max. en dan een fles en tot morgen weer. En dan is ze tussendoor ook echt vrolijk en niet moe ofzo. MIsschien moet je Renske even aan de gang houden en dan proberen om de tijden wat te rekken zeg maar? Klinkt dit logisch?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51351597
Mika ik vind het helemaal stoer staan hoor!!!
pi_51351885
mibos weet je wat het is dan begint ze vervelend te worden en dan begint te schreeuwen en door de ogen te wrijven. vannacht heeft ze goed geslapen maar ze heeft eergisteren om van half drie tot half vijf gespeeld. wat was ik kapot want de dag ervoor precies het zelfde en dan om zeven uur wakker worden 's morgens. ik weet ik mag niet klagen want ze heeft tot nu toe altijd goed door geslapen. maar ze zal er ooit toch moet aangeloven dat ze 1 of 2 keer slaapt.
mama van 3 kids!
pi_51352028
Geen idee hoe dat werkt, Popples. Begrijp ik het goed dat je haar overdag langer op wil houden, zodat ze 's nachts slaapt ? Of slaapt ze overdag teveel ?

Misschien heeft ze het allemaal nog wel nodig..en moet je er later beginnen met het 1 of 2 keer slapen.
pi_51352140
KP Renske is overdag veel aan het slapen en in de nacht aan het spelen. Popples is dus dag en nacht wakker even snel gezegd.

Gewoon even door laten schreeuwen althans hier heb ik daar niet zo'n moeite mee persoonlijk. En hier werkt het goed als we als ze moe wordt eventjes een rondje wandelen of lekker samen op de grond spelen. Of gewoon lekker bij mama op schoot zitten. Maar naar buiten werkt het beste of even boodschappen doen met de auto. Het is even doorbijten maar dan heb je wel je nachtrust terug hoop ik voor je...
pi_51352616
nou het gaa me niet zo zeer dat ik wakker bent maar in een keer is ze van haar ritme af.

kp ze slaapt als ze rond half acht wakker is ligt ze er rond half tien er weer in en dat elke keer. ze is dan moe maar 's nachts gaat ze spelen en dat is eigenlijk niet de bedoeling want dat heeft ze nog nooit gedaan.

mibos ze slaapt gewoon in de maxicosi en waar het maar kan. ik kan haar ook op de schoot houden maar dan gaat ze zitten wurmen om mijn schoot en schreeuwen enz. als ik ga spelen of wat dan ook valt ze gewoon in slaap.

ach misschien heb ik gewoon een luxe probleem.
mama van 3 kids!
pi_51352795
Je hebt gewoon een lekker slaapkoppie... Ja dan weet ik het ook niet zo goed. In de nacht er geen aandacht aangeven helpt dat? Of doe je dat ook al? Lastig hoor als ze van de dag een nacht maken en andersom.
pi_51352995
Oh zo. Ik weet van mijn moeder dat ik dat ook een periode had. Mijn moeder heeft (na vele pogingen) met mij " afgesproken " of aangeleerd (ik zal het haar eens vragen) dat ik mocht spelen, maar alleen op mijn kamer. Ik viel dan zelf weer in slaap. In eerste instantie niet in bed, maar later kroop ik zelf weer mijn bed in.

Ik was geen baby uiteraard,maar misschien is even laten gaan een optie ? Misschien valt ze uit zichzelf weer in slaap 's nachts. Maar, ik denk eigenlijk, dat je dit soort dingen al gedaan hebt.
Maar goed, *KP geeft virtuele aanmoediging* veel succes !
pi_51353861
thanks kp
ze is ook een slaapkoppie maar ik dacht misschien komt het omdat ze teveel overdag slaapt.

mibos ze gooit haar tut eruit en dan spelen en erna huilen dus ik doe dan de tut erin en loop weg.
zo een aantal keer. vannacht is het goed gegaan maar wie weet strak weer niet. ze deed het in een keer dacht eerst een sprongetje ofzo maar dat zal wel niet.
fijn dat jullie mee denken.
mama van 3 kids!
pi_51354299
Mika!! super jongen!! En wat ik ook zo grappig vind Menicole, jij bent helemaal enthousiast, en hij kijkt echt zo van: uh boeiend mama!!

Hoe hebben je meiden de prikken doorstaan KP, zijn ze er nog ziek van geworden?

Memmel, ga je die mooie foto's straks wel ff showen in het kinderfototopic?
Ben wel benieuwd!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51354429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mika!! super jongen!! En wat ik ook zo grappig vind Menicole, jij bent helemaal enthousiast, en hij kijkt echt zo van: uh boeiend mama!!
De eerste keer dat ie ging staan was hij ook helemaal blij. Maar toen ik dit filmde was ie al wel 30 keer gaan staan en gaan zitten. Voor hem was het spannende er al snel weer af Heb een beetje een droogkloot wat dat soort dingen betrefd Voor hem is alles al de normaalste zaak van de wereld
Liefde
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:06:37 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51355940
Slapen is nog heel lang bij kindjes 2x op een dag. Korte ochtend slaap en een lange middag. Ochtend in het begin (als ze rond 7 uur wakker zijn) van 9(half 10) tot 10 (half 11) en middag van half 1 (1 uur) tot 3 uur (half 4). Dan kunnen vervolgens rond 7 uur naar bed en slapen dan met (of zonder) avond en nachtvoeding door tot de volgende ochtend. Uiteraard zullen er momenten zijn dat ze wakkerder zijn of eerder wakker worden, maar dit is een ritme dat kindjes snel oppikken. Aldus het CB en de richtlijn kdv hier op het eiland.

Maud volgt dit ritme al heel lang. In het begin was het meer 2 uur op 2 uur slapen, maar toen ze een maand of 2 was zat ze al snel in dit ritme. En dat is erg prettig. Vanochtend ook stipt om 7 uur wakker en om 9 uur er weer terug in. Half elf fruithap en straks krijgt ze d'r fles en kan ze lekker naar bed.

Als ze aan het eind van de middag weer moe wordt mag ze ook nog voor drie kwartier naar bed, maar niet langer. Meestal wil ze dat zelf ook niet.

KP hopelijk hebben de flensje niet te veel last van de prikken.
pi_51358356
Volgende week woensdag komt de kinderfysio hier. Morgen moet ik met Mikael goeie loopschoentjes halen om hem zo veel mogelijk te stimuleren. Ze wil dan kijken hoe ie zich in een week ontwikkeld want zij dnekt dat het wel goed gaat komen omdat ie nu in een keer het staan door heeft Maar wel nog zijn voetjes zo raar neer zet. Dus misschien dat met schoentjes dat ie dan niet op de enkeltjes gaat staan. We zullen zien.
Liefde
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:32:08 #229
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51358428
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef MeNicole het volgende:
Volgende week woensdag komt de kinderfysio hier. Morgen moet ik met Mikael goeie loopschoentjes halen om hem zo veel mogelijk te stimuleren. Ze wil dan kijken hoe ie zich in een week ontwikkeld want zij dnekt dat het wel goed gaat komen omdat ie nu in een keer het staan door heeft Maar wel nog zijn voetjes zo raar neer zet. Dus misschien dat met schoentjes dat ie dan niet op de enkeltjes gaat staan. We zullen zien.
wat goed dat ze langskomt. ik moest elke keer drie kwartier rijden. had het er wel voor over.
pi_51358464
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef chacama het volgende:

[..]

wat goed dat ze langskomt. ik moest elke keer drie kwartier rijden. had het er wel voor over.
Ja ze hebben hier tot de leeftijd van 1,5 jaar dat ze aan huis komen zodat kinderen in hun eigen omgeving behandeld kunnen worden. Ik vind dat ook wel lekker hoor
Liefde
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:34:52 #231
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51358519
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja ze hebben hier tot de leeftijd van 1,5 jaar dat ze aan huis komen zodat kinderen in hun eigen omgeving behandeld kunnen worden. Ik vind dat ook wel lekker hoor
Dat is echt goed. Dan zijn de kinderen ook veel spontaner. Zou hier denk ik geen optie zijn. Zeeland is daar toch te veel een uithoek voor.....vrees ik.
pi_51363610
Gistermiddag leken ze weinig last vd prikjes te hebben. Pien heeft heeeeeeeel veel geslapen en Floor werd 3 uur na de prik gillend wakker en heeft de rest vd avond bij mij geslapen. Zodra ze wakker werd ( even weggelegd, want ik moest plassen ) ging ze weer gillen. Na de voeding van 23.00 gingen ze heerlijk slapen om vanochtend om 05.30 weer wakker te worden.

Vandaag nog een beetje suffig en dorstig, maar verder ok.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:22:58 #233
19529 Fendy
True Spirit
pi_51368256
Hmz, Jayden is voor het eerst ziekjes...

Heeft zijn middagflesje niet binnengehouden en alles wat er nu ingaat komt er zo ongeveer ook weer uit. Op het dagverblijf hebben ze er wel wat water ingekregen...

Hij spuugt vooral gal nu, dus hij is wel helemaal leeg denk ik. Kan het met tandjes te maken hebben?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:28:59 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51368424
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef Fendy het volgende:
Hmz, Jayden is voor het eerst ziekjes...

Heeft zijn middagflesje niet binnengehouden en alles wat er nu ingaat komt er zo ongeveer ook weer uit. Op het dagverblijf hebben ze er wel wat water ingekregen...

Hij spuugt vooral gal nu, dus hij is wel helemaal leeg denk ik. Kan het met tandjes te maken hebben?
Spugen heeft volgens mij niets met tandjes te maken. Denk eerder aan een virus. Hou het goed in de gaten. Als ie ook nog diaree krijgt, kan het hard gaan.

Beterschap in elk geval.
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:34:28 #235
19529 Fendy
True Spirit
pi_51368600
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:28 schreef chacama het volgende:

[..]

Spugen heeft volgens mij niets met tandjes te maken. Denk eerder aan een virus. Hou het goed in de gaten. Als ie ook nog diaree krijgt, kan het hard gaan.

Beterschap in elk geval.
Ja, ik hou het scherp in de gaten, er kwam 5 minuten geleden weer een beetje slijm + gal uit, straks voorzichtig even wat voeding proberen, moet toch wat in enzo...

Op het kdv zeiden ze ook al dat er wel wat heerst enzo, waren al meer kindjes ziek geworden in zijn groep.
En thanks
Je hebt gelijk Fen.
pi_51368729
Fons zit ook met een buikgriep. 39,2 koorts deze morgen en kotsen zodra hij iets anders eet dan melk...
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:45:30 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51368978
Aggos wat sneu...
Zo zielig, die kleintjes zo ziek...
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:02:27 #238
19529 Fendy
True Spirit
pi_51369666
Jay net getemperatuurd, 36,2 dus die zit nu lekker warm in een dekentje tegen papa aan.
Probeerde net nog even te spugen maar ik denk dat hij nu echt leeg is, wat een putlucht trouwens tijdens het kokhalzen...pfff.
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:21:44 #239
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51372651
Zieke kindjes zijn zo zielig!
Andachtsvitaminen zijn ook goed, Fendy! Houd hem maar lekker bij jullie en laat hem maar goed drinken. Geen suikers, dat kan hij nu denk' niet hebben.

Fons: zelfde verhaal.
Beterschap beiden

Suzanna, hoe is het met Julia?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:23:53 #240
19529 Fendy
True Spirit
pi_51372756
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zieke kindjes zijn zo zielig!
Andachtsvitaminen zijn ook goed, Fendy! Houd hem maar lekker bij jullie en laat hem maar goed drinken. Geen suikers, dat kan hij nu denk' niet hebben.

Fons: zelfde verhaal.
Beterschap beiden

Suzanna, hoe is het met Julia?
Thanks!
Hij ligt nu lekker warm te slapen, ga over een uurtje wat nutrilon proberen, hij moet toch iets binnenkrijgen enzo...als het er weer meteen uitkomt sta ik morgenvroeg met hem bij de huisarts. Better safe than sorry enzo....
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:29:22 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51372982
Zou ik zeker doen. En ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben. En zonder betweterig te willen zijn.... controleer zijn temp regelmatig (gewoon even zijn halsje voelen), want van koud naar heel warm is ook goed mogelijk bij die kleintjes. Ondertemp en koorts kunnen elkaar snel afwisselen.

Fons ook beterschap. Hopelijk helpen de aandachtvitamines.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:37:58 #242
19529 Fendy
True Spirit
pi_51373305
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef chacama het volgende:
Zou ik zeker doen. En ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben. En zonder betweterig te willen zijn.... controleer zijn temp regelmatig (gewoon even zijn halsje voelen), want van koud naar heel warm is ook goed mogelijk bij die kleintjes. Ondertemp en koorts kunnen elkaar snel afwisselen.

Fons ook beterschap. Hopelijk helpen de aandachtvitamines.
Is niet betweterig hoor Dat zou het pas zijn als ik om de 10 minuten voel en jij vindt dat ik het om de 8 minuten moet doen zeg maar

Dit is gewoon advies, waarvoor dank. Overigens voel ik elk kwartier even aan hem, hij ligt binnen handbereik.
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:38:46 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_51373326
voor de zieke kindjes hier

Ezra was vandaag bij het CB met oma, met bijna een jaar oud is ie nu 9800 gram en 77 cm, een gestage groeier werd ie genoemd
en prikjes moest ie en daar is ie niet lekker van. net toch maar een paracetamolletje gegeven. nou was ie toch al flink verkouden aan het worden net als zijn broer. ook ziekig hier dus, maar gelukkig niet heel erg.
stormy waters...
sailin'
pi_51373442
Beterschap voor alle ziekies
pi_51374391
zieke kindjes

wat doen jullie met jullie babies tijdens huil/mopper/klaag/steun/zucht/kreun/honger/slaap/krijs uur/uren ? Laat je ze even liggen, houd je ze vast ??? Weet dat het erbij hoort, dag verwerken etc, maar helpt het ze om ze ff te huilen of is troosten een hulpmiddel ? Verwerktechnisch gezien
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:13:45 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51374641
Beterschap voor Jay, Fons en Ezra.

KP, ik denk niet dat huilen nodig is om de dag te kunnen verwerken, dus dat je de flensjes misschien beter maar gewoon kunt proberen te troosten. Rot als ze zichzelf zo in de weg zitten, he? Sterkte.
Ik moet als ik jouw posts lees of er zelf op reageer steeds denken aan wat mijn neefje ooit tegen mijn opa zei: "nieuwe goenen (schoenen), opa? Mooi! En nog wel tlee!!!"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:38:41 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_51375622
mmmm,ok. Ze gillen het echt uit.

Smirre, Smirre hoe deed jij dat met je twins ??? JOEHOE Smirre * KP calling Smirre,over *
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_51375680
Manny = KP (vermoeiend met z'n 2- en op FOK!) zucht..............
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:44:28 #249
19529 Fendy
True Spirit
pi_51375855
hehe...Jay houdt kleine slokjes water gelukkig binnen, da's mooi. Gaat echt met 30 ml per keer, maar als ie maar wat binnenkrijgt.

Hoe lang duurt gemiddeld zo'n virusje? Vooropgesteld dat het dat is dan enzo...
Je hebt gelijk Fen.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:49:03 #250
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51376036
Fendy het is dus nog niet gelukt om hem wat Nutrilon binnen te laten houden? Milo was een paar weken geleden ook ziek met koorts (38.6) en spuugde ook hele flessen eruit. Het heeft 3 dagen geduurd voordat hij weer een beetje opknapte, maar we kregen er wel ca. 500 cc Nutrilon per dag in. Hopelijk dat Jay toch nog wat te eten binnenkrijgt vandaag en dat hij zich morgen al wat beter voelt.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')