Slim, slimquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Vergeet niet de benodigde tijd voor een scan... De oudere wilden daar nog wel eens minuten over doen, wat erg lastig is als je een paar blaadjes wilt scannen...
Toch zou ik het heel tof vinden als je een scan zou willen maken. En, nieuwe vraag, of je bij zou willen houden hoelang hij doet over een kleurenpaginaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:56 schreef Matel het volgende:
Ik heb er een. Een colorado D600 met printerdingesstekkertje. Zit software en drivers bij (ook voor XP, die waren lastig te vinden). Hij werkt 100% en staat hier eigenlijk maar te staan ivm aanschaf all-in-one. Ik zal er nog even een foto van maken als het nodig is. En scannen, tja, wil het wel doen hoor, maar kost me veel tijd
Nou ja, dat de software erbij zit is dus wel een vereiste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:52 schreef Phoenix78 het volgende:
De tekst herkenning (OCR) zit in de software die bij de scanner hoort. Dit is dus geen functie van de scanner zelf. Ik heb nog wel een parrallele a4 flatbed scanner staan, zonder software... die zou je gratis mogen afhalen, alleen is het dus wel zo'n groot apparaat.
Ik heb geen (werkende) printer inderdaad sinds kort, maar die staat eigenlijk vrij laag op m'n prioriteitenlijstje. Een scanner heb ik wel op korte termijn nodig, dus zou erg handig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
c_c, ik weet niet of je al een printer hebt, maar anders is een goedkope printer/scanner combo ook nog best aantrekkelijk misschien. Kijk eens bij de Mediamarkt ofzo.
Friesland is inderdaad te ver weg helaas. Dat gaat 'm niet wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:27 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
Ik heb hier nog wel een HP Scanner Type 2300,
voor meer info:
http://www0.shopping.com/(...)anJet-2300C-20691389
ik wil in het weekend best even een plaatje voor je scannen om de kwaliteit te showen,
maar in mijn weten was het destijds een best goed product toen ik hem kocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarna is het tweede probleem dat ik in friesland (leeuwarden) woon, en das niet echt in
de omgeving heb ik het idee.
Mocht je hem toch willen voor 15 euro mag je hem wel overnemen.
Voor die prijs is er ook één op Marktplaats te krijgen, dus hoger ga ik niet, tenzij hele goede reden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:25 schreef W00fer het volgende:
10-15 euro, dat is wel ERG weinig voor zo'n hoogwaardig apparaat.
Stel schrapers hier op V&A ook
Neh, ik wil geen verdere moeite hoeven doen met voedingen kopen enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb hier nog wel een oude usb scanner... voeding is wel zoek.. maar een 12V 1A voeding kan je zo kopen
mag je zo hebben.. ding werkt ast goed is ook nog onder XP!
Dan lijken de verzendkosten me wel erg hoog.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Ulreazj het volgende:
Opsturen vanuit Groningen ook geen optie zeker ?
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan lijken de verzendkosten me wel erg hoog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |