Dat was achetraf gezien wellicht een beter antwoord geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische antwoorden...![]()
Wanneer mag ik het rechter exemplaar gebruiken terwijl ik mij aan je voorstel?
Ah, daar was mijn mes geblevenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mes dat ze inbrengen in je rug voel je ook pas als 'ie er een paar centimeter inzit. En dan is het te laat...
eerst echt heel goed je handen wassenquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praktische antwoorden...![]()
Wanneer mag ik het rechter exemplaar gebruiken terwijl ik mij aan je voorstel?
Je hebt 24 uur om te editen en ze heeft nog niet gereageerd op jouw post...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was achetraf gezien wellicht een beter antwoord geweest.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zitten sowieso niet onder mijn mouwen verborgen en ik draag binnenshuis ook nooit handschoenen.![]()
Dát is inderdaad slechts weinigen gegeven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet iedereen kan zo een P.I.M.P. zijn als jijAirwin
Klopt... Sommige mensen kunnen ook wel net iets meer hun best doen zodat ze in ieder geval een voldoende scoren...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Deze is overigens wel Fotoboekwaardig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
En laten we dat zo houden..stel je voor..tssss...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En laten we dat zo houden..stel je voor..tssss...![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze is overigens wel Fotoboekwaardig!
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..quote:
Slaap ze..quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tijd voor een dutje geloof ik.
Neuh, laat mij maar lekker uniek zijn... Net als de rest...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..
Of moeten alle mannen op jouw lijken..ieder zijn eigen aanpak lijkt me..
Zoals al gezegd, de meeste proberen het niet eens en dat lijkt me wel het minstequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Er is maar een Airwin.. wil ik daarmee zeggen..
Of moeten alle mannen op jouw lijken..ieder zijn eigen aanpak lijkt me..
Klopt.. *zegt bange wezel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, de meeste proberen het niet eens en dat lijkt me wel het minste.
Ja, maar jij bent jij. Ik denk dat proberen op AirwiN te lijken daar niet in alle opzichten compatibel mee gaat zijnquote:
De chocolade draagt daar in het geheel niets aan bij?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
Schokino Püfferchen...mjam...van Dr Oetker..
Van kokkerellen/bezig zijn knap ik op..![]()
Denk je echt.. wijsneus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent jij. Ik denk dat proberen op AirwiN te lijken daar niet in alle opzichten compatibel mee gaat zijn.
Wanneer ga je die voor ons maken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Jawel... de choco doet het m..![]()
Was nieuw, moest ik proberen..![]()
Je hebt intussen zo vaak herhaald dat jij jij bent, dat mijn goedgelovigheid het wint van mijn wijsneuzigheid. Dus jaquote:
Nouhou..quote:
Je denkt niet dat eerst eens kijken of we in het wild aardig zijn een goed idee is voor je ons op de koffie en culinaria durft uit te nodigen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nouhou..als ik eenmaal mn reserves heb laten varen en we gaan shoppen ..dan durf ik ook wel een culinaire date met jullie aan... waarbij ik mijn hoogstandjes kan vertonen..met alle liefde zelfs..
![]()
Zo was het dit keer geeneens bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nouhou..als ik eenmaal mn reserves heb laten varen en we gaan shoppen ..dan durf ik ook wel een culinaire date met jullie aan... waarbij ik mijn hoogstandjes kan vertonen..met alle liefde zelfs..
![]()
omfgquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Gloeiende.. hier stond toch eerst wat anders? ik ben toch niet gek?'quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je denkt niet dat eerst eens kijken of we in het wild aardig zijn een goed idee is voor je ons op de koffie en culinaria durft uit te nodigen?
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoordquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gloeiende.. hier stond toch eerst wat anders? ik ben toch niet gek?
Ah oke.. ja dat klopt dit beheerst ff mijn leven nu..ik ben onrustig en bang..shoot!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo was het dit keer geeneens bedoeld.
Je hebt wel even wat anders aan je hoofd op dit moment...
Maar chocola is...
Woeiquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef _Cara_ het volgende:
[afbeelding]
Ik had al zo'n vermoeden dat de dubbele interpretatiemogelijkheid niet bewust was...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoord.
Wat er nu staat is wat ik wou zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar dat was bij tweede inzien minder handig verwoord.
Wat er nu staat is wat ik wou zeggen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah oke.. ja dat klopt dit beheerst ff mijn leven nu..ik ben onrustig en bang..shoot!![]()
Dank jequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat de dubbele interpretatiemogelijkheid niet bewust was...![]()
sorry?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef Q. het volgende:
Op tijd thuis zijn is goed. Zo mezelf eens gezelschap houden in bed..
Jep.. ze zijn jammie..quote:
Ook dat kan met mannenhanden!quote:
Arme ziel, beterschapquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef Q. het volgende:
Ziek worden enzo. Jeweets!
Jij hield van roddels die niet over jou gingen, en dit is overduidelijk niet over jouquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer van, ew wat zeg je nou en willen wij dat weten?.
IK ZEG ZO DAT IK GA SLAPEN.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer van, ew wat zeg je nou en willen wij dat weten?.
Ja hoor, ik ben niet alleen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe'st met de rest van de familie? En krijg je nog een beetje van steun van vrienden en familie?
Gelukkig. Alhoewel niet onverwachtquote:
In de Nederlandse of de Belgische betekenis?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
kijk, ik kan het ook!
Goh, dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
kijk, ik kan het ook!
nou jah zeg...quote:
* gerustgesteld weer aan het werk gaat *quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou jah zeg...nee wij produceren roosjes...
![]()
Ik probeer er ook wel eens een roosje van te draaien, maar die kunst beheers ik nog niet...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
* gerustgesteld weer aan het werk gaat *
Vrouwen zijn wat dat betreft gewoon veel verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer er ook wel eens een roosje van te draaien, maar die kunst beheers ik nog niet...
Werkse...![]()
Niet alleen wat dat betreft hoor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat dat betreft gewoon veel verder ontwikkeld.
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noem de andere verbeterde kenmerken dan eens?
Die demonstreren ze mij veel te weinig dus daar geloof ik niets van. Eerst bewijs!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!
* en nu gaat Cara gerustgesteld weer aan het werkquote:
Ow ja, acteren en veinzen, daar zijn ze ook goed in...quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Verschilt per vrouw hoor. Anna gruwelt van koken.
Het feit dat het wel handig is als jij dat doet heeft daar uiteraard niets mee te makenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Anthraxx het volgende:
Verschilt per vrouw hoor. Anna gruwelt van koken.
Dat dus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, acteren en veinzen, daar zijn ze ook goed in...
Ze mag het niet eens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat het wel handig is als jij dat doet heeft daar uiteraard niets mee te maken.
ow!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kook- en schoonmaakvaardigheden, om maar eens wat te noemen!
Je stelt me weer niet teleur... Een mooi moment om naar huis te gaan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ow!!Dat kunnen mannen ook..dat is wel het minste.. Zoek het eens op een ander gebied..lummel!
![]()
Ik wou gerustgesteld aan het werk gaan , maar ik moest wat zeggen..
tja.. ik ben ik he?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stelt me weer niet teleur... Een mooi moment om naar huis te gaan!
ZIE ANDERE TOPICquote:
moet toch wat eten he :pquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:37 schreef Q. het volgende:
Bah, Burger King. Niet te vreten.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan ook hondepoep eten, is minder smerig dan die zooi van de BK.
la place is goed.. maar heb meer zin in snelquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan haal je wat bij LaPlace.. Iig betere kwali als BK.
Of smullers ofzo.
Of bij de AH.
ben ik een konijn?quote:
Smullers dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
la place is goed.. maar heb meer zin in snel
EN BEDANKT hoorquote:
Een ei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |