wij eten 's middags warm en 's avonds broodquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Aardappels, kool en vlees als lunch?
Wat een cultuurverschillen zijn er toch tussen Twente en de Randstad
Dr staat toch een hartje achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat huillach je m'n snoepjesIk ben er speciaal voor naar de winkel gelopen verdomme
Wacht maar tot je je verjaardagscadeau zietquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef rena het volgende:
[..]
Dr staat toch een hartje achter? Ik vond het heul tof
![]()
![]()
celebrationsquote:
Zie je Bart trouwens nog wel eens?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij eten 's middags warm en 's avonds brood
Eigen zaak en 's avonds moet iedereen bij ons altijd weer weg enzo. Mja, als ik na school ga eet ik 's middags ook gewoon brood hoor
Watquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je verjaardagscadeau ziet
Some 15 inch pure lovequote:
Grote of kleine?quote:
Misschien is het wel beter, warm eten als je de halve dag nog voor je hebtquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wij eten 's middags warm en 's avonds brood
Eigen zaak en 's avonds moet iedereen bij ons altijd weer weg enzo. Mja, als ik na school ga eet ik 's middags ook gewoon brood hoor
Jij bent net zo erg als ikquote:
quote:
Hahaha, Bart alsin Mainport?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zie je Bart trouwens nog wel eens?
Die ga ik hem laten zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hahaha, Bart alsin Mainport?
Ja hoorik heb trouwens nog wel een leuk filmpje van hem
gevonden op internet
http://nl.youtube.com/watch?v=ypA2mB3auz8
west friesland, dan wel wel noord hollandquote:
ooooeeehquote:
Ik denk niet dat de rest van FOK! er iets vanaf weet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En je denkt dat hij er nog niets vanaf weet?
Ik wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rest van FOK! er iets vanaf weet.
Ja maar jij kent Bart niet.quote:
Hier regent het alleen, nog nooit modderstroom oid gezienquote:
Hahahaha, weet ie meteen dat ik ook weer hier langs geweest benquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rest van FOK! er iets vanaf weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |