Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens een beetje sarcastisch allemaal. Maar daar lees ik wel doorheen. Bedankt hoor! Ik geloof weer in mijn biceps.
Er komen 69 BeF-topics uit de search als je zoekt op 'ehqo geil'.quote:
Mijn god. Okee, ik ben om.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komen 69 BeF-topics uit de search als je zoekt op 'ehqo geil'.
Het was een bijzonder gewaagde zet, zo'n topic in het huidige nachtelijke ONZ.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:38 schreef ehqo het volgende:
Ze hebben het op mijn topic gemunt. Ik haat [ze].
Ik kick hem morgen nog wel eens als hij nog niet kapot is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een bijzonder gewaagde zet, zo'n topic in het huidige nachtelijke ONZ.
Heulniet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:21 schreef Janetje het volgende:
Centraliter met tieter.
Ja, of gewoon #912 en ons gaan bezatten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:29 schreef JDude het volgende:
Zullen we de volgende dan maar #1000 noemen en ons gaan bezatten?
2 nachten Antwerpen, 3 nachten Parijs. Wat ik ga zien? Ehm, in ieder geval ga ik nog een keer langs het Louvre. De vorige keer dat ik in Parijs was heb ik daar láng niet alles kunnen bekijken. Verder moet ik de beroemde begraafplaatsen nog bekijken en tal van monumentale gebouwen. Ik heb de vorige keer al een hoop gezien maar ook nog voldoende gemist, dus ik kijk dan in Parijs nog wel even naar wat ik nu alsnog kan bekijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, ik ben van de winter een week naar Berlijn geweest met mijn ex, en dat ging ook prima. Ik veroordeel niks.
Wat ga je zien in Parijs ? En hoe lang ga je ?
Ik ga me nu wel gewoon bezatten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, of gewoon #912 en ons gaan bezatten.
Mag ik met je mee?quote:
Ahuh. Ik meld me zo wel ziek.quote:
En ik van die-hele-tyfuszooi-hier-kan-me-de-klere-krijge-want-ze-houden-zich-nooit-aan-hun-afspraken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Blight het volgende:
Puik idee. Ik heb last van spontane scheurzak.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu een ska nummer aan het maken voor het rugkut optreden.
Ohja dat kon ik ook doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Janetje het volgende:
"Gefeliciteerd, uw 25 euro extra beltegoed is zojuist gestort! Veel sms- en belplezier
Telfort"
Ik heb niks gedaan.. ik kreeg het gewoon opeens..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja dat kon ik ook doen.
Maar ik wil een sim-only abonnement en anders ben ik nog een jaar bezig die 75 euro op te maken
Je hebt in totaal 50 euro opgewaardeerd. Dat was de actie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan.. ik kreeg het gewoon opeens..
Ik heb gewoon een pre-paid kaartje...
Ach ja, die heb je ook wel eens, hč. Soms zijn ze klein en tenger, soms groot en robuust. Een enkele keer zie je ook wel eens een neger van normale proporties. Je kan het allemaal zo gek niet bedenken.quote:
Ik wil er één op zakformaat. Soort tamagotchi, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach ja, die heb je ook wel eens, hč. Soms zijn ze klein en tenger, soms groot en robuust. Een enkele keer zie je ook wel eens een neger van normale proporties. Je kan het allemaal zo gek niet bedenken.
En. Hoeveel heb je er doorgejaagd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:41 schreef Chowi het volgende:
Uren in een regenachtige winkelstraat rondhuppelen heb ik over voor nieuwe kleren. Mijn oude zijn nu wel echt doorweekt, mijn haar hangt slap en treurig naar beneden, maar dat is wat ik trotseer! Voor nieuwe kleding.
Best weinig! Vijfenveertig euro. Maar bijna alles is in de uitverkoop, dus zo'n grote prestatie is dat niet.quote:
Wij zijn ook gek op jou!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:47 schreef Chowi het volgende:
Ik word gék van mezelf!
Kom, we doen vijfletterwoordenlingo. Jij mag eerst. Omdat het de eerste is, zal ik het niet al te moeilijk maken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef Chowi het volgende:
Hou op! Ik heb invloed! Ik mag dit!
Mod? MOD?!? Ban hem!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom, we doen vijfletterwoordenlingo. Jij mag eerst. Omdat het de eerste is, zal ik het niet al te moeilijk maken.
S . E R F
Ik weet het! Radarboten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom, we doen vijfletterwoordenlingo. Jij mag eerst. Omdat het de eerste is, zal ik het niet al te moeilijk maken.
S . E R F
En dan zeggen ze dat ík goedkoop ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:20 schreef Chowi het volgende:
Best weinig! Vijfenveertig euro. Maar bijna alles is in de uitverkoop, dus zo'n grote prestatie is dat niet..
Dat is fout, Blight. Fout.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik weet het! Radarboten!
R, A, D, A, R, B, O, T, E, N.
Ik bén niet goedkoop!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ík goedkoop ben.
Wie zijn "ze"?!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef Mokster het volgende:
Nee. Ík. Zeggen ze.
Ik heb een fles rode en een fles witte wijn over. En 4 bavaria biertjes. Kunnen we daar wat mee?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
Hey!
Nou, je weet maar nooit, als je chowi een bierflesje geeft en de wijde op stuurt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jullie doen het toch wel veilig, he ?
Bovendien hebben we niet te maken met een doffe lentezon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, van een bierflesje is nog nooit iemand zwanger geworden..
Dat ligt aan de inhoud...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, van een bierflesje is nog nooit iemand zwanger geworden..
Een wijde?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou, je weet maar nooit, als je chowi een bierflesje geeft en de wijde op stuurt!
Ik vind 'm wel leuk gevonden.quote:
Je bent gevonden? In het vondelpark met een kwartje in je hand voor een raket?quote:
Leuk gevonden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Je bent gevonden? In het vondelpark met een kwartje in je hand voor een raket?
Nee, dit is mijn jeugdtrauma.quote:
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:37 schreef Chowi het volgende:
Nou. Ik ben geboren in een ei. Toen ben ik in een kartonnen doosje naar de supermarkt gebracht, alwaar iemand mij kocht, thuis opentikte en opklopte. Gelukkig heb ik hevig geprotesteerd en zo ben ik het mens geworden dat ik nu ben.
Nou ik hoorde laatst ook allemaal geschreeuw toen ik een ei opentikte. Maar ik dacht "dat kan toch nooit uit dat ei komen!". Maar toen ik het in de koekenpan kieperde werd het geschreeuw nķg erger! Maar na een minuutje ofzo ging het weer over. Prima eitje was het overigens.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:57 schreef Chowi het volgende:
HOEZO?
Sadist!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nou ik hoorde laatst ook allemaal geschreeuw toen ik een ei opentikte. Maar ik dacht "dat kan toch nooit uit dat ei komen!". Maar toen ik het in de koekenpan kieperde werd het geschreeuw nķg erger! Maar na een minuutje ofzo ging het weer over. Prima eitje was het overigens.
The View. Da's ook al een Lowlands naam.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:21 schreef Chowi het volgende:
You have a face for the radio, David!
Als ik boven ze vlieg tuf ik uit het raampje!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
[..]
The View. Da's ook al een Lowlands naam.
Wat staat iedereen er toch flatteus op zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:23 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://www.picserver.nl/i/NVSA3TTFND26/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Daar vroeg je om. [afbeelding].
Och, zonder flits zie je uberhaupt niets als je foto's maakt in een cafe.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat staat iedereen er toch flatteus op zeg.
Ik haat flits.
Dat is waar. Gelukkig was ik d'r niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, zonder flits zie je uberhaupt niets als je foto's maakt in een cafe.
Ik heb voor foto's in de kroeg een standaard gezichtsuitdrukking weten te creëeren. Ik sta nu meestal wel enigszins redelijk op de foto.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat staat iedereen er toch flatteus op zeg.
Ik haat flits.
Guinnessquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef ehqo het volgende:
Wat is dat voor een fles eigenlijk, vooraan? Het ziet er uit als bier, maar toch ook niet.
Staat er ook iemand rechts zķnder haarquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg David, ben jij die rechtse met dat haar ?
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staat er ook iemand rechts zķnder haar
Immer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel.
Wat ben je fleurig en vrolijk.
Had je maar schizofrenie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmfrr, ik ben even naar het programma van Dour aan het kijken en ze hebben Vitalic, Justice en Venetian Snares tegelijkertijd geprogrammeerd..
VS live is lomp, en daar kan ik over meepraten. Doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hmfrr, ik ben even naar het programma van Dour aan het kijken en ze hebben Vitalic, Justice en Venetian Snares tegelijkertijd geprogrammeerd..
Ik heb VS een paar maanden geleden nog live gezien. Helemaal met je eens, wat dat betreft, maar ik denk dat ik naar Justice ga.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
VS live is lomp, en daar kan ik over meepraten. Doen.
Oh dan is dat over te slaan inderdaad. Was dat toevallig bij de Planet Mu labelnight in Paradiso?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb VS een paar maanden geleden nog live gezien. Helemaal met je eens, wat dat betreft, maar ik denk dat ik naar Justice ga.
Nee, breakcore avond in Tivoli, Utrecht. Ook met Bong-Ra.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh dan is dat over te slaan inderdaad. Was dat toevallig bij de Planet Mu labelnight in Paradiso?
Eergisteren zat er zoeen heel grote vlieg op mijn toetsenbord.quote:
Ja ach. Ik hoef hem ook niet per se nog een keer te zien. Ik ben niet eens echt van de breakcore, maar het leek me wel een leuke ervaring om eens te zien. Vex'd was er die avond ook, daar had ik nog nooit van gehoord maar bleek érg tof. VS komt bovendien best vaak in Nederland.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee, breakcore avond in Tivoli, Utrecht. Ook met Bong-Ra..
Ik zie net dat ik zaterdag moet werken op het trouwfeest van Bong-Ra alwaar Venetian Snares ook draait. Dus die kan ik dan wel helemaal missen op Dour, als ik 'm zaterdag nog zie. Jammergenoeg kon ik geen vrij krijgen, maar soit.
Wiens kat?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kankerkankerkankerzooi.
Het liefste, mooiste, schattigste, brutaalste katje ooit is overreden.
Stom.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kankerkankerkankerzooi.
Nee, das een auto.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:33 schreef ehqo het volgende:
Ach dat is de natuur.
lenen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:18 schreef Janetje het volgende:
Ik mag m'n bed slopen over een paar weken..
Had ik maar een bijl.. dat zou leuk zijn...
Bluh. Shite. Weten jullie iets over het hoe en wat en vooral: wie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Die van Lits. Hij was er zķ gek op en ik ook.
Naja.. m'n bed is zojuist in mekaar geflikkerd..quote:
Jezus. Oh, c en Litso, wat ongelofelijk klote.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Kankerkankerkankerzooi.
Volgens mij omdat ie goed bevriend is met Bong-Ra. Ik baal nogsteeds dat ik zaterdag bier sta te tappen op het feestje waar ik zelf had willen staan dansen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef ehqo het volgende:
VS komt bovendien best vaak in Nederland.
Ja ach, stel je voor dat je ergens anders zou werken, dan zou je er helemaal niets van meekrijgen. *Monty Python fluitsolo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ie goed bevriend is met Bong-Ra. Ik baal nogsteeds dat ik zaterdag bier sta te tappen op het feestje waar ik zelf had willen staan dansen.
Dat is een mooi stukje paars/rose (fuchsiaquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:11 schreef Blight het volgende:
http://xs217.xs.to/xs217/07274/Schagen.JPG
Zie je die jongen met die bril? Die verricht altijd allerlei goede en onzelfzuchtige daden.
Ja hč?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een mooi stukje paars/rose (fuchsia) ondergoed, daar links.
Vandaar die graaiende hand, nog een stukje verder naar links. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja hč?.
Ik heb overigens geen flauw idee wie dat is.
Graaiend? Niet echt!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar die graaiende hand, nog een stukje verder naar links. Ik ben trots op je.
Waarschijnlijk drukt hij ook met zijn toompje tegen die half ontblootte dis aan, onder zijn shirt door.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar die graaiende hand, nog een stukje verder naar links. Ik ben trots op je.
Veel mensen vinden onschuldig nu eenmaal opwindend.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:28 schreef Blight het volgende:
Het is gewoon een onschuldige foto. Vuillakken.
Jij hebt zelf genoeg karma om een staatsloterij te winnen. Maar wacht dan even op blight want anders heeft hij zijn karma voor niks opgebouwd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef Chowi het volgende:
Als je die wint, betaal je dan een ticket naar Australië voor me, Siem? Dat is toch wel een van mijn dromen, Australië verkennen..
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef mcDavid het volgende:
Hihi ik heb de hele avond film zitten kijken met een méísje! ::D
Ik wist niet dat je een zus had!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:59 schreef mcDavid het volgende:
Hihi ik heb de hele avond film zitten kijken met een méísje! ::D
Nu net pas weer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
Maar je kan wel op internet?
Mooi, kun je me gezelschap houden. Ik voer geen zak uit tot vanmiddag en heb dus tijd voor FOK.quote:
Nope, sorrie. Ik heb nog een hele berg werk liggen. Ik moet aan de slag.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, kun je me gezelschap houden. Ik voer geen zak uit tot vanmiddag en heb dus tijd voor FOK.
Ik ook hoor, maar ik doe geen fuck tot ik mn manager heb gesproken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Nope, sorrie. Ik heb nog een hele berg werk liggen. Ik moet aan de slag.
Als die net zo vaak aanwezig is als de mijne kan dat nog wel een tijdje duren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik doe geen fuck tot ik mn manager heb gesproken.
De algemeen directeur belde me woensdag dat ik per direct in een andere functie op een andere locatie werd gezet voor 3 dagen per week en dat ik de resterende 2 dagen mijn hudige taken kan doen. Dat is uiteraard niet mogelijk en dus moest ik dingen laten liggen. Ik wil alleen van mijn manager horen wát ik moet laten liggen of overdragen, zij moet mijn prioriteiten aangeven en ik kan niet mijn huidige functie in 2 dagen proppen. Zelf was ze vanaf woensdag thuis aan het werk (doet ze nooit, er speelt duidelijk meer, ik verwacht dat ook zij uit haar functie is gezet) en nu weer aanwezig. Totdat mij duidelijkheid wordt verschaft over waarmee ik me nu moet bezig houden doe ik dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:00 schreef Blight het volgende:
Wat is er allemaal loos?
Ja mooi is dat, nu is ze boos!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Ze kan toch nooit knap zijn, rpp.
Schijnt normaal te zijn hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Klinkt als een puik staaltje communicatie. Succes, hoop dat het allemaal mee valt.
Ach, meestal wel hoor, ik baal nu gewoon van de manier waarop dingen gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:40 schreef Q. het volgende:
Het klinkt als een gezellig bedrijf, Tiek.
Shit ze heeft ons door jongens!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
God. Dat héle bioritme is naar de knoppen. Het is toch niet écht kwart voor één, toch? Het is een complot tegen mij, nietwaar? Het is natuurlijk allang vijf uur!
ZIE JE WEL DAT IK ALTIJD GELIJK HEB!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Janetje het volgende:Ik ben toegelaten aan de universiteit van Tilburg
![]()
![]()
Feescht!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Janetje het volgende:Ik ben toegelaten aan de universiteit van Tilburg
![]()
![]()
Ik ben de tijd ook heulemaal kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
God. Dat héle bioritme is naar de knoppen. Het is toch niet écht kwart voor één, toch? Het is een complot tegen mij, nietwaar? Het is natuurlijk allang vijf uur!
Nou ja. Dan maar een pilsje, hm?. !.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Janetje het volgende:Ik ben toegelaten aan de universiteit van Tilburg
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Janetje het volgende:Ik ben toegelaten aan de universiteit van Tilburg
![]()
![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:58 schreef Janetje het volgende:Ik ben toegelaten aan de universiteit van Tilburg
![]()
![]()
Ja, what the fuck was dat? Ik weet nergens vanaf dus ik ben bang dat iemand anders je in de zeik neemt. Vraag ik me wel af waarom je aan mij denktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:39 schreef mcDavid het volgende:
Oh en c_c waar blijft dat ontbijt waar je me over belde om half 4 's nachts?
Het klonk als jij!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, what the fuck was dat? Ik weet nergens vanaf dus ik ben bang dat iemand anders je in de zeik neemt. Vraag ik me wel af waarom je aan mij denkt.
Zo ziet mijn weekend er ook uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:32 schreef Blight het volgende:
Weekend! Bier! Uitgaan! Damesmeisjes! Tieten! Frituur!
Voor vrouwen is het: Weekend! Wijn! Uitgaan! Mannenjongens! Piemels! Boulimia!quote:
IK MOET NU VERDULLEME MIJN PIZZA ETEN OM 11 UUR 'S OCHTENDS! DIt is toch van de gekken? Ik ga nķķit meer een nacht niet slapen. De wereld draait om! Voor mijn eigen ogen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja zelfs de zķn zit in het complot! Het is gewoon nog licht om half 12 's nachts!
Misschien is hij wel ineens rechtsom gaan draaien!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
IK MOET NU VERDULLEME MIJN PIZZA ETEN OM 11 UUR 'S OCHTENDS! DIt is toch van de gekken? Ik ga nķķit meer een nacht niet slapen. De wereld draait om! Voor mijn eigen ogen!
Ja. Of niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien is hij wel ineens rechtsom gaan draaien!
Denk het wel. Maar tickets zijn zo duur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef ehqo het volgende:
Zou het ook zo zijn dat als je nu in een vliegtuig de goeie kant opvliegt dat je ritme weer goeddraait en de wereld weer klopt?
Een soort omgekeerde jetlag bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef ehqo het volgende:
Zou het ook zo zijn dat als je nu in een vliegtuig de goeie kant opvliegt dat je ritme weer goeddraait en de wereld weer klopt?
Misschien kan Au3 een plaatsje op de gastenlijst regelen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar tickets zijn zo duur.
Tof. Dan is Au3 mijn heldin. Officieel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien kan Au3 een plaatsje op de gastenlijst regelen!
McD. heeft een vliegtuig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar tickets zijn zo duur.
Ook niet met de juiste wind?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die gaan niet snel genoeg voor zo'n jetlag!
Dat was ik al hoor!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef ehqo het volgende:
Nou Chow, McD is je held zo lijkt.
Als ik je op die foto die eerder in dit topic verscheen indenk met een superman pak aan ben je haast ook mijn held.quote:
Ik doe het ook voor een pak bastognekoeken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef Chowi het volgende:
Ik wil nog steeds geen seks met 'm, hoor!
Dan blijf je maar in die wereld waar bollen kubusvormig zijn, en de zon schaduw schijnt. Waar lavendel rood van kleur is en naar ketchup ruikt. En waar mannen met een hand als gezicht zichzelf met hun hak achter de oren in hun knieholte moeten krabben. Dan blijf je dáár maar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef Chowi het volgende:
Ik wil nog steeds geen seks met 'm, hoor!
Álles?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:33 schreef Chowi het volgende:
Ik vind alles best, ehqo.
De term 'alles' is alleen op zijn plaats als iemand je vraagt wat allemaal onderhevig is aan verandering. En verder nķķit.quote:
Voeren en aaien of nekslag en verkrachting?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Nosh het volgende:
Er waren wel eenden, en eentje hebben we afgericht met pain-du-stoks en liefde.
Dat wel.
Waarome en autisten smiley hierbij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef cerror het volgende:
Ik moet nog bier halen maar het regent! [afbeelding]
Omdat ik een neurotische drinker ben?quote:
Hier in Rotterdam regent het nu niet. Ga je bier in Rotterdam halen!quote:
Als jij het nou even bij iedereen langsbrengt!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam regent het nu niet. Ga je bier in Rotterdam halen!
Dáár regent het!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij het nou even bij iedereen langsbrengt!
Zegt de man met vliegtuig.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als jij het nou even bij iedereen langsbrengt!
Ik kán natuurlijk een keer 100 liter bier in de vleugels tanken, en het lozen boven [plaats naar keuze]quote:
Hmmm. Biertrails.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kán natuurlijk een keer 100 liter bier in de vleugels tanken, en het lozen boven [plaats naar keuze]
Als jij in een Superman pak met je vliegtuig mijn naam schrijft met bier, in de lucht. Dan verklaar je officieel mijn held.quote:
Mét 14.gif als PI. Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als jij in een Superman pak met je vliegtuig mijn naam schrijft met bier, in de lucht. Dan verklaar je officieel mijn held.
Het is nog wel even wachten op een goede thermische dag. Anders kom ik niet omhoog met zoveel ballast!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef ehqo het volgende:
Wow. Ik ga naar Twello nu. Maar ik zal af en toe uit het raam turen.
Ansjovis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist een volledig roedel ansjovissen naar een andere wereld heb geholpen met mijn pizza.
Dierenslachter!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist een volledig roedel ansjovissen naar een andere wereld heb geholpen met mijn pizza.
Vandaar dat ik geen vis lust.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik hou zoveel van vis, ik zou er bijna lesbisch van worden..
[]D [] []V[] []D [] [][].quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:41 schreef ehqo het volgende:
Wow. Ik ga naar Twello nu. Maar ik zal af en toe uit het raam turen.
Neen, maar ook geen lesbiënne. Gezien ik een piemel bezit. Nouja. De piemel bezit mij.quote:
Ik ken het. Ik word ook weleens bezeten door een piemel. Niks menselijks is mij vreemd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, maar ook geen lesbiënne. Gezien ik een piemel bezit. Nouja. De piemel bezit mij.
Ik bezeten door een piemel. Al klinkt dat vies.
Wel. 2. Door hema-stof omgeven en met een slot vergrendelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wij hebben immers helemaal geen ballen ! Har ! Har ! Har !
Dat zijn bollen, c.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel. 2. Door hema-stof omgeven en met een slot vergrendelt.
Ik heb er zelfs al verdomd krasserig over gedaan!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nosh ! Je bent terug uit de bergen !
Ik vind 'm niet zķ, eigenlijk.quote:
doch niet zķ krasserig!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs al verdomd krasserig over gedaan!
Ik las vandaag in de krant dat men van plan is een soortement van kloof door de utrechtse heuvelrug te graven met een snelstromende rivier erdoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:38 schreef Q. het volgende:
Utrechtse Heuvelrug?
Hoe schaarser hoe duurder toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef Chowi het volgende:
Alles.
Is.
Waarde.
Vol.
Zolang de voorraad strekt.
Schaars geklede vrouwen worden vaker als goedkoper gezien.quote:
pc-fr34k ik moest om je lachen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schaars geklede vrouwen worden vaker als goedkoper gezien.
quote:
Ja, zo kun je tegenstellingen blíjven bedenken. Less is more.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Schaars geklede vrouwen worden vaker als goedkoper gezien.
Wat ben ik toch een type, hm?quote:Jij.
Jij bent echt.
Echt crępe-papier.
Op formaat.
Van drie-aan-een.
Rijen met echte.
Mensen van crępe-papier.
In een wereld.
Van karton.
Sokkenpilaren.
En bier.
Tot in het einde der tijden.
Nee, dan is more bier, less hersencellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het om bier gaat most certainly not!
"emo" noemt men dat.quote:
Het lastigste is nog altijd de afweging more bier = less frituur. Daar moet je het goede optimum in zien te vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dan is more bier, less hersencellen.
Nou, geef mij dan maar iets dergelijks. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:52 schreef cerror het volgende:
c to da error reportin' for duty. Of iets dergelijks.
Hij's fout huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |