Heb ik ooit tegen je gelogen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens een beetje sarcastisch allemaal. Maar daar lees ik wel doorheen. Bedankt hoor! Ik geloof weer in mijn biceps.
Er komen 69 BeF-topics uit de search als je zoekt op 'ehqo geil'.quote:
Mijn god. Okee, ik ben om.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komen 69 BeF-topics uit de search als je zoekt op 'ehqo geil'.
Het was een bijzonder gewaagde zet, zo'n topic in het huidige nachtelijke ONZ.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:38 schreef ehqo het volgende:
Ze hebben het op mijn topic gemunt. Ik haat [ze].
Ik kick hem morgen nog wel eens als hij nog niet kapot is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was een bijzonder gewaagde zet, zo'n topic in het huidige nachtelijke ONZ.
Heulniet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 02:21 schreef Janetje het volgende:
Centraliter met tieter.
Ja, of gewoon #912 en ons gaan bezatten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:29 schreef JDude het volgende:
Zullen we de volgende dan maar #1000 noemen en ons gaan bezatten?
2 nachten Antwerpen, 3 nachten Parijs. Wat ik ga zien? Ehm, in ieder geval ga ik nog een keer langs het Louvre. De vorige keer dat ik in Parijs was heb ik daar láng niet alles kunnen bekijken. Verder moet ik de beroemde begraafplaatsen nog bekijken en tal van monumentale gebouwen. Ik heb de vorige keer al een hoop gezien maar ook nog voldoende gemist, dus ik kijk dan in Parijs nog wel even naar wat ik nu alsnog kan bekijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, ik ben van de winter een week naar Berlijn geweest met mijn ex, en dat ging ook prima. Ik veroordeel niks.
Wat ga je zien in Parijs ? En hoe lang ga je ?
Ik ga me nu wel gewoon bezatten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, of gewoon #912 en ons gaan bezatten.
Mag ik met je mee?quote:
Ahuh. Ik meld me zo wel ziek.quote:
En ik van die-hele-tyfuszooi-hier-kan-me-de-klere-krijge-want-ze-houden-zich-nooit-aan-hun-afspraken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef Blight het volgende:
Puik idee. Ik heb last van spontane scheurzak.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef cerror het volgende:
Ik ben nu een ska nummer aan het maken voor het rugkut optreden.
Ohja dat kon ik ook doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Janetje het volgende:
"Gefeliciteerd, uw 25 euro extra beltegoed is zojuist gestort! Veel sms- en belplezier
Telfort"
Ik heb niks gedaan.. ik kreeg het gewoon opeens..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja dat kon ik ook doen.
Maar ik wil een sim-only abonnement en anders ben ik nog een jaar bezig die 75 euro op te maken
Je hebt in totaal 50 euro opgewaardeerd. Dat was de actie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan.. ik kreeg het gewoon opeens..
Ik heb gewoon een pre-paid kaartje...
Ach ja, die heb je ook wel eens, hè. Soms zijn ze klein en tenger, soms groot en robuust. Een enkele keer zie je ook wel eens een neger van normale proporties. Je kan het allemaal zo gek niet bedenken.quote:
Ik wil er één op zakformaat. Soort tamagotchi, zeg maar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach ja, die heb je ook wel eens, hè. Soms zijn ze klein en tenger, soms groot en robuust. Een enkele keer zie je ook wel eens een neger van normale proporties. Je kan het allemaal zo gek niet bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |