abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51376188
Bij Fons is het precies al over, geen koorts meer. Morgen maar weer iets meer geven dan alleen melk.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:32 #252
19529 Fendy
True Spirit
pi_51376462
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fendy het is dus nog niet gelukt om hem wat Nutrilon binnen te laten houden? Milo was een paar weken geleden ook ziek met koorts (38.6) en spuugde ook hele flessen eruit. Het heeft 3 dagen geduurd voordat hij weer een beetje opknapte, maar we kregen er wel ca. 500 cc Nutrilon per dag in. Hopelijk dat Jay toch nog wat te eten binnenkrijgt vandaag en dat hij zich morgen al wat beter voelt.
Nog niet geprobeerd eigenlijk, omdat ie nog zo veel kokhalstdttde leek het beter om zijn maagje nog even rust te gunnen.
Strakjes nog even proberen...eerst nog een beetje water met succes binnehouden, dan voel ik me er ook ietsje zekerder over...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_51376912
ach gossie, arme Jayden! beterschap met hem!

En hoe is het met Ezra?

En de twins???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51377454
moppermoppermopper hier
pi_51377535
Misschien toch door de prikjes KP? Moeilijk hoor, lekker troosten is toch het fijnste denk ik.
Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51378629
dit gaat niet motiverend werken ben ik bang... maar dan ben je voorbereid
Meike heeft steeds een week lang last van prikjes

(niet doodziek, maar wel duidelijk minder vrolijk en meer mopperen)

Maar dat gaat bij de tweeling natuurlijk niet zo hoor, die zijn na vanaaf weer helemaal de oude!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51378832
Beterschap voor de zieke kindjes.

KP succes met je meiden. Hier ook altijd flink gemopper na de prikken.
En dan heb jij er 2. Ik hoop dat ze zo lekker gaan slapen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:17:46 #258
19529 Fendy
True Spirit
pi_51384844
Kleine update:

Jayden gister over de avond steeds wat water gegeven en rond 11 uur wat nutrilon, steeds met stapjes van 30-40 ml. Vannacht rond 2 uur nog 60 ml en om 4 uur nog eens.
Om 6 uur had ie weer honger dus weer wat klaargemaakt, begon goed, maar toen plots kwam alles er weer uit met een mooie golf.

Heeft daarna geen braakneigeingen meer gehad en was meteen heel vrolijk en speels. Zo maar even zien hoe hij zich voelt, even temperaturen en kijken of hij iets lust...Hopelijk hebben we het ergste nu gehad.

Arm ventje...
Je hebt gelijk Fen.
pi_51385463
aaah jayden, hoop inderdaad dat het ergste voorbij is. Beterschap

Na een avond vol gemopper zijn ze rond 23.30 gaan slapen..tot 7 uur ! Ze liggen er net weer in. Heerlijk naar elkaar aan het kijken. Benen en armen zwaaien/maaien door de lucht, zo liefffffffff
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 09:18:38 #260
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_51385604
Gelukkig gaat het ietsje beter van Jayden. Als hij in ieder geval weer vrolijk en speels is, is dat een heel goed teken. Hopelijk houdt hij de rest van zijn voedingen wel binnen vandaag.

En de flensjes hebben ook hun weggetje weer gevonden lees ik.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:20:56 #261
19529 Fendy
True Spirit
pi_51385651
Jay is nu ook volop actief. Heeft wel nog de hik en slikt veel enzo, maar hij is erg vrolijk en beweeglijk. Lijkt me zeker een goed teken .

Flensjes ja, daar zou ik best trek in hebben

Met basterdsuiker.
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:21:58 #262
24188 Belana
kloon van belana
pi_51385670
nou, fons weer wat beter, jayden weer beetje gegeten, pien en floor (toch? nou twijfel ik ineens) lijken ook weer wat meer tevreden. mooi mooi mooi.
Ezra heeft ook wat last van de prik van gisteren, snel moe voornamelijk en een mopperkont maar dat is ie toch wat meer de laatste tijd. ik geloof dat ie graag zou gaan lopen ofzo, dat ie een beetje frusti is ach hij is ook heel lief evengoed

[ Bericht 2% gewijzigd door Belana op 12-07-2007 09:27:09 ]
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:22:35 #263
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_51385680
Belaan is het alweer 12 juli!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_51385715
Mikael gaat in een keer super snel hier. Kon ie eergister pas vanuit zichzelf gaan staan, nu stapt ie al een vanaf de tafel naar de bank. en dan moet ie toch echt de tafel even loslaten Hij valt nog wel heel vaak maar hij geeft gewoon niet op.

Belane nog 1 dagje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51385779
Ja hoor, Pien en Floor.

Mikael aan de wandel....oh oh. Dat wordt druk, MeNicole !
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:28:31 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_51385799
ja, voor mijn gevoel is het vandaag een jaar geleden, omdat het toen donderdag was
dacht dat het me dit keer niet zo veel zou doen, maar ik ben best emo eronder, nou speelt pms ook mee heur
stormy waters...
sailin'
pi_51385869
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:27 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja hoor, Pien en Floor.

Mikael aan de wandel....oh oh. Dat wordt druk, MeNicole !
Word druk Was er al druk mee Maar het is zo makkelijk Het is heel raar maar sinds ie in de box en in bed kon staan was ie veel vrolijker dan eerst. Nu ie ook aan de tafel gaat staan is ie helemaal "losgeslagen" hij lacht en schreeuwt (van plezier) en doet helemaal gek. Hij is zijn frustratie van het niet kunnen gaan staan helemaal kwijt
Liefde
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:33:31 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_51385910
fijn MeNicole lekker ventje heb je
stormy waters...
sailin'
pi_51385961
Er is alleen 1 nadeel. Tis een echte jongen en nu moet ie ook meteen overal op klimmen. Op de rand van de box, op de onderste rand van de tafel, poging op de bank (haald ie nooit ) Op de loopauto op zijn stoel. Brokkenpiloot.
Liefde
pi_51386191
We zijn eruit hier hoor! Kaith schuift op haar kont door de kamer en niets kruipen. Je zet voor de salontafel en ze eindigt bij de eettafel aan de andere kant van de kamer. Geen gezicht maar het werkt voor haar.

Zieke kindjes gauw beter worden hoor!

Ik vind het vreemd dat we niets van Suus horen over Julia. Ze was natuurlijk weer aan het kwakkelen dus ik moet zeggen dat ik er niet zo gerust op ben.

MeNicole troost je hier een meis en die kan nog niet staan maar wil wel overal op en dan driftig worden...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51386264
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:45 schreef Mibos het volgende:
We zijn eruit hier hoor! Kaith schuift op haar kont door de kamer en niets kruipen. Je zet voor de salontafel en ze eindigt bij de eettafel aan de andere kant van de kamer. Geen gezicht maar het werkt voor haar.
Jah nog een billenschuiver Is leuk gezicht he? In het begin moest ik er bij Mikael ook telkens om lachen
Liefde
pi_51386411
Het is echt komisch en lief en ze heeft een lol want ze kan voor een gedeelte komen waar ze wil. En ze is nu aan het vogelen om op te trekken. Ze zit aan de buitenkant van de box inmiddels en ze snapt alleen nog niet dat ze haar voeten plat neer moet zetten. Ze komt op de een of andere manier op haar knietjes en dan zakt ze weer terug. Ze heeft een sprongetje gehad lijkt het...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:54:36 #273
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51386429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
zieke kindjes

wat doen jullie met jullie babies tijdens huil/mopper/klaag/steun/zucht/kreun/honger/slaap/krijs uur/uren ? Laat je ze even liggen, houd je ze vast ??? Weet dat het erbij hoort, dag verwerken etc, maar helpt het ze om ze ff te huilen of is troosten een hulpmiddel ? Verwerktechnisch gezien
Je hebt er twee... dus draagdoek is lastig. Ik nam Kendahl dan vaak maar even mee met alles door het huis heen. En toen ik de doek nog niet had, was ik ouderwets gefrustreerd
Hihihi, nee dan ging ik in een rustige (baby)kamer zitten, licht gedimd en bv geven of een fluisterverhaal vertellen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51386472
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:54 schreef Mibos het volgende:
Het is echt komisch en lief en ze heeft een lol want ze kan voor een gedeelte komen waar ze wil. En ze is nu aan het vogelen om op te trekken. Ze zit aan de buitenkant van de box inmiddels en ze snapt alleen nog niet dat ze haar voeten plat neer moet zetten. Ze komt op de een of andere manier op haar knietjes en dan zakt ze weer terug. Ze heeft een sprongetje gehad lijkt het...
Mikael snaptje dat gaan staan ook niet. Die kwam telkens op zijn enkeltjes terecht en dan begon ie te schreeuwen omdat dat pijn deed. Nu gaat ie ook nog op zijn enkeltjes staan maar trekt ie zich snel door zodat ie op zijn voeten komt. Vanmiddag gaan we op advies van de kinderfysio goeie schoentjes voor hem kopen. Heb er helemaal zin in
Liefde
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:12:44 #275
108648 cattie
lieve moeder
pi_51386843
MeNicole, wat fijn dat het goed gaat met Mikael en het staan!

KP, ik heb Ive altijd getroost en dat soort situaties. Daar had hij ook behoefte aan.

Belana, de laatste dag dat Ezra een baby is... Morgen is het alweer een jaar geleden! Geniet vandaag van je laatste baby-dag. En sterkte met het emo-zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')