Och, Darwin had daar wel een redelijk uitgesproken mening over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Punt is dat je gewoon een onwaarschijnlijke loser bent als je omver gereden wordt omdat je te lam bent om je hand uit te steken.
Precies, daarom dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Rasing het volgende:
Misschien meende hij dat je rechtdoor ging, en moest hij dus tergend lang wachten. Ziet hij dan dat je, ondanks het feit dat je niet je hand uitstak, tóch rechtsaf gaat, dan heeft hij voor niets gewacht.
Voortaan dus je hand uitsteken!
Over de hedendaagse verkeersproblematiek? Boeiend, vertel meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, Darwin had daar wel een redelijk uitgesproken mening over.
Dat dus inderdaad...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Rasing het volgende:
Misschien meende hij dat je rechtdoor ging, en moest hij dus tergend lang wachten. Ziet hij dan dat je, ondanks het feit dat je niet je hand uitstak, tóch rechtsaf gaat, dan heeft hij voor niets gewacht.
Met de bocht naar rechts, altijd de stoep aan je rechterhand. Door wat zou TS dan overreden moeten worden, een stepje?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Punt is dat je gewoon een onwaarschijnlijke loser bent als je omver gereden wordt omdat je te lam bent om je hand uit te steken.
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef Rasing het volgende:
Een fietser die hem rechts in wil halenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Met de bocht naar rechts, altijd de stoep aan je rechterhand. Door wat zou TS dan overreden moeten worden, een stepje?.
[..]
Ja.
Pfffquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
je gaat even voorbij aan het feit dat je ten alle tijde je klauw dient uit te steken.
Kijk eens verder dan je neus lang is: een auto die die fietser ziet komen zal stoppen. Zonder reden, want die fietser slaat af. Het gaat hier niet om de fietser, het gaat a) om het principe en b) ook anderen in het verkeer respecteren!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef Yildiz het volgende:
Met de bocht naar rechts, altijd de stoep aan je rechterhand. Door wat zou TS dan overreden moeten worden, een stepje?.
Ja, goed hoor, maar TS wordt dus niet overreden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:38 schreef Rhodos het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is: een auto die die fietser ziet komen zal stoppen. Zonder reden, want die fietser slaat af. Het gaat hier niet om de fietser, het gaat a) om het principe en b) ook anderen in het verkeer respecteren!
Ik ben lui en stoer, want ik steek nooit mijn hand uit.quote:
Het laatste zinnetje van je sig doet toch anders vermoedenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ben lui en stoer, want ik steek nooit mijn hand uit.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:22 schreef MouseOver het volgende:
Richting aangeven is nu net een van de verkeersregels die wel nuttig is. Maar dat zie je pas in als je je rijbewijs hebt.
niks irritanter dan mensen die gewoon té lui zijn om zo'n kleine handeling te verrichten, waarmee een heleboel irritatie voorkomen kan worden.quote:
Teveel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:22 schreef CasB het volgende:
Gewoon netjes je hand uitsteken (als dat nodig is) is toch niet zoveel moeite?
Waarom doen zoveel mensen op een rotonde dat dan niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:22 schreef MouseOver het volgende:
Richting aangeven is nu net een van de verkeersregels die wel nuttig is. Maar dat zie je pas in als je je rijbewijs hebt.
Daar moet je zoveel doen dat je het volgens mij wel eens kan vergeten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom doen zoveel mensen op een rotonde dat dan niet?
luie krengen, dat zijn het.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom doen zoveel mensen op een rotonde dat dan niet?
ow he! wat knap zeg, dat je in eenmaal adolf daarin herkende. en je weet ook nog te vermelden dat het maar 4 dagen tot de capitulatie duurde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
...dan was jouw opa ofwel geen Nederlander, of heeft het niet geholpen ondanks 4 dagen gepruts, in ieder geval wordt het plaatsen van een foto van Hitler daardoor iig des te belachelijker.
Waarom zou ik al die andere mensen die ik toch niet ken een plezier willen doen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
kleine handeling, groot plezier voor de rest
Je stuurt naar rechts, je steekt je pink of ringvinger uit zodat je je richtingaangeverpalletje aantikt en klaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Daar moet je zoveel doen dat je het volgens mij wel eens kan vergeten.
misschien omdat je dan wat minder klootzakkerig overkomt (?), en anders kan je het ook nog uit eigenbelang (veiligheid) doen, dat laatste zal je ongetwijfeld meer aanspreken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:52 schreef 700MB het volgende:
[..]
Waarom zou ik al die andere mensen die ik toch niet ken een plezier willen doen?
Dat is verder niet interessant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef TeChNo2 het volgende:
misschien omdat je dan wat minder klootzakkerig overkomt (?)
Op mijn veiligheid heeft het verder geen invloed. Dat heeft het op de fiets niet, en in de auto ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef TeChNo2 het volgende:
en anders kan je het ook nog uit eigenbelang (veiligheid) doen, dat laatste zal je ongewtijfeld meer aanspreken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |