quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij mag niet, jij hebt me al een keer een ban verkocht
Hahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef Gamedemon het volgende:
Mordra wordt de nieuwe mod, BELIEVE!
Jaa rellen!!!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
GAM kan ook heel goed zonder modjes.
quote:Datum: 26-02-2006
Beste heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de advertentie op het Fok! Forum betreffende de functie van moderator in Gam wil ik graag mijn interesse hiervoor uitspreken. Ik ben van mening dat ik in staat ben om Gam zichzelf helpen te ontwikkelen en te ontplooien, de hedendaagse mogelijkheden voor een user zijnde als ik zijn helaas niet genoeg om het niveau van Gam naar een hoger plan te tillen.
Mocht u denken dat ik niet capabel genoeg ben om de users van Gam tevreden te houden en het nog beter naar hun zin te maken wil ik graag voorstellen om Dhr. B. Duijn moderator te maken, deze frisse en fruitige user is sinds jaar en dag bezig het Gam forum een beter oord te maken voor de liefhebbende Fokker. Dit geldt natuurlijk alleen als ik niet capabel genoeg zou zijn voor deze functie.
Hoogachtend,
D. Terpstra aka mordradead.
Nette brief zegquote:
Kijk ipv 1 van de 1 keer 1 van de 3 keer in dit onzin topic en kijk eens hoeveel tijd je hebt B)quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Poit het volgende:
Pff, ik vind het trouwens wel knap hoe de mods hun tijd vrij krijgen voor dit gedoe. Heb zelf al genoeg moeite met het modereren van m'n eigen leventje.
Ach, dit is voor mij het ideale F5 topic voor op m'n werk, niet te druk en er valt soms nog wat te beleven ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kijk ipv 1 van de 1 keer 1 van de 3 keer in dit onzin topic en kijk eens hoeveel tijd je hebt B)
Modden, werken, nieuwsposts plaatsen, reviews schrijven en nog proberen om een leven te hebbenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef Poit het volgende:
Pff, ik vind het trouwens wel knap hoe de mods hun tijd vrij krijgen voor dit gedoe. Heb zelf al genoeg moeite met het modereren van m'n eigen leventje.
Daar gaat je middagquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
GoedenmorgenEindelijk een vrije dag
Naja, ik moet vanmiddag weer naar een klant toe, @home digitale TV installeren
![]()
Ik ben dan nog niet klaar maar ik heb dan wel iets van 5 weken vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef Poit het volgende:
En dan? Heb je vakantie of ben je klaar?
Ik twijfel nog of ik deze vakantie naar Sziget ga btw...
Mooie oplossing.quote:
quote:
Waarvoor sorry? Dat je hem nu pas gemaakt hebt?quote:
Het is niet lief! Ach ja, doe ik mijn naam ook eens eer aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarvoor sorry? Dat je hem nu pas gemaakt hebt?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
Ik heb in deze reeks nog nooit iets liefs gezien over T_A.
En ze is al vaak aan bod gekomen.
Tja je hoeft van mij ook niet lief te zijn tegen T_A. Ben ik ook niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Het is niet lief! Ach ja, doe ik mijn naam ook eens eer aan.
Daarom, er zijn al wel ergere dingen over haar gezegd als ik me goed herinner..quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef Bambitch het volgende:
[..]
Het is niet lief! Ach ja, doe ik mijn naam ook eens eer aan.
Heel snel naar huis gaan en genieten van je weekend? Of is dat geen optie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef Tain het volgende:
Dan werk je normaal tot 5 uur en dan word je natuurlijk om 5:10 gebeld dat de mailserver al 1.5 uur onbereikbaar is
Nee, klootzakkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heel snel naar huis gaan en genieten van je weekend? Of is dat geen optie?
Is die al 1.5 uur onbereikbaar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef Tain het volgende:
Dan werk je normaal tot 5 uur en dan word je natuurlijk om 5:10 gebeld dat de mailserver al 1.5 uur onbereikbaar is
Yup, lastminute.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Ik dacht dat ik een maand geleden al laat was met boeken. Je schijnt tegenwoordig in december al moeten weten wanneer en waarheen je op zomer vakantie gaat.
Maar er zijn er dus nogal wat die nog later boeken.
Als je dan nou nog niet weg bent is het geen last minute lijkt me.quote:
22ste ga ik pas. Dus ong. drie weken van te voren geboekt dus. Telt blijkbaar wel nog mee als lastminute.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je dan nou nog niet weg bent is het geen last minute lijkt me.
Voor jou misschien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:35 schreef Heintje het volgende:
Last minute is voor mij toch echt de zelfde dag nog vertrekken. Of misschien de volgende dag. maar zeker niet 3 pas over 3 weken.
Nordrhein-Westfalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef Tain het volgende:
Ik heb ieder geval een soort van uitstapje, mag volgende week naar Aachen
Enige probleem is dat ik uberhaupt maar 1 woord duits spreekquote:
Kindersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen kinders.
Hahahaha, dat "listig" plannetje hadden ze al verzonnen na bijna 300 telefoontjes?? knap hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef Tain het volgende:
http://nu.nl/news/1142326(...)eer_alarmnummer.html
Idd, dat heb je na 5 keer toch al wel bedacht lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahahaha, dat "listig" plannetje hadden ze al verzonnen na bijna 300 telefoontjes?? knap hoor
Ben trouwens ziek thuis met een focking oorontsteking. Wordt je niet vrolijk van
Ik heb vorig jaar vakantiewerk gedaan bij de GGZ, m'n vader werkt er ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
Eergisteren te horen gekregen dat ik echt geslaagd was, gisteren mijn diploma opgehaald. Vandaag (om 14.00u) een gesprek bij de GGZ voor het vakantiewerk dat ik (evt) in Augustus ga doen en ik heb op woensdag ook nog eens een vakantie geboekt met vriendlief. Woei, tof!
Beterschap Poitje, oorontsteking is naar, maar gelukkig pas 1x gehad (klopt af)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Hahahaha, dat "listig" plannetje hadden ze al verzonnen na bijna 300 telefoontjes?? knap hoor
Ben trouwens ziek thuis met een focking oorontsteking. Wordt je niet vrolijk van
Lekker, waar ga je naar toe op vakantie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
Eergisteren te horen gekregen dat ik echt geslaagd was, gisteren mijn diploma opgehaald. Vandaag (om 14.00u) een gesprek bij de GGZ voor het vakantiewerk dat ik (evt) in Augustus ga doen en ik heb op woensdag ook nog eens een vakantie geboekt met vriendlief. Woei, tof!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
in mijn spam folderquote:RE: Gelezen: opzegging beeks timmermans !!!!!!!!!!!!!!! reageer onderhand eens !!!GVD
Ga je haar op haar vakantie beninjaen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lekker, waar ga je naar toe op vakantie?
Als ze op vakantie gaat naar center parcs mischien, maar het buitenland wordt me dan echt te gek hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ga je haar op haar vakantie beninjaen?
En dan ook nog de puntjes vergeten. Foei.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik uberhaupt maar 1 woord duits spreek
Zit hier op een laptop, weet je hoe kut het is om geen numeriek pad te hebben voor vreemde tekens. En ja ik weet redelijk wat alt codes uit mijn kop...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Bambitch het volgende:
[..]
En dan ook nog de puntjes vergeten. Foei.
überhaupt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef Heintje het volgende:
Je schijnt tegenwoordig in december al moeten weten wanneer en waarheen je op zomer vakantie gaat.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:27 schreef Chanty87 het volgende:
Hoi
[..]Alles is steeds sneller volgeboekt, of ze charteren gewoon minder vliegtuigen...
Inderdaad, maar het is dan ook wel vroegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:34 schreef Tain het volgende:
verdomd rustig dus
Hint in de vorm van cadeautjes?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Ik ben hyped voor morgen. Want dan ben ik jarig, 21 alweer! *hint, hint
Waar is het feestje??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:55 schreef Laniboekje het volgende:
*hint, hint
Geef ze dan maar aan mij, ik ben wel vandaag jarig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:29 schreef RaymanNL het volgende:
Ohw wacht, morgen dusDan neem ik mijn felicitaties terug
![]()
Gefeliciteerd Hein! Dat u maar een grote jongen mag worden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Geef ze dan maar aan mij, ik ben wel vandaag jarig.
Ik doe niet aan feestjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Hein! Dat u maar een grote jongen mag worden!
-edit, Waar is jou feestje??![]()
Met zo'n instelling niet nee. Stuur maar eens een uitnodiging met daarin twee magische woorden. Bier en Tieten, komt denk de halve SC wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan feestjes.
Komt toch niemand.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee. Stuur maar eens een uitnodiging met daarin twee magische woorden. Bier en Tieten, komt denk de halve SC wel zo'n beetje
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Het is duidelijk, ik ben dan niet op mijn plaats op Heintje zijn feest.
Veel bier geven aan je opa en oma dan kan het nog wel eens leuk worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:07 schreef Heintje het volgende:
Mijn moeder is op vakantie.
Mijn vriendin moet werken.
Een maat van mij zal ongetwijfeld ook wel moeten werken.
Dan blijft mijn schoonfamilie en mijn opa en oma over. Niet echt de mensen waar ik een gezellig feestje wil maken.
Mwah.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Veel bier geven aan je opa en oma dan kan het nog wel eens leuk worden.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
20 Km met de rollator is idd wel een eind.
Jippie Live earth.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Je bent overigens wel op een speciale dag jarig vandaag Heintje! 07-07-07!
Voor mij is het ook een doodnormale zaterdag maar ik dacht het je gewoon even te melden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jippie Live earth.
Verdre is het wel een geinige datum, maar voor mij maakt het weinig verschil. Voor mij is het gewoon zaterdag.
Idd vooral als je leest met wat voor eisen die ''artiesten'' aankomen!quote:
Idd, onzin. alle energiebesparende dingen die ik doe doe ik puur omdat het goedkoper is. Niet vanwege het milieu.quote:
Wat sympathiek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd, onzin. alle energiebesparende dingen die ik doe doe ik puur omdat het goedkoper is. Niet vanwege het milieu.
Dat vind ik wel slecht van je Heintjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd, onzin. alle energiebesparende dingen die ik doe doe ik puur omdat het goedkoper is. Niet vanwege het milieu.
Woensdag ochtend om half 7 moet ik bij Schiphol zijn. Dan ga ik met 15 SPH studenten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:32 schreef mordradead het volgende:
Wanneer ga jij naar lollernesie SD
Wat hij zegt,quote:
Allemaal met zelfde maatschappij?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Woensdag ochtend om half 7 moet ik bij Schiphol zijn. Dan ga ik met 15 SPH studenten.Van A'dam naar München, dan overstappen naar Qatar, dan overstappen naar Jakarta, dan overstappen naar Yogyakarta. Dan hoop ik verder met de bus.
Leg ik de nadruk op hopen.
Doe normaal man, gewoon ff doen, doe je dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef Ipho het volgende:
DOE DIT DOE DAT IS ALLES WAT IK HOOR
Ik niet, ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Met zo'n instelling niet nee. Stuur maar eens een uitnodiging met daarin twee magische woorden. Bier en Tieten, komt denk de halve SC wel zo'n beetje
Is prima joh.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
Doe normaal man, gewoon ff doen, doe je dat?
Eigenlijk op al zijn knechtenquote:
Creativequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gehaald. Zat te twijfelen om een Zen Stone Plus (2 GB) te halen, maar voor 3 tientjes meer heb ik toch voor deze gekozen (4 GB Zen V).
Beginnen met de KLM en dan de zwarte lijst maatschappijen. Het wordt pas avontuurlijk als je in een vliegende doodskist zit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
Allemaal met zelfde maatschappij?
Ik vertrek morgen en heb 2 binnenlandse vluchten met Garuda die sinds eergister op de zwarte lijst staan bwehehhehe.
Heb ze net besteld bij bol.com voor 20 euro. Hoop dat ze voor woensdag binnenkomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Creative![]()
![]()
Heb laatst in-ear oordopjes aangeschaft (EP-630), geweldig geluid
Bij mij kwamen ze de volgende dag gewoonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb ze net besteld bij bol.com voor 20 euro. Hoop dat ze voor woensdag binnenkomen.
Met mijn geluk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze de volgende dag gewoon![]()
Waar heb jij uitgehangen?quote:
Hey lekkere jongen!quote:
Beetje overal en nergensquote:
HEYY BIGBOY VAN MEquote:
Spullen van T-A scheiden van mijn spullen, dus raad maarquote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef Poit het volgende:
Pff, net een sparerib in m'n buikje gestopt. Past bijnan niet joh!! Zit kneiter vol.
Nog leuke dingen tegen gekomen Tain?
Net stuk met maleisie airlines gevlogen... straks nog een stukje richting medan (nu op Kuala Lumpur airport) teringvroeg ken ik je zeggenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beginnen met de KLM en dan de zwarte lijst maatschappijen. Het wordt pas avontuurlijk als je in een vliegende doodskist zit.
Oeh, raden, kan ik er wat mee winnen??quote:Op zondag 8 juli 2007 23:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Spullen van T-A scheiden van mijn spullen, dus raad maar
Spareribs, check.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Spareribs en bier. Perfecte combo.
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, raden, kan ik er wat mee winnen??
Ik gooooook... eeeeh, eeeneeeeeeh, eeeeeh, collectie gezelschapspellen die al jaren niet meer gebruikt zijn!
Spareribsquote:[..]
Spareribs, check.
Bier,
Onweer! hier schijnt de zon....quote:Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat een onweer hier zo. Alarm van nabij parkeerde auto's gaan bij ieder donderslag loeien.
Zelfs geen Pim Pam Pet? Dat hoort toch op iedere zolder thuisquote:
Hier ook, al komt er wel bewolking aan hollen. Blijft denk niet lang droog vandaagquote:
Ik doe niet aan analoge gamesquote:Op maandag 9 juli 2007 11:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelfs geen Pim Pam Pet? Dat hoort toch op iedere zolder thuis
Rest van de week wordt het weer regenachtigquote:[..]
Hier ook, al komt er wel bewolking aan hollen. Blijft denk niet lang droog vandaag![]()
[Bert Visscher mode]quote:Op maandag 9 juli 2007 12:24 schreef Tain het volgende:
Zucht het lijstje met trieste opmerkingen kan weer worden uitgebreid met de opmerking die ik nu net in mijn mailtbox krijg, *zucht*
Komt in het kort hierop neer: Omdat ik geen contact heb gezocht met T-A staan d'r spullen nog bij mij.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Poit het volgende:
[..]
[Bert Visscher mode]
Vertel vertel, niet te snel we schrijven mee!!!
[/Bert Visscher mode]
Sorry, ik heb onder een steen gelegen. Wie is nou T-A?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Komt in het kort hierop neer: Omdat ik geen contact heb gezocht met T-A staan d'r spullen nog bij mij.
Echt serieus wtf...
T-A is de hoer die ik ooit mijn vriendin noemdequote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb onder een steen gelegen. Wie is nou T-A?
Onder een steen? Lijkt er meer op dat je net uit de ijstijd komt rollenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Tain het volgende:
T-A is de hoer die ik ooit mijn vriendin noemde
T-A is na bier het meest besproken onderwerp van GAM.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Valt ze niet onder de categorie tieten?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
T-A is na bier het meest besproken onderwerp van GAM.
Okay. Is ze stout geweest?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:
Bitchquote:Op maandag 9 juli 2007 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Al een aantal maanden verliefd op een ander zijn tijdens onze relatie, dit uitten via msn en ook nog stiekum met hem afspreken... Stout genoeg voor je?
Zal me overigens niks verbazen als ik nu geen antwoord meer krijgquote:
Valt nog best mee, 0 scheldwoorden gebruikt ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2007 14:16 schreef Poit het volgende:
Waaorm niet dan? Heb je je boodschap soms niet zo lief verwoord??![]()
Nee eerste 4 afleveringen gezien nu, maar moet eerst nog de nieuwe aflevering van The 4400 kijkenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Poit het volgende:
Kan je weer Heroes kijken in de trein![]()
Of ben je al door het seizoen heen?
Heroessssquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef Poit het volgende:
Kan je weer Heroes kijken in de trein![]()
Of ben je al door het seizoen heen?
Geweldige serie of wat!quote:
Fall 2007. Net als Simpsonsquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef MMaRsu het volgende:
Heb ze allemaal al gezien, wanneer beginnen ze met de nieuwen?
SImpsons is overrated, de oude seizoenen zijn leuk, tegenwoordig is het meer van hetzelfde..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fall 2007. Net als Simpsons
Ik hoef nog alleen de laatste aflevering van Heroes en ik ben klaar
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:49 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, de eerste keer actief roeien is een feit (achter de roeimachine natuurlijk) Nu is het tijd voor frituur.
quote:
Grotere klauwe kweken of gewoon de ketting pakken. Niet zo moeilijk doen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ja maar dat kan niet met dat apparaatIk moet beide handen tegelijk aan die stok hebben
Ik kon niet eens water drinken tijdens het roeien
![]()
Zelfs ik kon datquote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ja maar dat kan niet met dat apparaatIk moet beide handen tegelijk aan die stok hebben
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
Haha, Bernie, nu moet je je wel gaan schamen hoor, een jonge dame heeft gewoon eerder een praktisch probleem opgelost dan jijquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Poit het volgende:
Mogguh allemaal.
Nee, zit nog thuisquote:Ben benieuwd of ome Tain al bijna in Groningen is
Boef!quote:
Tain, het is al tig maanden uit. Get over it, grow up, hoe oud ben je nou?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
T-A?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Tain, het is al tig maanden uit. Get over it, grow up, hoe oud ben je nou?
Dat ze je pas na zoveel jaar heeft gedumpt is me een raadsel. Gezien de debiele eenzijdige reacties van jou had ze er slimmer aan gedaan om het veel eerder te doen.
Houdoe! En bedankt voor de update!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
Nee hoor. Die gooit haar privesores namelijk niet op Fok, ondanks dat ze voor alles word uitgemaakt.
Een prettige dag nog.
Altijd leuk, die eenzijdige verhalen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Dat ze je pas na zoveel jaar heeft gedumpt is me een raadsel. Gezien de debiele eenzijdige reacties van jou had ze er slimmer aan gedaan om het veel eerder te doen.
Ja Tain, post haar e-mail adres eens, dan kunnen we haar om haar kant van het verhaal vragen. Wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Altijd leuk, die eenzijdige verhalen.
Jij ben haar mede sletje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Voor een fles Johnny Walker ben ik bereid een heleboel te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij ben haar mede sletje.Neuk je voor 5 euro.
![]()
Heb je geen PM functie aanstaan trouwens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Voor een fles Johnny Walker ben ik bereid een heleboel te doen.
Een breezertje kan je krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Voor een fles Johnny Walker ben ik bereid een heleboel te doen.
hoi laurent p. gezellig dat je hier ook mee komt posten. jammer dat je al hebt laten merken dat je geen smaak hebt door alles te doen voor johnnie de wandelaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de GoW topics beter geschikt. Vooral de reeks over een team toernooi is een aanrader.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef Poit het volgende:
Oeh, wat een spanning en sensatie hier op de SC.
* Poit gaat een bak popcorn halen.
Net kaartje voor Sziget besteld! Lekker in de bus jarig zijnPrivefeestje
Haha, vet!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Tain het volgende:
net in gruning een `know your mushroom` t-shirt gekocht
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Tain het volgende:
moet je trouwens niet gaan msnen met iemand die al een vriend heeft om haar zo het hof te maken?
Waar heb je die gekocht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, vet!
Je hebt ook zo'n shirt met Mario en Made in the eighties erop. Die's wel stoer![]()
Waar heb je die gekocht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef Tain het volgende:
net in gruning een `know your mushroom` t-shirt gekocht
Wat een verassingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Woei, een hele middag versleten aan het spelen van FFXII. Ben verslaafd!
welk stationquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Tain het volgende:
1 of andere cartoonwinkel, als je vanaf het station richting de stad loopt dan zit het winkeltje aan de linkerkant ergens
de echte, waar ze zelfs een Burger King hebbenquote:
http://www.80stees.com/quote:
Dat heb ik helemaal niet gedaan want ik ben Laurent P nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Tain het volgende:
moet je trouwens niet gaan msnen met iemand die al een vriend heeft om haar zo het hof te maken?
Whoei!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Tain het volgende:
[..]
de echte, waar ze zelfs een Burger King hebben
Jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan want ik ben Laurent P niet.
Maar het gaat er niet om wie ik wel ben, je bent gewoon een klein jongentje die het internet nodig heeft om te laten zien hoe stoer ie wel niet is door na zo'n lange tijd nog steeds het slachtoffertje te spelen.
I rest mijn kees.
Enschedequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Tain het volgende:
[..]
de echte, waar ze zelfs een Burger King hebben
Bewijsstuk 1: Ze heet Kees!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
Maar het gaat er niet om wie ik wel ben, je bent gewoon een klein jongentje die het internet nodig heeft om te laten zien hoe stoer ie wel niet is door na zo'n lange tijd nog steeds het slachtoffertje te spelen.
I rest mijn kees.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef AnastasiaBeaverhausen het volgende:
[..]
I rest mijn kees.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heb je geen PM functie aanstaan trouwens?
[ ] Tietenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef Poit het volgende:
[X] Popcorn
[X] Bier
[X] Gam SC
[X] F5
* Poit is klaar
quote:
Dacht al wat te missen inderdaad.quote:
Ik help jequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Laniboekje het volgende:
Jammer alleen dat er niet zo heel veel te F5'en valt.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Laniboekje het volgende:
Jammer alleen dat er niet zo heel veel te F5'en valt.
Bedankt dat je me er aan herrinert!quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er aan herrinert!Laniboekje gefeliciteerd!
Ik heb echt teveel gekregen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Poit het volgende:
Ik heb het ideale cadeautje voor m'n verjaardag. Een 2 second tent voor het Sziget festival!
Dus als jullie even je best doen kunnen jullie dat best bij elkaar sprokkelenEen ps3 mag trouwens ook
Trouwens, Lani, wat heb jij allemaal gekregen??
Was jij niet uitgenodigd voor dr verjaardag afgelopen zondagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bedankt dat je me er aan herrinert!Laniboekje gefeliciteerd!
Tering.. verwent nestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel gekregen!
Beetje een opsomming: Twee-persoons IKEA-bed incl. alle toebehoren van mijn ouders gehad (krijg ik pas als ik echt eigen woonruimte heb), huge-ass stationsklok en FFXII van vriendlief, allerlei spullen voor mijn eventuele uitzet (te denken valt aan opbergdoosjes, afwasborstels, wcborstel, bestek, snijplank, bekers en ga zo maar door), CSI Las Vegas seizoen 6, Pokerset, plantjes, kaarsen, geld, boek, luchtbed, tegoedkaarten.
Ik ben de helft volgens mij nog vergeten!
Maar ik heb ook gewoon ontzettend veel gehad omdat ik dus ook nog eens geslaagd was voor mijn HBO-diploma. Dubbelfeest voor mij dus.
Ik wou nog komen ninja-en maar ik vond de games.fok crew meet belangrijkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was jij niet uitgenodigd voor dr verjaardag afgelopen zondag
Ze zal wel flink teleurgesteld zijn in je! Maar goed dat dr vriendje FFXII heeft gegeven, heeft ze tenminste nog een beetje steun aan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wou nog komen ninja-en maar ik vond de games.fok crew meet belangrijker
Teleurgesteld?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zal wel flink teleurgesteld zijn in je! Maar goed dat dr vriendje FFXII heeft gegeven, heeft ze tenminste nog een beetje steun aan...
Precies man, wat een deceptie dat GD er niet was! Moet ik maar steun zoeken bij andere mannen he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zal wel flink teleurgesteld zijn in je! Maar goed dat dr vriendje FFXII heeft gegeven, heeft ze tenminste nog een beetje steun aan...
Vrij rustig gehouden nog! Alleen wat familie en wat vriendinnen/vrienden. Mijn broer en zijn vriendin eisten zowat alle aandacht op... wel om ze kunnen lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef Poit het volgende:
Lekker hoor! Maar je krijgt dus toch het complete bed van je ouders, da's wel heel lekker
Ook nog een leuk feestje gehad zo zonder ons?? (kan me bijna niet voorstellen)
Nee duh, kan me niet voorstellen dat ze met zo'n mini-ninja het bed in duikt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Teleurgesteld?
Tis niet alsof het mijn vriendin is ofzo
Precies!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee duh, kan me niet voorstellen dat ze met zo'n mini-ninja het bed in duikt.
Kwaliteit boven kwantiteit Royquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee duh, kan me niet voorstellen dat ze met zo'n mini-ninja het bed in duikt.
En met nieuws bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:08 schreef RaymanNL het volgende:
GVDAls ik ergens een hekel aan heb, is dat wanneer ik uit me werk kom, er een veelste grote stapel nieuws ligt
![]()
athans...vrouwen houden van mysteries!quote:
Daar waren we al over uit in het vorige topic toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
athans...vrouwen houden van mysteries!
Nights filmpjes, Rayman filmpjes, sonic filmpjesquote:
Schattige Bernie, niet zo aanstellen he? Je hebt de tijd van je leven. Laat de trailers niet jouw olijke humeur beinvloeden!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nights filmpjes, Rayman filmpjes, sonic filmpjesVeelste veel om te zien
![]()
Zeg, ik ben mischien niet op je verjaardag geweest, maar mischien wil je mee in mijn koffer naarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:25 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn voet jeukt! Maar ik mag niet kriebelen aangezien het een genezend wondje is! Ik word echt gek, believe!![]()
![]()
![]()
Ja maar ik heb niet zo veel tijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Schattige Bernie, niet zo aanstellen he? Je hebt de tijd van je leven. Laat de trailers niet jouw olijke humeur beinvloeden!
Oei! Vrouwen drinken over het algemeen wijn. Is er een vrouw in het leven van onze Poit? Even terzijde dat ze je nu al vervangt voor wijn...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:29 schreef Poit het volgende:
Haha, krijg net te horen:" Peet, heb je gemist zaterdag maar ik heb je maar proberen te vervangen door veeel wijn te drinken en dat beviel wel"
Mooi is dat... Wordt gewoon vervangen door overmatig wijngebruik![]()
Ken het gevoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Poit het volgende:
Hahaha, het is inderdaad een vrouw maar gewoon een vriendin. Was het maar zo'n feest dat er een vrouw in het leven van onze lieve Poit was
Maar ze zegt al wel dat ze je miste en daarom een vervanging moest zoeken! Misschien broeit er iets meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:32 schreef Poit het volgende:
Hahaha, het is inderdaad een vrouw maar gewoon een vriendin. Was het maar zo'n feest dat er een vrouw in het leven van onze lieve Poit was
Jahquote:
Zou dan een zeer eenzijdig broeiverhaal worden. Ben niet bepaald op die manier geinteresseerd in de jonge dame in kwestie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar ze zegt al wel dat ze je miste en daarom een vervanging moest zoeken! Misschien broeit er iets meer?
Dan moet ze dat gewoon zeggen ipv cryptisch doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar ze zegt al wel dat ze je miste en daarom een vervanging moest zoeken! Misschien broeit er iets meer?
Helaas, wellicht iets voor Tain dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Zou dan een zeer eenzijdig broeiverhaal worden. Ben niet bepaald op die manier geinteresseerd in de jonge dame in kwestie.
Niet alle vrouwen zijn zo hoor! Mannen kunnen anders ook behoorlijk cryptisch doen! Mannen... zucht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan moet ze dat gewoon zeggen ipv cryptisch doenvrouwen *zucht*
Als Poit niet geintresseerd is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Helaas, wellicht iets voor Tain dan?
quote:[..]
Niet alle vrouwen zijn zo hoor! Mannen kunnen anders ook behoorlijk cryptisch doen! Mannen... zucht!
Al wat biertjes op met je 'misterieus' en 'kneitergoed' Poit?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:38 schreef Poit het volgende:
Haha, vrouwens houden van misterieuze(GameDemon) mannen en doen kneitergoed hun best om zo misterieus mogelijk voor ons te zijn Waarschijnlijk zonder het zelf door te hebben.
Haha, moet ik je ff PMen Tainquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Als Poit niet geintresseerd is?
[..]gelukkig kan het ook anders idd
Geen enkele, sta stijf van de medicijnen en ben wat moe, KNEITERslecht(;)) geslapen door m'n nog steeds in de weg zittende oorontsteking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Al wat biertjes op met je 'misterieus' en 'kneitergoed' Poit?
Oh, dat is waar ook. Je had een oorontsteking! Dan moet je al helemaal geen bier drinken bij sterke medicijnen. Beterschap nog!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen enkele, sta stijf van de medicijnen en ben wat moe, KNEITERslecht(;)) geslapen door m'n nog steeds in de weg zittende oorontsteking.
Het bespreken van de zaak Tain VS T-A gaat toch ook altijd goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Liefdesperikelen in GAM. Als dat maar goed gaat.
Geen sterke medicijnen hoor. Gewoon wat antibiotica, 2 neusspray's en oordruppelsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook. Je had een oorontsteking! Dan moet je al helemaal geen bier drinken bij sterke medicijnen. Beterschap nog!
Dat durf ik anders geen "perikelen" meer te noemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het bespreken van de zaak Tain VS T-A gaat toch ook altijd goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |