Ik weet waar het isquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
west friesland, dan wel wel noord holland
Ik woon op het laagste punt van Nederlandquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier regent het alleen, nog nooit modderstroom oid gezien
Zaterdagavond karten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Wel salaris vandaag of morgenEn ik zou nog geld krijgen van m'n ouders. En ik krijg nog wat aandelen uitgekeerd. Dus dat wordt morgen of overmorgen helm kopen
Ja, de baby komtquote:
Deze zaterdagavondquote:
Krijg je cashdividend (in geld) of stockdividend(in aandelen?)quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:10 schreef oshiro het volgende:
Wel salaris vandaag of morgenEn ik zou nog geld krijgen van m'n ouders. En ik krijg nog wat aandelen uitgekeerd. Dus dat wordt morgen of overmorgen helm kopen
Ook niet blij, net gereden, precies toen was het even droogquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik woon op het laagste punt van Nederland.
En modderstromen zijn er alleen op de baan... ergo: al 2,5 week geen motocross en vandaag zit het er ook niet in.
Cashquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Krijg je cashdividend (in geld) of stockdividend(in aandelen?)
Want als je stock krijgt kun je nog die helm niet halen
ahaquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Cash. En het is niet zoveel, ruim 30 euro
Maar toch. Wel een avond karten.
Ik schijn dan al bezet te zijnquote:
ALS ik het geld er voor over hebquote:
Hequote:
tot zondag avond ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik weet waar het is
Blijf je daar het ganse weekend?
quote:
Eh...quote:
iets met een verjaardag ofzoquote:
ojeequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oh kom je ook
Veeeeeeet![]()
Wel cadeautje meenemen
als ik niet helemaal stuk ben jaquote: