Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......quote:
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Je ziet wie ik ben, ik geef mijn mening over het feit dat jullie elke keer lopen te zeiken over hetzelfde, is het niet over Eric en zn fietsketting, of ove Natas der tieten, is het wel over de tieten en kont van Nadia.
Verzin eens wat nieuws, of is dat ook te moeilijk.
![]()
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijdehand? Wie ben jij om te bepalen wat andere users posten, kom op zeg. Als het je niet bevalt dan......![]()
Nooit, want ik zou iedereen bannen omdat ze me irriteren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer begin jij je eigen forum op Liess.nl?![]()
Klopt, zal wel komen door de regen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Klopt, grote kans dat het met de vele regen van vannacht en vanmorgen te maken heeft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:10 schreef BuffyJan het volgende:
Las ik nou bij de buren dat de golfles niet doorgaat
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Daar maak jij je anders ook wel eens schuldig aan, bv als iemand iets post wat al gepost is.
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Weer een in de negeerstand, ruimt lekker op zo.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Negeren lost niks op. Je kan beter de confrontatie aangaan met een goed gesprek.
Ja dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het erger dat ze haar jurk niet krijgt, dan dat de bruiloft niet doorgaat.
Beloofd veel goeds voor vandaagquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef riri het volgende:
Er hangen zeer donkere wolken boven de Gouden Kooi....
Aan je uiterlijk kun je verder niet zoveel doen en ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom iemand afgekraakt moet worden om het uiterlijk. Heeft voor mij niets met het spel te maken. Als iemand er lekker uitziet is dat mooi meegenomen maar voor mij geen reden om iemand af te kraken wanneer dat niet zo is. Doet mij eerder denken aan lagere school bashen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:03 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alleen de kont van Palma hangt:) En waarom mogen we mensen niet op hun uiterlijk beoordelen dan?
Als het ze niet bevalt gaan ze toch lekker naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |