Pics.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
Puike tieten K! Jij moet ook nog in de OP he?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
Nonmoving fotoboek.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef GI het volgende:
Pics.
Bij voorkeur zo bewegend als mijn icoontje.
Ohquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
Puike tieten K! Jij moet ook nog in de OP he?
Ik zal een update overwegen, speciaal voor jou. Maar thuis heb ik voorlopig nog geen internet en hier kan ik niets uploaden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:14 schreef GI het volgende:
Een foto waar alleen JOUW tetten opstaan. Die zie ik niet in je fotoboek.
Had er al iemand "Picsquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Mijn tieten melden zich.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef GI het volgende:
[..]
Ik ben homofoob. Laten we dat maar niet doen.
Jij gisterenavondquote:
Jammer dat ik geen cijfers in kan voeren vanuit thuis.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Thuis werken heeft z'n voordelen.
Goede espresso bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:21 schreef Kreator het volgende:
Unibrauw wel in de OP en de überuser Krea niet hè. Vieze homo.
Wehehe, ik heb je laatst aan iemand omschreven als iemand die RL schattig kijkt en dezelfde ironische, sarcastische doch grappige opmerkingen maakt.quote:
Wat een gek toetsenbord heb jij dan!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen cijfers in kan voeren vanuit thuis.
Krea-Promotie is altijd goed, op het schattig kijken na dan. Was het een lekker wijf?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:25 schreef GI het volgende:
Wehehe, ik heb je laatst aan iemand omschreven als iemand die RL schattig kijkt en dezelfde ironische, sarcastische doch grappige opmerkingen maakt.
Doe jij wel aan sandwichen? Dan zet ik Kuuk tussen ons in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:21 schreef Kreator het volgende:
Unibrauw wel in de OP en de überuser Krea niet hè. Vieze homo.
Dat is niet anders dan in het nu alweer wat betrekkende Schiphol Rijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:28 schreef Joene het volgende:
Oh hier zijn we , had ik al laten merken dat ik geen zin heb vandaag.
Ik probeer cijfers thuis te vermijdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat een gek toetsenbord heb jij dan!
Das mooi, anders wat dat ding dat bij me in woont toch maar jaloers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe jij wel aan sandwichen? Dan zet ik Kuuk tussen ons in.
En dat in een huis met 17 deuren.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Hoe gaat dat ook weer met die img tag en dat je dan 60x60 forceert?
1 |
Ik voel me wat hyper MUUS.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:38 schreef MUUS het volgende:
Knut, zit eens stil.
Dat was geen hint.quote:
Slet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Tussen Arma en Krea. Nog knusser.
Het was voorbestemd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
En dat in een huis met 17 deuren.
"Mijn vetrolletjes melden zich" is vast niet goed genoeg om te kwalificeren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Mis ik nu nog iemand?
Hey een kutnewbie met een kleurtje. Dit is het oldbie topic. Tot ziens, U bent de zwakste schakel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Misstique het volgende:
Hallo moppies.
Je bent wel het samenwoonneukertje van kuuks dacht ik. Maar post een tijdje mee zonder een van ons je door een bushokje te laten gooien en het komt vast goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
[..]
"Mijn vetrolletjes melden zich" is vast niet goed genoeg om te kwalificeren?
Bierbuikje doet het misschien wel goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
"Mijn vetrolletjes melden zich" is vast niet goed genoeg om te kwalificeren?
Het FOK ChickTagTeamquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
Tussen Arma en Krea.
Tof.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:43 schreef GI het volgende:
Je bent wel het samenwoonneukertje van kuuks dacht ik. Maar post een tijdje mee zonder een van ons je door een bushokje te laten gooien en het komt vast goed.
Signature waardigquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:43 schreef GI het volgende:
Je bent wel het samenwoonneukertje van kuuks dacht ik.
Vooruit dan maar.quote:
Staat je wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:47 schreef JDude het volgende:
Vooruit dan maar.
Valt tegen hè.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:48 schreef GI het volgende:
He, das mijn enige sigquote op het moment geloof ik.
LOLquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Krea, ik wil solliciteren op GAM. Zal ik het doen of niet?
Dat was dan ook mijn punt. Eén hele in al die jaren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef Vork het volgende:
Jullie hebben tenminste nog sigquotes.
Vroegah, toen stond ik in meerdere sigs.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Valt tegen hè..
Ik heb heel lang in de sig van Highlander gestaan, maar dat is inmiddels ook weg..
Jammer, was een quote van achter de schermen waarin ik zei dat hij nodig eens op zijn bek geslagen moest worden.
Jaaaa, dan kan ik gewoon weer in het Wii topic posten zonder me te ergerenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef Armageddon het volgende:
Wiiquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:54 schreef k_i_m het volgende:
Jaaaa, dan kan ik gewoon weer in het Wii topic posten zonder me te ergeren.
Misschien zijn we wel gewoon niet aardig genoeg om voor sigquotes in aanmerking te komen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:52 schreef MUUS het volgende:
Dat was dan ook mijn punt. Eén hele in al die jaren.
Maarre....
VORK!.
.
Vergeet de PS3 niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Ohja, die staat ook nog op het verlanglijstje. Naast de nieuwe TV.
Ik heb nog nooit een sigquote gehad volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel gewoon niet aardig genoeg om voor sigquotes in aanmerking te komen.
Enne....
MUUS! [afbeelding]
MUUS naast de TV hm. Als ceiling cat?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Oké, het te laks zijn om even te quoten kwam daar ietwat ongelukkig uit de verf.
Nu draaf je door Kuuk.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel gewoon niet aardig genoeg om voor sigquotes in aanmerking te komen.
Enne....
MUUS! [afbeelding]
Het is vrijdag voor mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef JDude het volgende:
Nu draaf je door Kuuk.
Ah toch nog iemand is het zelfde schuitje. (newbies daargelaten, die tellen we natuurlijk niet mee)quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:57 schreef Ripley het volgende:
Ik heb nog nooit een sigquote gehad volgens mij
Hoi Vrok, btw
Dat wil je echt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
MUUS naast de TV hm. Als ceiling cat?
Vraag is ook of jíj dat wilt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:00 schreef MUUS het volgende:
Dat wil je echt niet.
Het lijkt me wel komisch. MUUS naast de TV op de slaapkamer die ongezouten commentaar geeft terwijl Kuuks haar samenwoonneukertje in het bed behandeld.quote:
Ok!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jaaaa, dan kan ik gewoon weer in het Wii topic posten zonder me te ergeren.
Tof he? Heeft gisteren iemand voor me gewoon. Gewoon, zomaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:59 schreef MUUS het volgende:
Jij wel.
Man, hoe tof is die smiley!
Ik heb ook nog heel lang jouw smiley van heeft-hij-een-pet-dan-is-het-Jack in mijn favo's gehad.![]()
Jaja, toen moesten we nog hard lachen om posts op FOK!
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef GI het volgende:
Of slaat mijn inlevingsvermorgen weer eens door ?
Gam is kut.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:51 schreef Armageddon het volgende:
Koop een beamer. Gamen via de beamer of een film kijken via diezelfde beamer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik heb deze maand zo'n 2 rooien over, overuren enzo. Wat zal ik toch es gaan kopen... Een nieuwe TV, een nieuwe PC, of gewoon wachten totdat het spul stukgaat. Of iets anders.. Keuzes
.
We kunnen ook gaan zuipen K. één groot hoerensnoerfeest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ik heb deze maand zo'n 2 rooien over, overuren enzo. Wat zal ik toch es gaan kopen... Een nieuwe TV, een nieuwe PC, of gewoon wachten totdat het spul stukgaat. Of iets anders.. Keuzes
.
Als ik geld heb is het ineens 'we' hè?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef Armageddon het volgende:
We kunnen ook gaan zuipen K. één groot hoerensnoerfeest.
Heb je in jouw hol dan niet ergens een kamer die je goed genoeg af kan sluiten van het daglicht om het met een goedkopere versie te doen ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik geld heb is het ineens 'we' hè?.
En ene beamer is wel leuk, maar ik wil een RGB beamer ivm licht, maar die zijn duurder dan 2k
Als ik geld had dan had ik je ook meegenomen homo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik geld heb is het ineens 'we' hè?.
En ene beamer is wel leuk, maar ik wil een RGB beamer ivm licht, maar die zijn duurder dan 2k
Dat 'dan zit ik er nooit' is ook een van de redenen dat ik het nog niet gedaan heb.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:09 schreef Kreator het volgende:
ja, maar ik kijk dan ook graag tv in de woonkamer.. Heb wel een grote zolder waar ik adt zou kunnen doen, maar dan zit ik er nooit.
Oh en je kunt trouwens heel goedkoop 2e hands bioscoopstoelen krijgen hoor. Dat is wel wat relaxter dan kussens enmatrassen
Houdt ons op de hoogte.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Zo sollicitatie is de deur uit.
Weg, verdwenen, niet meer te traceren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Vork het volgende:
Ik heb die heeft-hij-een-bril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley geloof ik niet meer.
*kaarsje brandt*quote:
RIP.quote:
OMG je zakt af A.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Zo sollicitatie is de deur uit.
Ze denken waarschijnlijk: Oh mêhn, waar is die dude mee bezigquote:
Ik weet ALLES van spellen en PC's ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk: Oh mêhn, waar is die dude mee bezig.
iedereen die de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wel is heeft gebruikt ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Zeg die nabestaanden van de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wie zijn dat eigenlijk?
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Zeg die nabestaanden van de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wie zijn dat eigenlijk?
heeft-hij-eenbril-en-eenpet-met-een-klep-dan-is-het-Jack-Jr. en zijn vrouw heeft-ze-eensnor-en-eendoek-om-het-hoofd-dan-is-het-Fatima.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Uiteraard. Alwetende Arma. Maar dat snappen zíj niet.quote:
Maar daar zijn bij mijn weten helemaal geen smileys van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef JDude het volgende:
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.
Dát was tof. Dat hebben mijn ouders nog ergens op zolder als het goed is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef JDude het volgende:
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uiteraard. Alwetende Arma. Maar dat snappen zíj niet.
Goed punt.quote:
Ambtenaar. Sorry.quote:
De thee is ook niet te zuipen. Er is geen groene meer.quote:
Goed dat je er bent.quote:
Arnhem is toch zowat volledig overdekt ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed dat je er bent.
Zou je even naar boven door kunnen geven dat ze het komend half uur even moeten kappen met die regen. Ik heb namelijk honger, maar geen eten in huis en ik heb geen zin in regen, dus moeten ze daar zo maar even mee ophouden.
Is dat mogelijk?
Deze?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef MUUS het volgende:
Ja, de vrouw met de snor! Die hadden we ook nog, Vork!
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, alleen twijfel ik aan het feit of het enig resultaat sorteertquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed dat je er bent.
Zou je even naar boven door kunnen geven dat ze het komend half uur even moeten kappen met die regen. Ik heb namelijk honger, maar geen eten in huis en ik heb geen zin in regen, dus moeten ze daar zo maar even mee ophouden.
Is dat mogelijk?
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Joene het volgende:
Arnhem is toch zowat volledig overdekt ?
Je zou het allicht kunnen proberen. Dan laat ik wel weten of het resultaat daadwerkelijk enig is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef k_i_m het volgende:
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, alleen twijfel ik aan het feit of het enig resultaat sorteert.
Malburgen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vork het volgende:
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.
Ah toll !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.
En?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Je zou het allicht kunnen proberen. Dan laat ik wel weten of het resultaat daadwerkelijk enig is.
Dat wil ik ook. En half Arnhem ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Joene het volgende:
Ah toll !![]()
verhuis dan ook naar een knappe wijk.![]()
Dat is wel een nadeel jaquote:
Nou, ik wil niet al te voorbarig zijn, maar ik heb wel zojuist de verlichting uit gedaan, omdat er nu weer voldoende zonlicht van buiten binnenkomt.quote:
Wat een briljant topic.quote:
Dan is die waarschijnlijk met jack.gif richting onbekende bestemming vertrokken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
Wat een briljant topic..
Maar nee, het was een smiley!
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef GI het volgende:
[..]
Dat 'dan zit ik er nooit' is ook een van de redenen dat ik het nog niet gedaan heb.
En ik heb van mijn leven lang nog nooit comfortabel in een bioscoopstoel gezeten. Onthou mijn lichaamsbouw even bij dat soort uitspraken
Je mag me aanbidden. Kommaarkommaarkommaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet al te voorbarig zijn, maar ik heb wel zojuist de verlichting uit gedaan, omdat er nu weer voldoende zonlicht van buiten binnenkomt.
Ik wacht nog even.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef k_i_m het volgende:
Je mag me aanbidden. Kommaarkommaarkommaar.
Maar dat is in twentequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelen
Check, dat klinkt dan ook wel weer leuk. Maar ik vind het qua idee ook wel weer leuk om mijn vrouw tegen mij aan te hebben liggen bij het kijken van een romantische film.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelen
Een romantische film kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef GI het volgende:
[..]
Check, dat klinkt dan ook wel weer leuk. Maar ik vind het qua idee ook wel weer leuk om mijn vrouw tegen mij aan te hebben liggen bij het kijken van een romantische film.
En, nee. Als ik neuken bedoel dan zeg ik neuken, dan zeg ik niet "een romantische film kijken", ik post toch niet in OUD tenslotte.
Wehehe, nou okay.quote:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wacht nog even.
Ik ben tenslotte nog niet buiten geweest.
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?.
Transformersquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, nou okay.
Een niet romantische film kan ook. Zo'n waargebeurd verhaal als Transformers ofzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Kreator het volgende:
En als je als een homo wil knuffelen, dan ga je maar in bed liggen. Dat geouwehoer. Een film kijken doe je met je vrienden.
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef MUUS het volgende:
Alleen bosmongolen kijken romantische films.
Vanilleseks ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
Mannen die romantische films kijken verdenk ik van vanilleseks.
Que?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Of waargebeurde verhalen van Steele
Eh service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?.
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
vanilleseks.
Daar neem ik geen genoegen mee. Ik wil de manager spreken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangen.
En jij kent dat omdat....??quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.answers.com/topic/danielle-steel?cat=entertainment![]()
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
En na de seks wil hij knuffelen en praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Over gevoelensquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
En na de seks wil hij knuffelen en praten..
.
.
Teunquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef Merel het volgende:
Monno moet vanavond voor straf een waargebeurde romantische comedy kijken
Oh en dit is Teun:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef k_i_m het volgende:
We liegen vaak over geld
AMSTERDAM - Nederlanders liegen er op los als het om geldzaken gaat. Over het salaris is een kwart niet eerlijk tegenover zijn familie. Een op acht Nederlanders vindt keihard liegen tegen zijn partner over een te dure aankoop heel acceptabel.
Bron; Telegraaf.
Ik heb ooit wel eens de verpakking van een te duur luchtje weggegooid voordat ik thuiskwam.
Zegt de man die net een nieuwe PC heeftquote:
Zorrie... Zat net een vent een halve ochtend aan de lijn met KLM. Ik kwam er op dat moment achter dat hij met een en dezelfde persoon zat te bellen omdat hij niet op de juiste plaats in een 747 zat?quote:
Nee joh die had ik al!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Zegt de man die net een nieuwe PC heeft![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Vertel eens!quote:
Pfffrrrrrrt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin moest van haar vriend
Hoezo? Ze deed het toch nietquote:
"Wat kostte die PS2?" "Aanbieding!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Vertel eens!
Gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Wat kostte die PS2?" "Aanbieding!!, 70 euro maar!"
En hetzelfde geldt voor zo'n beetje al mijn schoenen.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Een wijf op de bek rossen met je vuist en er daarna keihard aan de haren trekkend volblaffen met but, waarna je haar weggooit en een nieuwe opscharrelt. Dat is sex.
het zou mn eigen uitspraak kunnen zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Een wijf op de bek rossen met je vuist en er daarna keihard aan de haren trekkend volblaffen met but, waarna je haar weggooit en een nieuwe opscharrelt. Dat is sex.
Bij voorkeur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef Armageddon het volgende:
Zeg nooc, heb je zelf ook nog wel eens iets te vertellen of maak jij er een sport van om op iedereen te reageren met een oneliner?
Ik heb nog een lange weg te gaan.quote:
Koel man! Ook een digitale versie offuhhhh?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Joene het volgende:
Back , gefrustreerd, klaar , uitgeput geen zin meer.
Oja positief , het trouwalbum kan ik straks ophalen
Nope ! Wie het trouwalbum wil zien komt maar langs een biertje doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel man! Ook een digitale versie offuhhhh?
Da's dan wel weer zo goed.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope ! Wie het trouwalbum wil zien komt maar langs een biertje doen![]()
Goed idee.. Moet zo ook nog ff gaan lunzen denk ik.....quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef k_i_m het volgende:
*burp*
Blauwe ballen syndroomquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een man was, was je zak nu zo groot als een poef hè?
Een wat ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Da's dan wel weer zo goed.
VSOPtje ook goed?
Dat herken ik niet meerquote:
Remi Martin?quote:
Oja dat mag ook hoor. Jij moet naar huis rijden ik nietquote:
Sjeweets!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Oja dat mag ook hoor. Jij moet naar huis rijden ik niet![]()
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Mis ik nu nog iemand?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ha Hob met je geyle stem!
Ik ga je er even bij frotten.
Hier nog één!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef MissHobje het volgende:
Ja het gaat enzo![]()
Verveel me de pleuris vandaag
Ja hoosbuien hier...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef MissHobje het volgende:
Zijn jullie ook al weggespeold vandaag >?
Tis fokking julien het is koud en nat
Ik begin er onderhand wel een beetje moedeloos van te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:49 schreef MissHobje het volgende:
Zijn jullie ook al weggespeold vandaag >?
Tis fokking julien het is koud en nat
He, zonde. Ik vind dat altijd wel tof, lekker thuis zitten met een kop koffie en het geruis van een gigantische plensbui net op de achtergrond van je muziekquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja hoosbuien hier...
Zo te zien heb ik het ergste gehad nu
http://www.buienradar.nl
Och, in augustus wordt het 'gewoon' weer 35 graden waarschijnlijk. En dan klagen we daar weer over.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begin er onderhand wel een beetje moedeloos van te worden.
Ik werd vannacht wakker van het onweer, toen heb ik even naar de bliksem staan kijken. Waren er veel, mooi gezicht altijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
He, zonde. Ik vind dat altijd wel tof, lekker thuis zitten met een kop koffie en het geruis van een gigantische plensbui net op de achtergrond van je muziek.
Ja dat is toch ook niet lekker? Waarom kan het nou niet gewoon een keer 28 graden zijn met een lekker briesje? Het is altijd of dit weer of het is 40 graden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, in augustus wordt het 'gewoon' weer 35 graden waarschijnlijk. En dan klagen we daar weer over.
Ik vind 28 graden eigenlijk al veel te warmquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook niet lekker? Waarom kan het nou niet gewoon een keer 28 graden zijn met een lekker briesje? Het is altijd of dit weer of het is 40 graden.
Ik werd ook wakker ja. Ik ben een beetje bang van onweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik werd vannacht wakker van het onweer, toen heb ik even naar de bliksem staan kijken. Waren er veel, mooi gezicht altijd.
Tijd voor een Vondelparkmeetquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik werd ook wakker ja. Ik ben een beetje bang van onweer![]()
Ah koesjie koesjie koesjie!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik op zich niet.. vind het ontzettend mooi..quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Awwww, ik vind het altijd wel een mooi gezichtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemand moet toch dat geld verdienenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef Paxlie het volgende:
de tering wat gaan jullie hard vandaag
en ik maar druk bezig met geld verdienen
dat is wel erg makkelijk Hobbelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iemand moet toch dat geld verdienen![]()
Bange meisjes?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Awwww, ik vind het altijd wel een mooi gezicht
Oldbies kunnen dat gewoon, zonder topicvullers en postopkrikkers als:quote:
En voor mailen hoef je niet naar Thailandquote:
Hou je bek, Gurgelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En voor mailen hoef je niet naar Thailand.
Hé! Mailen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij als ik thuis ben. Hopelijk wordt ook de internetverbinding dit weekend geleverd.
Gheyl.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Hé! Mailen?
Dinsdagmorgen, newbiequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
Om maar even in het vrijdagmiddagsfeertje te blijven, hm.
Ide-aal. Ik kijk nu al uit naar de installatie van dat hele spul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
Draadloos internet. Dus er kan zelfs worden gemaild in de badkuip.
Ik log even in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Komt ie an hoor naar je hetemail!
Oeh, welke??quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk spelletje gevonden.. rete simpel en verslavend.
Heb ik een keuze?quote:
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Ligt het aan mij, of is Fok weer sletterig traag.
Traagheid it isquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Sletten zijn toch juist snel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Drukker dan in mijn werkinbox.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
Sjonge, het is nu vast razend druk op Hotmail.
Nu is het daar nooit druk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Drukker dan in mijn werkinbox.
quote:
Gevlucht voor de "sorry, de database is te druk. Ga je klemzuipen" meldingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef JDude het volgende:.
Waar is de "Sorry, je kunt niet tweemaal dezelfde reactie posten" gebleven.
Ik ga ook nog niet een keer met jou mailen hoor. Ben al met drie vrouwen bezig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeehj... Heb ik eindelijk een mail.... Is het een reclame mail van adobe en comptia...
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeehj... Heb ik eindelijk een mail.... Is het een reclame mail van adobe en comptia...
Ik zet je buiten hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef JDude het volgende:
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.
Hoeft ook niet hoor.. Thanks voor het aanbod, maar vrouwen gaan voor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga ook nog niet een keer met jou mailen hoor. Ben al met drie vrouwen bezig!
LOLz... Het kan dus altijd nog slechter!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.
Over kapstokken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... Het kan dus altijd nog slechter!
Wat is dat toch met stelletjes en kapstokken - je bent al de 3e die er vandaag over begint.quote:
Tja, ik heb zelfs ooit eens iets gehoord over kledingskasten/-rekken.quote:
Wasn't me!quote:
Ohw hehe. Wij hebben er één gekregen vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Ripley het volgende:
Wat is dat toch met stelletjes en kapstokken - je bent al de 3e die er vandaag over begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |