abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51102351
Hullo, ik zoek een scanner. Jeweetwel, zo'n ding om ploatjes op je pjoeter mee te krijgen, voordat de krengen opgenomen werden in all-in-one printer/kopieermachine/scanner/teleporteermachine. Ik gok dat veel mensen er nog één hebben liggen en voila, hier de mogelijkheid om ervan af te komen.

Een paar eisen:
Hij moet in kleur scannen ( duh ), hij moet tekst kunnen herkennen, de benodigde kabels moeten erbij zitten en hij moet van na het stenen tijdperk zijn. Geen dingen die een halve m2 in beslag nemen bitte, daar heb ik geen ruimte voor. Of hij een USB-kabeltje heeft of in de printerdinges moet maakt niet zoveel uit, maar liever USB.

Ik bied 10-15 euro, afhankelijk van de staat en het uiterlijk (ik blijf een meisje, mooie dingen horen duurder te zijn ) van het ding.

Mocht je er nou één hebben, zou ik het fijn vinden als je er een foto van maakt en een pagina van de krant van vandaag/deze week mee inscant.
pi_51102636
De tekst herkenning (OCR) zit in de software die bij de scanner hoort. Dit is dus geen functie van de scanner zelf. Ik heb nog wel een parrallele a4 flatbed scanner staan, zonder software... die zou je gratis mogen afhalen, alleen is het dus wel zo'n groot apparaat.
"Evil preaches tolerance until it is dominant, then it tries to silence good."
pi_51102804
Ik heb er een. Een colorado D600 met printerdingesstekkertje. Zit software en drivers bij (ook voor XP, die waren lastig te vinden). Hij werkt 100% en staat hier eigenlijk maar te staan ivm aanschaf all-in-one. Ik zal er nog even een foto van maken als het nodig is. En scannen, tja, wil het wel doen hoor, maar kost me veel tijd
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:01:21 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_51102933
Vergeet niet de benodigde tijd voor een scan... De oudere wilden daar nog wel eens minuten over doen, wat erg lastig is als je een paar blaadjes wilt scannen...
censuur :O
pi_51105521
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Vergeet niet de benodigde tijd voor een scan... De oudere wilden daar nog wel eens minuten over doen, wat erg lastig is als je een paar blaadjes wilt scannen...
Slim, slim .
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:56 schreef Matel het volgende:
Ik heb er een. Een colorado D600 met printerdingesstekkertje. Zit software en drivers bij (ook voor XP, die waren lastig te vinden). Hij werkt 100% en staat hier eigenlijk maar te staan ivm aanschaf all-in-one. Ik zal er nog even een foto van maken als het nodig is. En scannen, tja, wil het wel doen hoor, maar kost me veel tijd
Toch zou ik het heel tof vinden als je een scan zou willen maken. En, nieuwe vraag, of je bij zou willen houden hoelang hij doet over een kleurenpagina .

Ik weet het, ik ben veeleisend, maar hé, ik neem een stofhappend geval van je af .
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:52 schreef Phoenix78 het volgende:
De tekst herkenning (OCR) zit in de software die bij de scanner hoort. Dit is dus geen functie van de scanner zelf. Ik heb nog wel een parrallele a4 flatbed scanner staan, zonder software... die zou je gratis mogen afhalen, alleen is het dus wel zo'n groot apparaat.
Nou ja, dat de software erbij zit is dus wel een vereiste.
pi_51118686
OK, ga ik een scan maken vanavond De software voor OCR herkenning zit erbij, maar verwacht er vooral niet teveel van. Wanneer je een boek inscant kun je de helft alsnog overtypen ... software uit '98 ofzoiets. Volgens mij werkt die software alleen onder Windows 95/98 en NT4. Ik denk dat er wel gratis OCR herkenningssoftware te downloaden is.
pi_51124144
c_c, ik weet niet of je al een printer hebt, maar anders is een goedkope printer/scanner combo ook nog best aantrekkelijk misschien. Kijk eens bij de Mediamarkt ofzo.
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:27:22 #8
86086 SDSNATCHER2
I CUM YOU GO...
pi_51125714
Ik heb hier nog wel een HP Scanner Type 2300,

voor meer info:

http://www0.shopping.com/(...)anJet-2300C-20691389

ik wil in het weekend best even een plaatje voor je scannen om de kwaliteit te showen,
maar in mijn weten was het destijds een best goed product toen ik hem kocht.

Daarna is het tweede probleem dat ik in friesland (leeuwarden) woon, en das niet echt in
de omgeving heb ik het idee.

Mocht je hem toch willen voor 15 euro mag je hem wel overnemen.
pi_51144636
Vandaag red ik het niet om een foto te maken en te scannen. Mjah, google heeft wel een foto'tje

pi_51155963
10-15 euro, dat is wel ERG weinig voor zo'n hoogwaardig apparaat.

Stel schrapers hier op V&A ook
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_51186385
ik heb hier nog wel een oude usb scanner... voeding is wel zoek.. maar een 12V 1A voeding kan je zo kopen

mag je zo hebben.. ding werkt ast goed is ook nog onder XP!
pi_51266983
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
c_c, ik weet niet of je al een printer hebt, maar anders is een goedkope printer/scanner combo ook nog best aantrekkelijk misschien. Kijk eens bij de Mediamarkt ofzo.
Ik heb geen (werkende) printer inderdaad sinds kort, maar die staat eigenlijk vrij laag op m'n prioriteitenlijstje. Een scanner heb ik wel op korte termijn nodig, dus zou erg handig zijn.
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Ik heb hier nog wel een HP Scanner Type 2300,

voor meer info:

http://www0.shopping.com/(...)anJet-2300C-20691389

ik wil in het weekend best even een plaatje voor je scannen om de kwaliteit te showen,
maar in mijn weten was het destijds een best goed product toen ik hem kocht.

[afbeelding]

[afbeelding]

Daarna is het tweede probleem dat ik in friesland (leeuwarden) woon, en das niet echt in
de omgeving heb ik het idee.

Mocht je hem toch willen voor 15 euro mag je hem wel overnemen.
Friesland is inderdaad te ver weg helaas. Dat gaat 'm niet worden .
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef W00fer het volgende:
10-15 euro, dat is wel ERG weinig voor zo'n hoogwaardig apparaat.

Stel schrapers hier op V&A ook
Voor die prijs is er ook één op Marktplaats te krijgen, dus hoger ga ik niet, tenzij hele goede reden.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb hier nog wel een oude usb scanner... voeding is wel zoek.. maar een 12V 1A voeding kan je zo kopen

mag je zo hebben.. ding werkt ast goed is ook nog onder XP!
Neh, ik wil geen verdere moeite hoeven doen met voedingen kopen enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2007 19:14:52 ]
pi_51283338
Opsturen vanuit Groningen ook geen optie zeker ?
pi_51286793
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Ulreazj het volgende:
Opsturen vanuit Groningen ook geen optie zeker ?
Dan lijken de verzendkosten me wel erg hoog.
pi_51352038
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan lijken de verzendkosten me wel erg hoog.
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')