done,quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:08 schreef Wackymick het volgende:
Voeg me maar toe.....dan zie je vanzelf of ik je accepteer

te laat.....quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ze heeft een Betty Ford Clinic shirt aan TS, ik weet niet of je dit wel wilt doen.

is dat dezelfde??quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef dreugkleut het volgende:
AIs dit geen lekker wijf is weet ik het niet meer:
[afbeelding]

nou, dan moeten ze die foto maar es snel gaan omwisselenquote:

merciquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef Wackymick het volgende:
Idd dezelfde

Smaken verschillen,quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:18 schreef dreugkleut het volgende:
AIs dit geen lekker wijf is weet ik het niet meer:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

jah ik ben heel makkelijk in dat soort dingenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:45 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Haha ben ik je FOK! vriendinnetje nu al?

Alleen verslaafd aan de juiste dingenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ze heeft een Betty Ford Clinic shirt aan TS, ik weet niet of je dit wel wilt doen.

nee hoor, sustainable relationbuilingquote:

quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Wackymick, wie is dit?
[afbeelding]
En kun je 'm inpakken en thuisbezorgen?

Zeg, zo vroeg sta ik niet op om dan plaats voor hem te makenquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Dat zal vast wel lukken...maar mag hij vervolgens een beschuitje bij mij komen eten dan
?

Hahaha..dat zal wel moeten voor hem!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:42 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg, zo vroeg sta ik niet op om dan plaats voor hem te maken

Jij hebt Fliepke nog nooit gezien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Wackymick het volgende:
[..]
Hahaha..dat zal wel moeten voor hem!![]()

Jij wel dus?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt Fliepke nog nooit gezien?
Het is dat ie zo jong is, maar anders....![]()

quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Het is dat ie zo jong is, maar anders....![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |