Weg, verdwenen, niet meer te traceren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Vork het volgende:
Ik heb die heeft-hij-een-bril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley geloof ik niet meer.
*kaarsje brandt*quote:
RIP.quote:
OMG je zakt af A.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
Zo sollicitatie is de deur uit.
Ze denken waarschijnlijk: Oh mêhn, waar is die dude mee bezigquote:
Ik weet ALLES van spellen en PC's ja!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk: Oh mêhn, waar is die dude mee bezig.
iedereen die de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wel is heeft gebruikt ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Zeg die nabestaanden van de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wie zijn dat eigenlijk?
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Zeg die nabestaanden van de heeft-hij-eenbril-en-een-pet-met-een-klep-dan-is-het-Jack smiley, wie zijn dat eigenlijk?
heeft-hij-eenbril-en-eenpet-met-een-klep-dan-is-het-Jack-Jr. en zijn vrouw heeft-ze-eensnor-en-eendoek-om-het-hoofd-dan-is-het-Fatima.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef Vork het volgende:
Uiteraard. Alwetende Arma. Maar dat snappen zíj niet.quote:
Maar daar zijn bij mijn weten helemaal geen smileys van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef JDude het volgende:
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.
Dát was tof. Dat hebben mijn ouders nog ergens op zolder als het goed is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef JDude het volgende:
Alle andere figuren op het Wie is het?-bord, natuurlijk.
Dat is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uiteraard. Alwetende Arma. Maar dat snappen zíj niet.
Goed punt.quote:
Ambtenaar. Sorry.quote:
De thee is ook niet te zuipen. Er is geen groene meer.quote:
Goed dat je er bent.quote:
Arnhem is toch zowat volledig overdekt ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed dat je er bent.
Zou je even naar boven door kunnen geven dat ze het komend half uur even moeten kappen met die regen. Ik heb namelijk honger, maar geen eten in huis en ik heb geen zin in regen, dus moeten ze daar zo maar even mee ophouden.
Is dat mogelijk?
Deze?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:28 schreef MUUS het volgende:
Ja, de vrouw met de snor! Die hadden we ook nog, Vork!
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, alleen twijfel ik aan het feit of het enig resultaat sorteertquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Goed dat je er bent.
Zou je even naar boven door kunnen geven dat ze het komend half uur even moeten kappen met die regen. Ik heb namelijk honger, maar geen eten in huis en ik heb geen zin in regen, dus moeten ze daar zo maar even mee ophouden.
Is dat mogelijk?
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Joene het volgende:
Arnhem is toch zowat volledig overdekt ?
Je zou het allicht kunnen proberen. Dan laat ik wel weten of het resultaat daadwerkelijk enig is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef k_i_m het volgende:
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, alleen twijfel ik aan het feit of het enig resultaat sorteert.
Malburgen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vork het volgende:
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.
Ah toll !quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Denk je dat ze hier in de naoorlogse suburb van Arnhem met hun probleemwijksubsidie voor overdekking gaan zorgen? Ik dacht het niet, daar beuken ze gewoonnog wat meer flats voor om.
En?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Je zou het allicht kunnen proberen. Dan laat ik wel weten of het resultaat daadwerkelijk enig is.
Dat wil ik ook. En half Arnhem ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:36 schreef Joene het volgende:
Ah toll !![]()
verhuis dan ook naar een knappe wijk.![]()
Dat is wel een nadeel jaquote:
Nou, ik wil niet al te voorbarig zijn, maar ik heb wel zojuist de verlichting uit gedaan, omdat er nu weer voldoende zonlicht van buiten binnenkomt.quote:
Wat een briljant topic.quote:
Dan is die waarschijnlijk met jack.gif richting onbekende bestemming vertrokken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef MUUS het volgende:
Wat een briljant topic..
Maar nee, het was een smiley!
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef GI het volgende:
[..]
Dat 'dan zit ik er nooit' is ook een van de redenen dat ik het nog niet gedaan heb.
En ik heb van mijn leven lang nog nooit comfortabel in een bioscoopstoel gezeten. Onthou mijn lichaamsbouw even bij dat soort uitspraken
Je mag me aanbidden. Kommaarkommaarkommaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet al te voorbarig zijn, maar ik heb wel zojuist de verlichting uit gedaan, omdat er nu weer voldoende zonlicht van buiten binnenkomt.
Ik wacht nog even.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef k_i_m het volgende:
Je mag me aanbidden. Kommaarkommaarkommaar.
Maar dat is in twentequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelen
Check, dat klinkt dan ook wel weer leuk. Maar ik vind het qua idee ook wel weer leuk om mijn vrouw tegen mij aan te hebben liggen bij het kijken van een romantische film.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben hier een nieuwe bioscoop. Daar kunnen wij ook wel goed in zitten. Wel wat andere stoelen dan je gewend bent. Misschien dat ik zoiets wel zou kopen, of gewoon 2 Joey & Chandler stoelen
Een romantische film kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:43 schreef GI het volgende:
[..]
Check, dat klinkt dan ook wel weer leuk. Maar ik vind het qua idee ook wel weer leuk om mijn vrouw tegen mij aan te hebben liggen bij het kijken van een romantische film.
En, nee. Als ik neuken bedoel dan zeg ik neuken, dan zeg ik niet "een romantische film kijken", ik post toch niet in OUD tenslotte.
Wehehe, nou okay.quote:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wacht nog even.
Ik ben tenslotte nog niet buiten geweest.
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik had het nog niet over de "garantie tot de deur" voorwaarde gehad?.
Transformersquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef GI het volgende:
[..]
Wehehe, nou okay.
Een niet romantische film kan ook. Zo'n waargebeurd verhaal als Transformers ofzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Kreator het volgende:
En als je als een homo wil knuffelen, dan ga je maar in bed liggen. Dat geouwehoer. Een film kijken doe je met je vrienden.
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had toch ook heel duidelijk aangegeven met welk doel ik dit verzoek had gedaan. Dan heb ik toch niets aan een "garantie tot de deur".
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef MUUS het volgende:
Alleen bosmongolen kijken romantische films.
Vanilleseks ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
Mannen die romantische films kijken verdenk ik van vanilleseks.
Que?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Of waargebeurde verhalen van Steele
Eh service?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Wat verwacht je met mijn "voor kratis" service?.
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:52 schreef Ripley het volgende:
vanilleseks.
Daar neem ik geen genoegen mee. Ik wil de manager spreken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:55 schreef k_i_m het volgende:
Meneer, ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen. Ik ga nu ophangen.
En jij kent dat omdat....??quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://www.answers.com/topic/danielle-steel?cat=entertainment![]()
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met knuffelrock op de achtergrond. Terwijl ie een hart van bloemblaadjes op de grond heeft uitgestrooid. En een kaartje met die kutberen van forever friends.![]()
![]()
En na de seks wil hij knuffelen en praten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Over gevoelensquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
En na de seks wil hij knuffelen en praten..
.
.
Teunquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef Merel het volgende:
Monno moet vanavond voor straf een waargebeurde romantische comedy kijken
Oh en dit is Teun:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef k_i_m het volgende:
We liegen vaak over geld
AMSTERDAM - Nederlanders liegen er op los als het om geldzaken gaat. Over het salaris is een kwart niet eerlijk tegenover zijn familie. Een op acht Nederlanders vindt keihard liegen tegen zijn partner over een te dure aankoop heel acceptabel.
Bron; Telegraaf.
Ik heb ooit wel eens de verpakking van een te duur luchtje weggegooid voordat ik thuiskwam.
Zegt de man die net een nieuwe PC heeftquote:
Zorrie... Zat net een vent een halve ochtend aan de lijn met KLM. Ik kwam er op dat moment achter dat hij met een en dezelfde persoon zat te bellen omdat hij niet op de juiste plaats in een 747 zat?quote:
Nee joh die had ik al!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Zegt de man die net een nieuwe PC heeft![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Merel het volgende:
"Nieuwe schoenen? Nee joh, die heb ik al jááááren!"
Pfffrrrrrrt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin moest van haar vriend
Hoezo? Ze deed het toch nietquote:
"Wat kostte die PS2?" "Aanbieding!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
Vertel eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |