Daar zal het weer vast wel beter zijn, hoop ikquote:
veel plesier alvastquote:
Wat ze zeggen is van nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar zal het weer vast wel beter zijn, hoop ik
Dat is wel een goeie kutstreek danquote:
Ik geef je een 8.5quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef liiszle het volgende:
Tvp. IK WIL GVD EEN NUMMER
Je hebt me nummer alquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef liiszle het volgende:
Tvp. IK WIL GVD EEN NUMMER
jaquote:
Ik weet niet hoeveel ik dr heb gemist sorryquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Bravebart het volgende:
Hé klootviool, pleur er eens snel een nummer in
Mogguh btw![]()
kannikniet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef Bravebart het volgende:
Hé klootviool, pleur er eens snel een nummer in
Mogguh btw![]()
Kan ik nu niets meer aan doenquote:
Ik had het ook niet tegen jouquote:
Hoiquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
Ik was gister vergeten nummer te doenvandaar dat iedereen de tel kwijt is geloof ik
Hai
Ze noemt me BBquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef -Marlii- het volgende:
Moet je nog naar school dan BB?
Okequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze noemt me BB![]()
![]()
Nee, vrijdag nog een hertentamen en dan ben ik eeeeeindelijk klaar na 5 tentamenweken
quote:
Ja, 5 jaquote:
hoe lelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, 5 ja4 'normale' tentamenweken en 1 herkansingsweek
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:55 schreef ericajax het volgende:
o shit, is het al zo laat
Ik had zo in m'n 2e PWweek 7/9 onvoldoendesquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoe lelijkIk heb al moeite om in één toetsweek van 5 toetsen voldoendes te halen
(3/5 was onvoldoende)
Oepsquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoe lelijkIk heb al moeite om in één toetsweek van 5 toetsen voldoendes te halen
(3/5 was onvoldoende)
Das ook netjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik had zo in m'n 2e PWweek 7/9 onvoldoendes![]()
Over na v6 zonder herkansing natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Over na v6 zonder herkansing natuurlijkEn allemaal voldoendes op mn rapport
Voel je je beter nu ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:11 schreef oshiro het volgende:
draag jij weleens een overhemd? Het moest even.
Zeker wetenquote:
Mwoahquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zeker weten
Trouwens nog wel grappig, leraar had mij verteld dat ik een 4,6 voor mn economie toets hadIk kwam dus aan het rekenen en moest minimaal een 8,5 voor mn PO halen ofzo voor een 7
Dus ik begon maar vast met leren
Kom ik mn cijfers op school ophalen, had ik een 4,8 voor mn toets en ene 7,8 voor mn PO = 6,505 gemiddeld
Herkansen vond ik toen onnodig
Ik vind overhemden zo overratedquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mwoah. Stelletje zeikleiers met hun geerger aan die dingen
.
Ja dat klopt, maar een 6 voor economie terwijl ik er het jaar ervoor nog een 8 stond, vond ik niet zo leuk. En zeker omdat ik economie eigenlijk niet zo moeilijk vindquote:
Precies. Overhemden... af en toe wel lachen, okay. Bij projectpresentaties en zo. Zelfs daarbij doe ik het amper. Maar in het dagelijks leven... donder een eind opquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind overhemden zo overrated
Nah eigenlijk, heb ik er gewoon geen mening over als ik er nog eens over nadenk
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Precies. Overhemden... af en toe wel lachen, okay. Bij projectpresentaties en zo. Zelfs daarbij doe ik het amper. Maar in het dagelijks leven... donder een eind op
My godquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:17 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
![]()
Ja ok, dan is een 7 willen eindigen wel te begrijpen jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar een 6 voor economie terwijl ik er het jaar ervoor nog een 8 stond, vond ik niet zo leuk. En zeker omdat ik economie eigenlijk niet zo moeilijk vinden tis een profielvak (EM).
Ja, bij presentaties heb je bij ons ook van die knuppels die allemaal in pak gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Precies. Overhemden... af en toe wel lachen, okay. Bij projectpresentaties en zo. Zelfs daarbij doe ik het amper. Maar in het dagelijks leven... donder een eind op
Ow en wie mag jij dan wel zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:24 schreef liiszle het volgende:
ik vind overhemden leuk
om ook maar even mn mening te delen
Hangt van de presentatie af, maar bijvoorbeeld aandeelhoudersvergadering heb ik ook in pak gedaan. Maar ik vind overhemden ook lastig en helemaal niet lekker zittenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, bij presentaties heb je bij ons ook van die knuppels die allemaal in pak gaanNiet dat ze verder veel kunnen, dus ze moeten wat compenseren, maar toch
Mwa, als je relaxt overhemd heb met korte mouwen en relaxt stofje, dan is het wel best vind ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:27 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hangt van de presentatie af, maar bijvoorbeeld aandeelhoudersvergadering heb ik ook in pak gedaan. Maar ik vind overhemden ook lastig en helemaal niet lekker zittenEn shirt staat in 99% van de gevallen gewoon beter. Ik ben liever casual dan elitair. En daar horen overhemden dus niet bij.
Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dan is een 7 willen eindigen wel te begrijpen ja
Ja kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, als je relaxt overhemd heb met korte mouwen en relaxt stofje, dan is het wel best vind ik
Netjesquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch
Vind een lijst met 7ens en 8en mooier dan allemaal zesjes
Heb nu 1 zes (engels), twee 8en (geschiedenis & mo) rest allemaal 7
quote:
Hoop dat het wel luktquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Netjes
En dat nu vol weten te houden voor je eindlijstIs opzich wel netjes als je alles boven de 7 hebt
Ok, in dat gevalquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja kloptDie heb ik dan dus ook wel
Maar niet die stijve dingen
. Bah.
Die dingen met korte mouwen worden ook vaak worker shirts genoemd, en beschouw ik dus niet helemaal als overhemd
Liiszlequote:
Juist. Ik heb sowieso een hekel aan die stijve "Tweede Kamer"-cultuur. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, in dat gevalOverhemden met lange mouwen vind ik kut, die met korte mouwen zitten wel prima
Point made![]()
ben jij een newbie?quote:
jij bent voor mij meer een newbie dan zijquote:
quote:
Ssssjt , niet op in gaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij bent voor mij meer een newbie dan zij
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoop dat het wel luktVoordeel van bovenbouw is dat je vakken hebt, die je leuk vindt. Iig je keuzevakken en je profielvakken
Dus dan het is het ook niet zo erg om te leren enzo
Iddquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Juist. Ik heb sowieso een hekel aan die stijve "Tweede Kamer"-cultuur. Nergens voor nodig.
heb ik nietquote:
liegertquote:
Echt nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Bravebart het volgende:
Há, ik zit het langst op fok van de mensen hier
ANW & Bi1, Fa1 = 6quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptMaargoed, op je eindlijst staan ook verplichte vakken als ANW enzo, dus als je dat niet leuk vindt/slecht in bent, lukt het alsnog niet
Maar alles met 7-en's eindigen is prima te doen
Ja godvere, kom jij weerquote:
Och, paar 8-en halen en je staat gemiddeld weer een 7quote:
Ik ben de grootste nerd hierquote:
nietesquote:
Daaromquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, paar 8-en halen en je staat gemiddeld weer een 7
Niet liegen anders krijg je niks voor je verjaardagquote:
Doe eens lief tegen Lisquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet liegen anders krijg je niks voor je verjaardag
En wiens kloon ben jij nu weerquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Oraalridder het volgende:
gegroet
quote:
Avéquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Oraalridder het volgende:
gegroet
Anders ga je dood hoorquote:
dat zou toch een waar verlies zijnquote:
BLIJF!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:51 schreef Oraalridder het volgende:
maar missvhien moet ik maar beter naar onzin gaan, daar is het tenminste wel gezellig.
Ik en mijn onzichtbare vriendenclubquote:
quote:
Nee, sorry. Het is nu tijd om op bash- en baggertour te gaan. Laat ik dit zeggen: stiekem kennen jullie mij allemaal al een tijdje. En waarschijnlijk missen jullie me niet.quote:
Ja, verschrikkelijkquote:
Mogen we nu gaan gokkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is nu tijd om op bash- en baggertour te gaan. Laat ik dit zeggen: stiekem kennen jullie mij allemaal al een tijdje. En waarschijnlijk missen jullie me niet.
Wie luistert er nou naar The Driverquote:
Zie je, kloon dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is nu tijd om op bash- en baggertour te gaan. Laat ik dit zeggen: stiekem kennen jullie mij allemaal al een tijdje. En waarschijnlijk missen jullie me niet.
Dat had ik gelijk al doorquote:
Hé wat grappig, ik heb je dus op msnquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:00 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
Wie luistert er nou naar The Driver.
Hoi Agorias.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:59 schreef Oraalridder het volgende:
[..]
quote:
Lift.quote:
Je spelling is te correct voor adothehaguequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:04 schreef Oraalridder het volgende:
beide kankerkneuzen overigens.
Ado is toch uit de eredivisie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je spelling is te correct voor adothehague.
Jordyquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:04 schreef Oraalridder het volgende:
beide kankerkneuzen overigens.
kost teveel tijd.quote:
Oh god.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
Ben ik weer
http://nl.youtube.com/watch?v=MV2IogPgZTE
of deze
http://nl.youtube.com/watch?v=iLUSqyHmFHA&mode=related&search=
quote:
quote:
Ik heb zo dubbelgelegen toen ik die links kreegquote:
Teringquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Oraalridder het volgende:
[..]tot zo
houden jullie het stil voor DA?
Jajaquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Oraalridder het volgende:
[..]tot zo
houden jullie het stil voor DA?
Die van 'alle idioten die zingen over boten' is al best oud.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb zo dubbelgelegen toen ik die links kreeg
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef Oraalridder het volgende:
status: afwezig
die van alle idioten die zingen over boten vind ik leuker dan die anderequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die van 'alle idioten die zingen over boten' is al best oud.
De 2e is gewoon.
Tja.
Dom.![]()
Is dat 'leuker' nog steeds slecht?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die van alle idioten die zingen over boten vind ik leuker dan die andere
Zeker slecht nieuws?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
Whehe, mentor van mn broertje belde net op
tis nog steeds slechtquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Is dat 'leuker' nog steeds slecht?
Ik vind er serieus niets aan.![]()
Goed foutquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tis nog steeds slechttis slechter dan slecht
daarom issie juist leuk
nah, of ie naar havo of vwo gaatquote:
Jij snapt hetquote:
Goed zo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tis nog steeds slechttis slechter dan slecht
daarom issie juist leuk
macaroniiiiquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef rena het volgende:
O god, ik ga zo m'n tong verbranden aan de macroni![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef -Marlii- het volgende:
Oh viel mee, ze belde om te zeggen dat ze de verkeerde cijfers van mn broertje haden hoe mn ouders over havo/vwo dachten
quote:
neequote:Op woensdag 4 juli 2007 17:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan blijven zitten/andere school.
Doe dat!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
Ik ga die bekeuring in die agent z'n reet stoppen
Heeft 03-03-07 ipv 03-07-07 ingevuld als datum
Typefoutquote:
WAT HEB IK GEMIST????????????????????????quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
Ik ga die bekeuring in die agent z'n reet stoppen
Heeft 03-03-07 ipv 03-07-07 ingevuld als datum
nee?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:29 schreef rena het volgende:
[..]
WAT HEB IK GEMIST????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spanning en sensatie?
Dats kanker vet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gordon Ramsay's Hell's Kitchen.
Drama drama drama.
Dat ik gisteren een bekeuring heb gehadquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:29 schreef rena het volgende:
[..]
WAT HEB IK GEMIST????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spanning en sensatie?
quote:
Tof programma welquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Gordon Ramsay's Hell's Kitchen.
Drama drama drama.
Ik kan het bij god niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof programma wel
Ik pwn hem op kookgebied
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ben jij nou nooit enthousiast?
Goed goed goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:01 schreef nijnja het volgende:
maar hoe ist?
Tja, oefening baart kunst, maar je moet het niet overdrijvenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Goed goed goed.
Alleen keelpijn, kan moeilijk slikken.
alweer? of was dat iemand andersquote:
Ha lieverdquote:
Wat overdrijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tja, oefening baart kunst, maar je moet het niet overdrijven
sterkte wel
Okquote:
Bent u geboren in Deventer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat overdrijven.
Welke oefening.
![]()
Voor?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef duncannn het volgende:
nog 48 uur.
Nu vat ik er al helemaal niks meer van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bent u geboren in Deventer?
>'Ik ontken alles'
Haha laat maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu vat ik er al helemaal niks meer van.
Klare taal wil ik.
Hier is het voor't eerst sinds 1 uur droogquote:
Geen, ben nog niet klaarquote:
vanquote:
Dat maakt het weer duidelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Geen, ben nog niet klaarEn met kinderne praat ik niet over alles
Maar ik kan wel rekenenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat maakt het weer duidelijk.![]()
Okquote:
ach jaquote:
reload van rob zombie is vetquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Erik!
Living Dead Girl van Rob Zombie is geil.
Ik weet nog steeds niet wie Henk is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn moeder denkt dat Henk dik is.
dr sleutelhangerquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Henk is.
Lekker nummerquote:Well, oiled, that’’s what you are
Come on, and ride, in my muscle car
Camaro, Chevelle, Camino, Daytona
Trans-am, Mustang, Charger, GTO
Grip, traction
Handle my reaction
Get down
nee das klaasquote:
Een jongen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:17 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Henk is.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.
Dat was klaas.![]()
kanker...quote:
Dit nummer klinkt gewoon verdomd sexyquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als het maar over iets dat een motor heeft gaat. he?
Oh no.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef liiszle het volgende:
kenkers, ik snap die 15 jarige logica niet meer
Nou, leg is uit meid.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef liiszle het volgende:
kenkers, ik snap die 15 jarige logica niet meer
ik snap het NIET dusquote:
Ja, zover waren we al.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Klaas is mijn sleutelhanger.
Henk is een jongen.
Heb ik ooit gezegd dat het onlogisch is dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar wat is er niet logisch aan.![]()
Jij niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef duncannn het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat het onlogisch is dan?
quote:
jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef duncannn het volgende:
Dat Br33z4h topic gaat nu wel heel erg sloom nadat saaw heeft gezegd dat je geen KPD mag posten
Transformers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef oshiro het volgende:
D_AEr staan nu twee films op het lijstje als filmmeet-kandidaten (alleen voor heren), Transformers is er wat mij betrefd bij gekomen
Ja, een paar van die foto's heb ik echt 10 keer langs zien komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
jaEn volgens mij is alles van snyggast.se ofzo ook al wel neergezet
dat dusquote:
Al dan niet de moeite waardquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja, een paar van die foto's heb ik echt 10 keer langs zien komen
Vette shizzle.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef Crystal_Rain het volgende:
Ik leef ook nogkwart jaar geen post
Leuk om te weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Crystal_Rain het volgende:
[..]
Ja, jweet![]()
Ik zit hier trouwens wegens vervelingstraks naar makkers en dan naar schoolfesst.
![]()
Wat ben je positief ingesteld vandaag, Duncanquote:
Ben jij er ook nog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat ben je positief ingesteld vandaag, Duncan
Rijstwafels met dinges... uhm... hoe heet dat, cervelaatquote:
Kijk, ik vind dit een nutteloze post.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef Crystal_Rain het volgende:
Ik ben over 10 minuten weer weg hoor![]()
![]()
Ja.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef mstr het volgende:
Ik ga even douche pakken zo
Iets met schoolfeest enzo
Bij J.? Na m'n werk nog even denk ikquote:
Skip je werk manGquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Bij J.? Na m'n werk nog even denk ik.
gaat lastig wordenquote:
Schoolfeesten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo douchen, over uurtje stad even in, dan schoolfeest en daarna weer ff de stad in
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Schoolfeesten.
Beetje schuren, hakken, jumpen.
Ik aanbid de duivel liever.
zB; bij het NK grunten.
999quote:
69quote:
Zie deze:quote:
quote:
Maar 69 is tegen de regels in.quote:
En ik maar denken dat ik er lui bij zitquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Maar 69 is tegen de regels in.
999 niet.
Oh shit.
999 ook.
![]()
Wat lui.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik er lui bij zit
Lui luiquote:
En zekerquote:
Ook mogelijkquote: