Dat HOOP je. Be a man en ga zelf achter haar aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ze zegt vanzelf wel iets tegen me als ze online komt.Ik heb geen haast ofzo..
Als je dat zegt tegen een gast die 14 is okay. Iemand van 20+ weet de meeste dingen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Waarom wil je uit alle macht vermijden een blauwtje op te lopen?
Het zou juist goed voor je zijn om een paar keer goed hard op je bek te gaan.
Zo kom je eindelijk eens van die kinderlijke naïviteit af, doe je mensenkennis op, leer je omgaan met tegenslagen en leer je je eigen sterke punten en gebreken kennen.
Allemaal goed voor je zelfvertrouwen en best handig voor als je in de toekomst nog eens een keer een vrouw aan de haak wilt slaan.
Even doorheen bijten dus en er lekker op los stuntelen.
Hè, wat is het leven toch kut....![]()
Als je echt lef hebt probeer je iets met die ouders erbijquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef koffiegast het volgende:
omdat ik een BLOEDMOOIE AZIATISCHE SCHOONHEID zag. Ze had een mooie korte zwarte rok aan, met daaronder supermooie gebruinde benen, en uiteraard een heel knap gezichtje. Ik kreeg geen erectie ofzo, maar van haar hele uitstraling smolt ik gewoon weg en kreeg ik van binnen een heel warm gevoel, het idee dat ik de rest van mn leven met haar wilde delen.
had ik gister ook, bioscoop, ze was er met er ouders maar ze was mooi (en aziatisch lol)
Ehm, de mensen in dit topic, die dus nog nooit met een vrouw gepraat hebben en dus nooit onderuit zijn gegaan, weten dat blijkbaar nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je dat zegt tegen een gast die 14 is okay. Iemand van 20+ weet de meeste dingen wel.
tbh ik zat er over te denken, maar toch maar niet gedaan...had immers zelf ook familie om me heen (7 notabene)quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef Nexie het volgende:
[..]
Als je echt lef hebt probeer je iets met die ouders erbij!!
Het is ook nooit goed....quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je dat zegt tegen een gast die 14 is okay. Iemand van 20+ weet de meeste dingen wel.
West Ham United Cup Squad - I'm Forever Blowing Bubbles
En daarom moet je zulke gedachten opzij zettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk...en dat is nou het probleem...dat aan haar vragen of ze met je uit wil gaan. Stel je bent minder aantrekkelijk dan het gemiddelde, je weet niet zeker of ze al een vriendje heeft, je zou zelf niet eens kunnen voorstellen waarom ZIJ met JOU in hemelsnaam wilt uitgaan (are u thát special, i dont think so), ze kent je helemaal niet, etc. Then why bother? Snap je, dit soort dingen belemmeren je al met het uitvragen van een vrouw. Tenzij je compleet dronken bent, maar dat schijnt ook populair te zijn....
Mee eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef doegwonwa het volgende:
wordt blij in je leven.. doe gewoon dinge die je graag doet.. ga niet tevaak na ligge denke maar doe dinge.. als jij lekker in je leve staat dan komt de liefde vanzelf.. als je zo down blijft als je nu bent wil je jezelf niet dus wil een ander jou ook niet.. komt mss hard over maar zo is het toch?
Nee, liefde komt niet vanzelf. Nooit niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef doegwonwa het volgende:
wordt blij in je leven.. doe gewoon dinge die je graag doet.. ga niet tevaak na ligge denke maar doe dinge.. als jij lekker in je leve staat dan komt de liefde vanzelf.. als je zo down blijft als je nu bent wil je jezelf niet dus wil een ander jou ook niet.. komt mss hard over maar zo is het toch?
Wel dus he. Het gaat er helaas wel om.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef doegwonwa het volgende:
het gaat niet om dik klein dun groot..
Maar jij vergeet een heel belangrijk ding; smaken verschillen..en veel vrouwen letten op uitstraling en manier van doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Wel dus he. Het gaat er helaas wel om.
Zou jij aandacht besteden aan een meid die er niet uitziet maar heel vrolijk lacht/doet? Nee, je denkt: wat een lelijkerd of wat een dikke kont.
Zit er in tegenstelling tot bovenstaande een bloedmooie meid tegenover je met een chagarijnige kop, wedden dat jij die toch 100x liever aanspreekt dan die lelijkerd, ondanks haar negatieve houding?
Natuurlijke selectie heet dat, als je mooi bent liggen in relatiewereld ontzettend veel mogelijkheden.
In de natuur zijn het ook de sterke mannetjes die de vrouwtjes bevruchten.
Ben je enorm klein, lelijk, dik, dun, heb je gewoon een probleem. Face it en ga geen ouwehoerverhalen ophangen over "uitstraling" en zelfvertrouwen. Als je zo lelijk als de nacht bent, hoe kun je op relatievlak dan in vredesnaam zelfvertrouwen hebben?
Noem het bekrompen, maar kijk eens eerlijk om je heen.....
Tuurlijk heb ik de guts welquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Van uitstel komt...
Je hebt gewoon de guts niet.
Watje.![]()
I understand.quote:Dat HOOP je. Be a man en ga zelf achter haar aan.
Als alles van haar kant moet komen heeft ze al snel geen zin meer.
En het heeft niks met haast te maken, maar met durf
Bij mannen wel, maar bij vrouwen niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Thnxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:30 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Dus toch maar niet gewacht?
Ik ben trots op je!![]()
En wat als je nu eens kijkt naar de mensen die wèl een relatie hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Zou jij aandacht besteden aan een meid die er niet uitziet maar heel vrolijk lacht/doet? Nee, je denkt: wat een lelijkerd of wat een dikke kont.
Zit er in tegenstelling tot bovenstaande een bloedmooie meid tegenover je met een chagarijnige kop, wedden dat jij die toch 100x liever aanspreekt dan die lelijkerd, ondanks haar negatieve houding?
Natuurlijke selectie heet dat, als je mooi bent liggen in relatiewereld ontzettend veel mogelijkheden.
In de natuur zijn het ook de sterke mannetjes die de vrouwtjes bevruchten.
Ben je enorm klein, lelijk, dik, dun, heb je gewoon een probleem. Face it en ga geen ouwehoerverhalen ophangen over "uitstraling" en zelfvertrouwen. Als je zo lelijk als de nacht bent, hoe kun je op relatievlak dan in vredesnaam zelfvertrouwen hebben?
Noem het bekrompen, maar kijk eens eerlijk om je heen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |