Ik ben serieus blij dat je er bent Marly. Bevalt je werk, school en het uitgaansleven?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Op school, op mn werk en in het uitgaansleven. Niet op FOK! iig
Oh, ik was trouwens ook wel eens thuis
Werk zeker wetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben serieus blij dat je er bent Marly. Bevalt je werk, school en het uitgaansleven?![]()
Omdat PUB tegenwoordig een ramp is en jou ken ik nog van vroeger. Ik kom hier tegenwoordig ook amper.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Werk zeker wetenSchool nu ook
en het uitgaan is ook goed
Bij jullie ook alles goed?
Hoezo ben je trouwens zo blij mij weer te zien?
quote:
Ach zoquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat PUB tegenwoordig een ramp is en jou ken ik nog van vroeger. Ik kom hier tegenwoordig ook amper.![]()
ik ben weer een jaarte ouderquote:
Gegroet modquote:
Onderdaanquote:
Zooo herkenbaar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
ik ben weer een jaarte ouder
ik word al oud. ik voel iets. volgens mij is een generatie kloof die ontstaat, dat wil ik niet![]()
Je moet jezelf dan binden met een jonger meisje he D_Aquote:
Nog jonger?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet jezelf dan binden met een jonger meisje he D_A
Neeeee, maar ze IS jonger, dus word die kloof minder grootquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nog jonger?
Neuh, ik ben hier heel gelukkig mee
True, hebben we het samen ook wel eens over gehadquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeee, maar ze IS jonger, dus word die kloof minder groot
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:33 schreef Renesite het volgende:
D_A!! Kan je de TT veranderen?Groningen Stad #93 - Waar de zon achter de wolken schijnt
Groiningen = Groningen jeweets
Neequote:
Het begint er op te lijken, je bent zeg maar de eerste van de nieuwe garde. Dat is ook een compliment opzich.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar ik zit er al meer dan een jaar
Neuh hoor.quote:
Samen met Lis en Bartquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken, je bent zeg maar de eerste van de nieuwe garde. Dat is ook een compliment opzich.
Nee, dat zijn jij, Kevin en Marly.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken, je bent zeg maar de eerste van de nieuwe garde. Dat is ook een compliment opzich.
Wij zijn van een nieuwere garde.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jij, Kevin en Marly.
Ja, jij bent de eerste van de nieuwere garde.quote:
Kijk aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, jij bent de eerste van de nieuwere garde.
haaaaajjj!!!!quote:
Hoe komt da?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:41 schreef liiszle het volgende:
zo, en toen heb ik de hele nacht wakker gelegen
yoah, maar ik bedacht het me netquote:
lis is bang voor onweerquote:
Net als Reentjequote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Borkydude het volgende:
Kijk, ik ga Maarten niet meer feliciteren, da's afgezaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |