Ehrm..wat heeft dat nou weer met stoer te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Oh wat ben jij stoer...van achter je veilige toetsenbordje.![]()
Je moet altijd rekening houden met situaties die je niet verwacht. Een ongeluk is altijd het gevolg van twee partijen die niet goed (genoeg) opletten. Als je die fietser wel had aangereden komt dat van haar kant omdat zij niet goed uitkijkt voordat ze afslaat, maar net zo goed omdat jij niet goed inspeelt op onverwachte zaken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe krom is dit wel niet... Wie moet nou gvd voor wie uitkijken als de 1 zich niet aan verkeersregels houdt en de ander wel?![]()
Blablabla, hoe lul ik iets dat krom is weer recht a la 700MB.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef 700MB het volgende:
[..]
Je moet altijd rekening houden met situaties die je niet verwacht. Een ongeluk is altijd het gevolg van twee partijen die niet goed (genoeg) opletten. Als je die fietser wel had aangereden komt dat van haar kant omdat zij niet goed uitkijkt voordat ze afslaat, maar net zo goed omdat jij niet goed inspeelt op onverwachte zaken.
Het had namelijk ook best zo kunnen zijn dat ze door een spijker die op de weg ligt rijdt, een klapband krijgt en omvalt. Dan moet jij ook kunnen inspelen op die gebeurtenis. Voor jou zou het dus geen verschil moeten maken of ze ineens afslaat zonder hand uit te steken of dat ze door een ongelukkige gebeurtenis ten val komt voor je auto.
Wat zielig dat jij geen omgangsvormen hebt geleerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:15 schreef Spacehamster het volgende:
Na rechts door de bocht te zijn gegaan en niemand in de weg te hebben gezeten...hoor ik ineens een stem "Voortaan je hand uitsteken he!". Blijkt een eng boos kijkende ouwe skinhead in een auto te zijn met zijn vrouw die stug recht vooruit kijkt.
Ik antwoord verbaasd doch kalm: "Flikker op."
Wie steekt er tegenwoordig nog de hand uit? Alleen fossielen doen dat nog.
Alle andere mensen, of nou ja de meerderheid, kijkt gewoon goed uit en dan is dat rare gedoe helemaal niet nodig.
En wat voor manieren zijn dat om belerend te doen naar andere mensen?
Wat zielig voor die automobilist dat hij geen leven heeft.
Waar koop ik deze hersenimplant die mij de toekomstige acties van iemand die 2 of meer richtingen heeft om uit te gaan voorspelt ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Spacehamster het volgende:
Feit is dat hand uitsteken voor bijna alle gevallen volledig overbodig is.
Iedereen moet maar gewoon leren uitkijken in plaats van verwachten dat iedereen aldoor precies aankondigd wat te doen.
Voorgekauwd krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Spacehamster het volgende:
Die automobilist was gewoon een huilie dat ie moest kijken ipv info voorgekauwd krijgen.
anderhalve maand geleden, moeder en kind reden voor me op de fiets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:43 schreef spoorrails het volgende:
* had vanmorgen bijna moeder en kind op motor kap, mama steekt dr klauwen niet uit en kind dus ook niet...
steek jij je klauwtjes maar niet uit, niet huilen als je omver gereden en het overleefd he....
ja daar zit iets in, als je rechts gaat ben je in principe altijd veilig..quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Spacehamster het volgende:
Het gaat hier ook niet eens om wel of niet conformeren.
Feit is dat hand uitsteken voor bijna alle gevallen volledig overbodig is.
Iedereen moet maar gewoon leren uitkijken in plaats van verwachten dat iedereen aldoor precies aankondigd wat te doen.
Rechts door de bocht gaan is hardstikke veilig.
Die automobilist was gewoon een huilie dat ie moest kijken ipv info voorgekauwd krijgen.
[..]
ja onder het mom van ik steek mijn hand uit waarom zou ik kijken.. die heb ik ook eens op mijn motorkap gehad...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
anderhalve maand geleden, moeder en kind reden voor me op de fiets.
moeder schiet ineens zonder kijken en hand uitsteken naar links, voor een auto langs.
dochter lief erachter volgt het ontzéttend goede voorbeeld van moeders, en belandt ónder de auto.
moeder hysterisch gillen, kind onder de auto, fiets in de kreukels.
way to go, mom!
ze stak niet eens haar hand uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:20 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ja onder het mom van ik steek mijn hand uit waarom zou ik kijken.. die heb ik ook eens op mijn motorkap gehad...
ik las het verkeerd..quote:
Niet lui, gewoon een asociale remy.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ben je zo lui dat je niet eens je hand uit kan steken?
Zoveel moeite is dat toch niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat zielig dat jij geen omgangsvormen hebt geleerd.
Hand uitsteken op de fiets is daar gewoon een van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |