Wehehe, nou okay.quote:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wacht nog even.
Ik ben tenslotte nog niet buiten geweest.
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?.
Transformersquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, nou okay.
Een niet romantische film kan ook. Zo'n waargebeurd verhaal als Transformers ofzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Kreator het volgende:
En als je als een homo wil knuffelen, dan ga je maar in bed liggen. Dat geouwehoer. Een film kijken doe je met je vrienden.
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef MUUS het volgende:
Alleen bosmongolen kijken romantische films.
Vanilleseks ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
Mannen die romantische films kijken verdenk ik van vanilleseks.
Que?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Of waargebeurde verhalen van Steele
Eh service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?.
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
vanilleseks.
Daar neem ik geen genoegen mee. Ik wil de manager spreken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangen.
En jij kent dat omdat....??quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.answers.com/topic/danielle-steel?cat=entertainment![]()
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
En na de seks wil hij knuffelen en praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Over gevoelensquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
En na de seks wil hij knuffelen en praten..
.
.
Teunquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef Merel het volgende:
Monno moet vanavond voor straf een waargebeurde romantische comedy kijken
Oh en dit is Teun:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef k_i_m het volgende:
We liegen vaak over geld
AMSTERDAM - Nederlanders liegen er op los als het om geldzaken gaat. Over het salaris is een kwart niet eerlijk tegenover zijn familie. Een op acht Nederlanders vindt keihard liegen tegen zijn partner over een te dure aankoop heel acceptabel.
Bron; Telegraaf.
Ik heb ooit wel eens de verpakking van een te duur luchtje weggegooid voordat ik thuiskwam.
Zegt de man die net een nieuwe PC heeftquote:
Zorrie... Zat net een vent een halve ochtend aan de lijn met KLM. Ik kwam er op dat moment achter dat hij met een en dezelfde persoon zat te bellen omdat hij niet op de juiste plaats in een 747 zat?quote:
Nee joh die had ik al!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Zegt de man die net een nieuwe PC heeft![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Pfffrrrrrrt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin moest van haar vriend
Hoezo? Ze deed het toch nietquote:
"Wat kostte die PS2?" "Aanbieding!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Vertel eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |