Arme ziel, beterschapquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef Q. het volgende:
Ziek worden enzo. Jeweets!
Jij hield van roddels die niet over jou gingen, en dit is overduidelijk niet over jouquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer van, ew wat zeg je nou en willen wij dat weten?.
IK ZEG ZO DAT IK GA SLAPEN.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer van, ew wat zeg je nou en willen wij dat weten?.
Ja hoor, ik ben niet alleen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe'st met de rest van de familie? En krijg je nog een beetje van steun van vrienden en familie?
Gelukkig. Alhoewel niet onverwachtquote:
In de Nederlandse of de Belgische betekenis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
kijk, ik kan het ook!
Goh, dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
kijk, ik kan het ook!
nou jah zeg...quote:
* gerustgesteld weer aan het werk gaat *quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou jah zeg...nee wij produceren roosjes...
![]()
Ik probeer er ook wel eens een roosje van te draaien, maar die kunst beheers ik nog niet...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
* gerustgesteld weer aan het werk gaat *
Vrouwen zijn wat dat betreft gewoon veel verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer er ook wel eens een roosje van te draaien, maar die kunst beheers ik nog niet...
Werkse...![]()
Niet alleen wat dat betreft hoor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat dat betreft gewoon veel verder ontwikkeld.
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem de andere verbeterde kenmerken dan eens?
Die demonstreren ze mij veel te weinig dus daar geloof ik niets van. Eerst bewijs!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!
* en nu gaat Cara gerustgesteld weer aan het werkquote:
Ow ja, acteren en veinzen, daar zijn ze ook goed in...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Verschilt per vrouw hoor. Anna gruwelt van koken.
Het feit dat het wel handig is als jij dat doet heeft daar uiteraard niets mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Verschilt per vrouw hoor. Anna gruwelt van koken.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, acteren en veinzen, daar zijn ze ook goed in...
Ze mag het niet eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat het wel handig is als jij dat doet heeft daar uiteraard niets mee te maken.
ow!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!
Je stelt me weer niet teleur... Een mooi moment om naar huis te gaan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow!!Dat kunnen mannen ook..dat is wel het minste.. Zoek het eens op een ander gebied..lummel!
![]()
Ik wou gerustgesteld aan het werk gaan , maar ik moest wat zeggen..
tja.. ik ben ik he?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stelt me weer niet teleur... Een mooi moment om naar huis te gaan!
ZIE ANDERE TOPICquote:
moet toch wat eten he :pquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef Q. het volgende:
Bah, Burger King. Niet te vreten.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook hondepoep eten, is minder smerig dan die zooi van de BK.
la place is goed.. maar heb meer zin in snelquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan haal je wat bij LaPlace.. Iig betere kwali als BK.
Of smullers ofzo.
Of bij de AH.
ben ik een konijn?quote:
Smullers dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
la place is goed.. maar heb meer zin in snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |