Dat is d'r!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
http://mickydejong.hyves.nl/ <- of ik kan gewoon goed hyveren
ze hebben iig geen moeite gedaan haar dr leuk uit te laten zien op de shootquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
Of je hebt geen levenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef Fliepke het volgende:
jij kan zo bij de AIVDquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
http://zeroteez.hyves.nl -> op de beheerder geklikt en warempel
Eindelijk eens iemand die een beetje normaal reageerd. Iedereen heeft meteen al een mening klaar want het kan natuurlijk alleen maar een mooi, knap, met (silicone gevulde)grote tieten en een kale kut type meisje zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ze is trouwens best te doen volgens mij.
Dat is dus wel een interessante vraagquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wie is dan die meid op de FOK! sport banner??![]()
[afbeelding]
euh, dit is toch geen homo topicquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef duckes het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die een beetje normaal reageerd. Iedereen heeft meteen al een mening klaar want het kan natuurlijk alleen maar een mooi, knap, met (silicone gevulde)grote tieten en een kale kut type meisje zijn.
Neem nou de reactie van ENlarge_YourPenisNOW , het enige wat dit gefrustreerde mannetje ziet zijn 2 tieten
Damn ik lijk BHFH wel hehehe
Anyway, smaken verschillen
Door jouw omschrijving heb ik meteen een stijve.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef duckes het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand die een beetje normaal reageerd. Iedereen heeft meteen al een mening klaar want het kan natuurlijk alleen maar een mooi, knap, met (silicone gevulde)grote tieten en een kale kut type meisje zijn.
Neem nou de reactie van ENlarge_YourPenisNOW , het enige wat dit gefrustreerde mannetje ziet zijn 2 tieten
Lees mijn TS nog eens en leg mij jouw reactie eens uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
euh, dit is toch geen homo topic![]()
Ik studeer dan ook voor moderator.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:00 schreef duckes het volgende:
[..]
TSquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef duckes het volgende:
[..]
Lees mijn TS nog eens en leg mij jouw reactie eens uit
TS=Topic Start toch? Mag toch ook of niet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
TSbedoel je soms OP
![]()
homo dat je dr bent![]()
plastic tieten FTW![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
verkapt-ik-ken-dat-meisje-kijk-mij-eens-een-grote-jongen-met-een-grote-piemel-zijn reactiequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik krijg net uit betrouwbare bron, dat ze erg moest lachen achter haar bureau om jullie reacties
Ho-ho wel samen met ENlarge_YourPenisNOW hequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
verkapt-ik-ken-dat-meisje-kijk-mij-eens-een-grote-jongen-met-een-grote-piemel-zijn reactie![]()
volgens mij gaat dat door het leven als de Openings Post, TS is meestal Topic Starterquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef duckes het volgende:
[..]
TS=Topic Start toch? Mag toch ook of niet?
Hmm misschien heb ik dan wél een leven naast internet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat door het leven als de Openings Post, TS is meestal Topic Starter![]()
Anyway, tis jouw feestje, ik ruk me alleen even af op de borsten van het nog onbekende FOK! Sport Banner meisje![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[afbeelding]
briljante openingszinquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Hoi FOK! banner meisje! Neuken!?
idd lelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe es pic posten
[afbeelding]
lelijk wijf joh![]()
kijk em staan danquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.zeroteez.nl/uploads/products/150__orig.jpg
Vindt dit toch een beetje raar shirt voor een man.![]()
Fliepke, doe es hyves van die gozer opsnorrenquote:
Zeg, ik tover vrouwen tevoorschijn, geen gozersquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Fliepke, doe es hyves van die gozer opsnorren![]()
ow in dat geval wacht ik nog steeds op de hyves van die FOK! sport jopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg, ik tover vrouwen tevoorschijn, geen gozers
Amen to that.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow in dat geval wacht ik nog steeds op de hyves van die FOK! sport jopen![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Fliepke het volgende:!
Er zijn meerdere topics over die banner geweest in FB. Dus even goed zoeken, daar staat vast ergens het antwoord...
Ik maak nooit grapjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat meen je
![]()
gaat zoeken
das toch al lang gegevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Wackymick het volgende:
Leuk om te lezen...maarre even het antwoord op de topic..hallo!
jezus.....quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Wackymick het volgende:
http://koenverschoor.hyves.nl/quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Fliepke, doe es hyves van die gozer opsnorren![]()
Meedoen natuurlijk! Beetje sandwichen die handel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:34 schreef nietzman het volgende:
Mag ik meedoen of ga je weer de egocent uithangen?
Tof, dan krijg je van mij een Alfred shirtje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:42 schreef Armageddon het volgende:
Meedoen natuurlijk! Beetje sandwichen die handel.
wil je mn hyvesvriendin wordenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef Wackymick het volgende:
misschien kunnen we gewoon hyves vrienden worden zonder sexuele verplichtingen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:02 schreef Wackymick het volgende:
Goh jammer joh! Dacht nog wel aangezien je naam een leuk weekend te zullen hebben...
ik heb jou anders nog geen stap dichter bij je denkbeeldige sandwich zien komenquote:
Rustig aan hè. Niet te hard van stapel lopen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb jou anders nog geen stap dichter bij je denkbeeldige sandwich zien komen![]()
Ik gok het ook!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik gok dat je eerst een shirt van dr moet kopen
done,quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef Wackymick het volgende:
Voeg me maar toe.....dan zie je vanzelf of ik je accepteer
te laat.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ze heeft een Betty Ford Clinic shirt aan TS, ik weet niet of je dit wel wilt doen.
is dat dezelfde??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef dreugkleut het volgende:
AIs dit geen lekker wijf is weet ik het niet meer:
[afbeelding]
nou, dan moeten ze die foto maar es snel gaan omwisselenquote:
merciquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef Wackymick het volgende:
Idd dezelfde
Smaken verschillen,quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef dreugkleut het volgende:
AIs dit geen lekker wijf is weet ik het niet meer:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah ik ben heel makkelijk in dat soort dingenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:45 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Haha ben ik je FOK! vriendinnetje nu al?
Alleen verslaafd aan de juiste dingenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ze heeft een Betty Ford Clinic shirt aan TS, ik weet niet of je dit wel wilt doen.
nee hoor, sustainable relationbuilingquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Wackymick, wie is dit?
[afbeelding]
En kun je 'm inpakken en thuisbezorgen?
Zeg, zo vroeg sta ik niet op om dan plaats voor hem te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Dat zal vast wel lukken...maar mag hij vervolgens een beschuitje bij mij komen eten dan
?
Hahaha..dat zal wel moeten voor hem!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg, zo vroeg sta ik niet op om dan plaats voor hem te maken
Jij hebt Fliepke nog nooit gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Hahaha..dat zal wel moeten voor hem!![]()
Jij wel dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt Fliepke nog nooit gezien?
Het is dat ie zo jong is, maar anders....![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Het is dat ie zo jong is, maar anders....![]()
Ga je eens heul gauw terug naar de metroquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Oksel het volgende:
42?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |