Ziet er tof uitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
http://feefie.onfinite.com/album/1201305/
mijn eventueel toekomstige kamertje(s)![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:38 schreef Liejannuh het volgende:
Dat ziet er behoorlijk ruim uit Muurbloempje!
Noujazeg!quote:
Gewoon jaren 90 stoomstrijkijzer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:35 schreef Liejannuh het volgende:
Meer oefenen freecell.
Je hebt toch wel een superdeluxe stoomstrijkijzer? Want dat scheelt ook best wel tijd.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat ziet er leuk uit! Wanneer hoor je of je erin mag?
Jaha, sorry! Het was laat!quote:
Harry Potter voorlezen? En je bent bij deel 4?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Gefeliciteerd, motorbloempjeKunnen we dat bakkie koffie ook gaan doen na 1 september
Een HP-marathonZou wat voor Christan en mij zijn
We zijn nu deel 4 aan het lezen samen (d.w.z. ik lees voor) en daarna gaan we die natuurlijk bekijken. En ikzelf kan niet wachten tot deel 7 uitkomt (nog twee weken!).
Waarom zou ik dat niet volhouden?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:38 schreef Liejannuh het volgende:
Harry Potter voorlezen? En je bent bij deel 4?
Ga je dat volhouden, dat Harry Potter voorlezen? En ben je dan klaar voor Christans 18e verjaardag?
Weet jij hoe dik deel 5 en 6 zijn?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet volhouden?Zolang ik maar niet sneller lees dan de films (op DVD) uitkomen gaat het prima.
het is hier echt lekker nu buiten. Vanavond ook barbecueen met mijn ouders en oma.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Geeft toch niet? Hobbelen we mooi achter de films aanEn ja, ik weet hoe dik ze zijn, ik heb ze zelf allemaal al meerdere malen gelezen
Het weer knapt hier aardig op, vanavond bbq
gefeliciteerd met je nieuwe stulpjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef motorbloempje het volgende:contract getekend
![]()
yay!
ben zo blij!
vanavond lekker wraps eten met veul groente (rene staat nu te kokkerellen) en een biertjeom het te vieren
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 11:17 schreef Fannetje het volgende:
Groetjes uit Bulgarije
ik weet het, ik ben internet-verslaafd...
en ik snap het echt niet, heb veel meer gegeten dan normaal, voor mijn gevoel ook veel ongezonder (in de ochtend vaak een croissant of een spaans koekjequote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef teigan het volgende:
Zo, lekker gothic-blackie!
eigenlijk geen tussendoortjes, en wel iets meer beweging, maar voo rmijn gevoel niet superveel, gewoon rustig slenteren richting restaurantjes en winkeltjes. maar ik klaag niet. zodra ik trouwens dit weekeind in deventer ben, dan zal ik even zorgen dat ik de foto's ergens neer zet, kunnen jullie ook meegenieten (zijn niet veel foto's maar gaat meer om het idee)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:41 schreef teigan het volgende:
Misschien dat je minder tussendoortjes hebt gehad, en wat meer lichamelijke activiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |