Ronja gaat straks vast alles tegelijk doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:24 schreef owlet het volgende:
Wow he, wat goed van Mikael. Ronja is heerlijk langzaam met alles, dat scheelt nog een hoop opletten
Oh, ik bedoel niet echt gebarentaal hoor, maar babygebaren, da's wat andersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:59 schreef Memmel het volgende:
Vivi, mijn schoonzus werkt met doof stomme kinderen en gaat mij leren hoe ik Anna gebaren kan leren. Ken jij sites waar ik meer info kan vinden? Wanneer kan ik ermee beginnen?
Vandaag bij AH was een kinderfotograaf. Voor 2,50 een kiekje van je kind en kans op 50 euro boodschappen. Zegt ze: leg haar even op haar buik, dan kan ze omhoog kijken. Ik zeg: je weet dat ze pas 6 weken is? Maar mijn meisje deed het!Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Die 50 euro zijn - natuurlijk - van mij.
*trotse mama-modus even uit*
Ja bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet echt gebarentaal hoor, maar babygebaren, da's wat anders![]()
En babygebaren is soms heel makkelijk maar somsquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:27 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook.Ik ga eens even lezen hoe of wat!
De eerste keer dat ie ging staan was hij ook helemaal blij. Maar toen ik dit filmde was ie al wel 30 keer gaan staan en gaan zitten. Voor hem was het spannende er al snel weer afquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mika!! super jongen!! En wat ik ook zo grappig vind Menicole, jij bent helemaal enthousiast, en hij kijkt echt zo van: uh boeiend mama!!
wat goed dat ze langskomt. ik moest elke keer drie kwartier rijden. had het er wel voor over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:29 schreef MeNicole het volgende:
Volgende week woensdag komt de kinderfysio hier. Morgen moet ik met Mikael goeie loopschoentjes halen om hem zo veel mogelijk te stimuleren. Ze wil dan kijken hoe ie zich in een week ontwikkeld want zij dnekt dat het wel goed gaat komen omdat ie nu in een keer het staan door heeftMaar wel nog zijn voetjes zo raar neer zet. Dus misschien dat met schoentjes dat ie dan niet op de enkeltjes gaat staan. We zullen zien.
Ja ze hebben hier tot de leeftijd van 1,5 jaar dat ze aan huis komen zodat kinderen in hun eigen omgeving behandeld kunnen worden. Ik vind dat ook wel lekker hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef chacama het volgende:
[..]
wat goed dat ze langskomt. ik moest elke keer drie kwartier rijden. had het er wel voor over.
Dat is echt goed. Dan zijn de kinderen ook veel spontaner. Zou hier denk ik geen optie zijn. Zeeland is daar toch te veel een uithoek voor.....vrees ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ze hebben hier tot de leeftijd van 1,5 jaar dat ze aan huis komen zodat kinderen in hun eigen omgeving behandeld kunnen worden. Ik vind dat ook wel lekker hoor![]()
Spugen heeft volgens mij niets met tandjes te maken. Denk eerder aan een virus. Hou het goed in de gaten. Als ie ook nog diaree krijgt, kan het hard gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:22 schreef Fendy het volgende:
Hmz, Jayden is voor het eerst ziekjes...
Heeft zijn middagflesje niet binnengehouden en alles wat er nu ingaat komt er zo ongeveer ook weer uit. Op het dagverblijf hebben ze er wel wat water ingekregen...
Hij spuugt vooral gal nu, dus hij is wel helemaal leeg denk ik. Kan het met tandjes te maken hebben?
Ja, ik hou het scherp in de gaten, er kwam 5 minuten geleden weer een beetje slijm + gal uit, straks voorzichtig even wat voeding proberen, moet toch wat in enzo...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:28 schreef chacama het volgende:
[..]
Spugen heeft volgens mij niets met tandjes te maken. Denk eerder aan een virus. Hou het goed in de gaten. Als ie ook nog diaree krijgt, kan het hard gaan.
Beterschap in elk geval.
Thanks!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zieke kindjes zijn zo zielig!
Andachtsvitaminen zijn ook goed, Fendy! Houd hem maar lekker bij jullie en laat hem maar goed drinken. Geen suikers, dat kan hij nu denk' niet hebben.
Fons: zelfde verhaal.Beterschap beiden
Suzanna, hoe is het met Julia?
Is niet betweterig hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef chacama het volgende:
Zou ik zeker doen. En ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben. En zonder betweterig te willen zijn.... controleer zijn temp regelmatig (gewoon even zijn halsje voelen), want van koud naar heel warm is ook goed mogelijk bij die kleintjes. Ondertemp en koorts kunnen elkaar snel afwisselen.
Fons ook beterschap. Hopelijk helpen de aandachtvitamines.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |