het was ook een heerlijke vakantie hoor. lekker kunnen genieten van het weer, zonder dat het te warm werd (gewoon elke dag rond 1 uur een beetje bewolking, zodat je ff bij kon komen van de warmte) en dan daarna lekker verder bakken in de zonquote:
't Is een LPquote:Op zondag 8 juli 2007 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
ligt eraan of het groot is en ik het evt op de motor mee kan nemen
moet lukken, moet je hem snel hebben? Kan vast wel zondag as. met een omweggetje terug naar huis gaan vanuit Arnhemquote:
als ik de Lekdijk afrijd tot aan R'dam zit ik er praktisch alquote:Op zondag 8 juli 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Er is geen haast bij hoorMaar wel super als je hem wilt ophalen!
Ja, zoiets!quote:Op maandag 9 juli 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Jullie zijn bezig met de octo sms dienst ofzo?
Zo blijven we wel op de hoogte ja..
Die link is volgens mij op het andere forum te vinden, of op haar hyves
Ah, dan viel ik nog mee met mijn sms-jes om kwart voor 7 al zwalkend op de fiets.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
had vanochtend (half 7) even gesms-ed om d'r succes te wensen
en toen kreeg ik antwoord
he! ontbijtjatterdquote:Op maandag 9 juli 2007 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, zoiets!Stond de link nu op haar Hyves? Daar kan ik natuurlijk niet kijken op mijn werk.
![]()
[..]
Ah, dan viel ik nog mee met mijn sms-jes om kwart voor 7 al zwalkend op de fiets.
Zo, en dan ga ik nu even ontbijten.Yoghurt met muesli.
gewoon de wekker zetten en opstaanquote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo blij
zou vanochtend gaan hardlopen, maar kon m'n nest niet uitkomen (hoe doen de ochtendhardlopers dat toch? ) blij achteraf, want mn warm water is foetsiehet moest dus zo zijn denk ik
![]()
maargoed.. iemand nog tips om WEL je bed uit te komen voor hardlopen? (vroeger naar bed is geen optie, want ookal ga ik vroeger naar bed, kan er 's ochtends nog steeds niet uitkomen![]()
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |