dat is wel erg makkelijk Hobbelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iemand moet toch dat geld verdienen![]()
Bange meisjes?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Awwww, ik vind het altijd wel een mooi gezicht
Oldbies kunnen dat gewoon, zonder topicvullers en postopkrikkers als:quote:
En voor mailen hoef je niet naar Thailandquote:
Hou je bek, Gurgelquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En voor mailen hoef je niet naar Thailand.
Hé! Mailen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij als ik thuis ben. Hopelijk wordt ook de internetverbinding dit weekend geleverd.
Gheyl.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:42 schreef Armageddon het volgende:
Hé! Mailen?
Dinsdagmorgen, newbiequote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
Om maar even in het vrijdagmiddagsfeertje te blijven, hm.
Ide-aal. Ik kijk nu al uit naar de installatie van dat hele spul.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:46 schreef JDude het volgende:
Draadloos internet. Dus er kan zelfs worden gemaild in de badkuip.
Ik log even in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Komt ie an hoor naar je hetemail!
Oeh, welke??quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk spelletje gevonden.. rete simpel en verslavend.
Heb ik een keuze?quote:
Ligt aan jou.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Ligt het aan mij, of is Fok weer sletterig traag.
Traagheid it isquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Sletten zijn toch juist snel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Drukker dan in mijn werkinbox.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:13 schreef JDude het volgende:
Sjonge, het is nu vast razend druk op Hotmail.
Nu is het daar nooit druk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef Kuukske het volgende:
Drukker dan in mijn werkinbox.
Gevlucht voor de "sorry, de database is te druk. Ga je klemzuipen" meldingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef JDude het volgende:.
Waar is de "Sorry, je kunt niet tweemaal dezelfde reactie posten" gebleven.
Ik ga ook nog niet een keer met jou mailen hoor. Ben al met drie vrouwen bezig!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeehj... Heb ik eindelijk een mail.... Is het een reclame mail van adobe en comptia...
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:33 schreef n00cL30n het volgende:
Jeehj... Heb ik eindelijk een mail.... Is het een reclame mail van adobe en comptia...
Ik zet je buiten hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef JDude het volgende:
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.
Hoeft ook niet hoor.. Thanks voor het aanbod, maar vrouwen gaan voor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga ook nog niet een keer met jou mailen hoor. Ben al met drie vrouwen bezig!
LOLz... Het kan dus altijd nog slechter!quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... kreeg alleen iets over gordijnen.
Over kapstokken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... Het kan dus altijd nog slechter!
Wat is dat toch met stelletjes en kapstokken - je bent al de 3e die er vandaag over begint.quote:
Tja, ik heb zelfs ooit eens iets gehoord over kledingskasten/-rekken.quote:
Ohw hehe. Wij hebben er één gekregen vandaag.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:49 schreef Ripley het volgende:
Wat is dat toch met stelletjes en kapstokken - je bent al de 3e die er vandaag over begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |