Praktische antwoorden...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zitten sowieso niet onder mijn mouwen verborgen en ik draag binnenshuis ook nooit handschoenen.![]()
Dat was achetraf gezien wellicht een beter antwoord geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische antwoorden...![]()
Wanneer mag ik het rechter exemplaar gebruiken terwijl ik mij aan je voorstel?
Ah, daar was mijn mes geblevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mes dat ze inbrengen in je rug voel je ook pas als 'ie er een paar centimeter inzit. En dan is het te laat...
eerst echt heel goed je handen wassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische antwoorden...![]()
Wanneer mag ik het rechter exemplaar gebruiken terwijl ik mij aan je voorstel?
Je hebt 24 uur om te editen en ze heeft nog niet gereageerd op jouw post...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was achetraf gezien wellicht een beter antwoord geweest.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zitten sowieso niet onder mijn mouwen verborgen en ik draag binnenshuis ook nooit handschoenen.![]()
Dát is inderdaad slechts weinigen gegeven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet iedereen kan zo een P.I.M.P. zijn als jijAirwin
Klopt... Sommige mensen kunnen ook wel net iets meer hun best doen zodat ze in ieder geval een voldoende scoren...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Deze is overigens wel Fotoboekwaardig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
En laten we dat zo houden..stel je voor..tssss...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En laten we dat zo houden..stel je voor..tssss...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze is overigens wel Fotoboekwaardig!
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..quote:
Slaap ze..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijd voor een dutje geloof ik.
Neuh, laat mij maar lekker uniek zijn... Net als de rest...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..
Of moeten alle mannen op jouw lijken..ieder zijn eigen aanpak lijkt me..
Zoals al gezegd, de meeste proberen het niet eens en dat lijkt me wel het minstequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..
Of moeten alle mannen op jouw lijken..ieder zijn eigen aanpak lijkt me..
Klopt.. *zegt bange wezel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, de meeste proberen het niet eens en dat lijkt me wel het minste.
Ja, maar jij bent jij. Ik denk dat proberen op AirwiN te lijken daar niet in alle opzichten compatibel mee gaat zijnquote:
De chocolade draagt daar in het geheel niets aan bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
Schokino Püfferchen...mjam...van Dr Oetker..
Van kokkerellen/bezig zijn knap ik op..![]()
Denk je echt.. wijsneus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent jij. Ik denk dat proberen op AirwiN te lijken daar niet in alle opzichten compatibel mee gaat zijn.
Wanneer ga je die voor ons maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Jawel... de choco doet het m..![]()
Was nieuw, moest ik proberen..![]()
Je hebt intussen zo vaak herhaald dat jij jij bent, dat mijn goedgelovigheid het wint van mijn wijsneuzigheid. Dus jaquote:
Nouhou..quote:
Je denkt niet dat eerst eens kijken of we in het wild aardig zijn een goed idee is voor je ons op de koffie en culinaria durft uit te nodigen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nouhou..als ik eenmaal mn reserves heb laten varen en we gaan shoppen ..dan durf ik ook wel een culinaire date met jullie aan... waarbij ik mijn hoogstandjes kan vertonen..met alle liefde zelfs..
![]()
Zo was het dit keer geeneens bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nouhou..als ik eenmaal mn reserves heb laten varen en we gaan shoppen ..dan durf ik ook wel een culinaire date met jullie aan... waarbij ik mijn hoogstandjes kan vertonen..met alle liefde zelfs..
![]()
omfgquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Gloeiende.. hier stond toch eerst wat anders? ik ben toch niet gek?'quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat eerst eens kijken of we in het wild aardig zijn een goed idee is voor je ons op de koffie en culinaria durft uit te nodigen?
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gloeiende.. hier stond toch eerst wat anders? ik ben toch niet gek?
Ah oke.. ja dat klopt dit beheerst ff mijn leven nu..ik ben onrustig en bang..shoot!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo was het dit keer geeneens bedoeld.
Je hebt wel even wat anders aan je hoofd op dit moment...
Maar chocola is...
Woeiquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Ik had al zo'n vermoeden dat de dubbele interpretatiemogelijkheid niet bewust was...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoord.
Wat er nu staat is wat ik wou zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoord.
Wat er nu staat is wat ik wou zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah oke.. ja dat klopt dit beheerst ff mijn leven nu..ik ben onrustig en bang..shoot!![]()
Dank jequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat de dubbele interpretatiemogelijkheid niet bewust was...![]()
sorry?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
Op tijd thuis zijn is goed. Zo mezelf eens gezelschap houden in bed..
Jep.. ze zijn jammie..quote:
Ook dat kan met mannenhanden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |