quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wie is dan die meid op de FOK! sport banner??![]()
verkapt-ik-ken-dat-meisje-kijk-mij-eens-een-grote-jongen-met-een-grote-piemel-zijn reactiequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik krijg net uit betrouwbare bron, dat ze erg moest lachen achter haar bureau om jullie reacties
Ho-ho wel samen met ENlarge_YourPenisNOW hequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
verkapt-ik-ken-dat-meisje-kijk-mij-eens-een-grote-jongen-met-een-grote-piemel-zijn reactie![]()
volgens mij gaat dat door het leven als de Openings Post, TS is meestal Topic Starterquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:13 schreef duckes het volgende:
[..]
TS=Topic Start toch? Mag toch ook of niet?
Hmm misschien heb ik dan wél een leven naast internet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat door het leven als de Openings Post, TS is meestal Topic Starter![]()
Anyway, tis jouw feestje, ik ruk me alleen even af op de borsten van het nog onbekende FOK! Sport Banner meisje![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wie is dan die meid op de FOK! sport banner??![]()
[afbeelding]
briljante openingszinquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Hoi FOK! banner meisje! Neuken!?
idd lelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
doe es pic posten
[afbeelding]
lelijk wijf joh![]()
kijk em staan danquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:13 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.zeroteez.nl/uploads/products/150__orig.jpg
Vindt dit toch een beetje raar shirt voor een man.![]()
Fliepke, doe es hyves van die gozer opsnorrenquote:
Zeg, ik tover vrouwen tevoorschijn, geen gozersquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Fliepke, doe es hyves van die gozer opsnorren![]()
ow in dat geval wacht ik nog steeds op de hyves van die FOK! sport jopenquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zeg, ik tover vrouwen tevoorschijn, geen gozers
Amen to that.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ow in dat geval wacht ik nog steeds op de hyves van die FOK! sport jopen![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:57 schreef Fliepke het volgende:!
Er zijn meerdere topics over die banner geweest in FB. Dus even goed zoeken, daar staat vast ergens het antwoord...
Ik maak nooit grapjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:01 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat meen je
![]()
gaat zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |